وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نود ارومیه: باز هم لیگ یک، باز هم اعتراضات کنار خط!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود لیگ دسته اول فوتبال ایران روز شنبه با برگزاری ۹ بازی رسما آغاز شد که در این میان دو تیم علم و ادب تبریز و نود ارومیه، دربی آذربایجان را برگزار کردند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایلنا، دیدار دو تیم علم و ادب تبریز و نود ارومیه که با برتری دو بر یک تیم ارومیهای همراه بود، حاشیه هایی را نیز از سوی وحید بیاتلو، سرمربی جوان نود ارومیه در بر داشت.

بیاتلو که فصل قبل توانست نود را در لیگ یک نگه دارد، در این دیدار نیز همچون دیدارهای فصل قبل تیمش را باجنب و جوش و جدیت خاصی به هدایت شاگردانش پرداخت و مطابق معمول در بسیاری از دقایق بازی به تصمیمات قاضی میدان معترض بود تا بار دیگر و با شروع فصل جدید لیگ آزادگان، شاهد اعتراضات پی در پی این مربی جوان در کنار خط باشیم!

در واقع، سرمربی نود ارومیه در اعتراض به داوری ید طولا و سابقهی زیادی دارد و در فصل گذشته نیز در کنار خط اعتراضات زیادی را در خصوص امر داوری انجام می داد، هرچند اعتراضات کادر و مجموعهی نود تنها منحصر به سرمربی این تیم نیست، بلکه یحیی بهاری، مدیرعامل این تیم به دلیل اعتراضات زیاد، ۱۵ جلسه از همراهی تیمش محروم می باشد.

باز هم لیگ یک، باز هم اعتراضات کنار خط!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.