وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نود ارومیه ۱ – سپیدرود رشت ۰؛ نخستین شکست سپیدرود در لیگ ۱ رقم خورد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول مقابل نود ارومیه تن به شکست یک بر صفر داد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و نود ارومیه از هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول از ساعت ۱۷:۴۵ روز پنجشنبه سی و یکم مرداد‌ماه در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: امید جمشیدی

کمک‌ها: رضا درویشی، محسن عالمی روشن و محمد امیرنژاد

ناظر داوری: سعید بطحایی

ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت:

سید مهدی اسلامی، امید سامکن، محمود خمیسی، سیدساسان شیرمردی، هومن ربیع زاده، محمدرضا زینال خیری، میثم فردوسی، ایمان شوریابی، جواد آقایی پور، احسان پیرهادی و محمد نزهتی.

سرمربی: علی نظرمحمدی

ترکیب تیم فوتبال ۹۰ ارومیه:

عبدالصمد احمدی، سیروس صادقیان، علیرضا قاسمی، امین عباسی، وحید نعمتی، آرمان سوداگر، داود شاهواروقی، فرشاد اسدی، علی کرمی، سیدمحمد ابوترابی و امید رضایی.

سرمربی: وحید بیاتلو

ارتش سرخ گیلان فصلی کابوس وار در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر سپری کرد و در انتهای فصل به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط کرد، سپیدرود در شرایطی اسفباری قرار گرفت و تمامی بازیکنان این تیم به‌جز میثم فردوسی فاقد قرارداد بودند، تنی چند نیز که دارای قرارداد بودند، فسخ خود را از مالکان پیش تیم گرفته و راهی تیم‌های بزرگ شدند.

درحالی‌که سپیدرود در حال فروپاشی بود با رشادت علی نظرمحمدی تیمی یکدست تشکیل‌شده و این تیم رهسپار رقابت‌های لیگ دسته اول شد، سرخ‌های شهر باران در نخستین دیدار خود در ورزشگاه خانگی چنگی به دل نزده و مقابل مس رفسنجان تن به‌تساوی بدون گل دادند.

شاگردان نظرمحمدی در دومین دیدار به مصاف تیمی می‌رود که از شهری در شمال غربی کشورمان به فوتبال ایران گام گذاشته است، ارومیه شهری با بافت ترک و کرد در لیگ دسته اول فصل ۹۸-۹۹ در دومین سطح فوتبال ایران حضور پیداکرده است.

۹۰ ارومیه در نخستین دیدار خود در تبریز مقابل علم و ادب این شهر به برتری دو بر یک دست‌یافت تا نشان دهد خبری از تیم متزلزل فصل گذشته نبوده و این تیم برای بالای جدول می‌جنگد.

نبرد گیلک‌های فوتبال ایران و ترکیبی از کردها و ترک‌های لیگ دسته اول می‌تواند جذاب باشد، نبردی که هر چه باشد در پایان چیزی جز دوستی اقوام ایران را نشان نخواهد داد.

دیدار دو تیم در حالی آغاز شد که سپیدرودی‌ها از امنیت ورزشگاه تختی ارومیه ناراضی بودند، بازی با حملات تیم میزبان آغاز شد و این تیم روی ضربه ایستگاهی نخستین گل مسابقه را در دقیقه ۳ به ثمر رساند، امیرعباسی برای تیم میزبان گلزنی کرد.

پس‌ازاین گل دو تیم بازی رو به جلویی از خود به نمایش گذاشتند، ضربه سهمگین جواد آقایی پور در دقیقه ۱۴ مسابقه راهی به دروازه نود ارومیه پیدا نکرد و نتیجه بازی همچنان با یک گل به سود تیم میزبان باقی ماند.

دیدار دو تیم که با چاشنی فحاشی هواداران تیم ارومیه‌ای دنبال می‌شد از سرعت بالایی برخوردار بوده و هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی خلق کردند، شوت سرکش زینال خیری در دقیقه ۲۵ مسابقه با واکنش گلر نود همراه شد و آقایی پور در ادامه نتوانست ضربه دوم را به گل تبدیل کند.

دیدار دو تیم در نیمه نخست سه دقیقه وقت اضافه در برداشت و در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود نود ارومیه خاتمه یافت.

سپیدرود رشت نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و با تعویض‌های پیاپی سعی در تغییر روند بازی و زدن گل داشت، رضا عاشوری در دقیقه ۴۸ مسابقه جایگزین پیرهادی شد تا با تزریق نیروی جوانی بتواند نتیجه بازی را تغییر دهد.

سرخ‌های شهر باران از موقعیت‌های خود در نیمه دوم طرفی نبسته و در روزی که اسلامی گلر این تیم از زمین مسابقه اخراج شد، با نتیجه یک بر صفر بازی را به نود ارومیه واگذار کردند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.