وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نوستالژی تا خود خدا

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – منصورخان پورحیدری از معدود چهره های فوتبالی ایران بود که متعلق به یکی از دو قطب آبی و قرمز فوتبال باشد و در سمت مقابل هم دارای مقبولیت باشد.

به گزارش سایت سپیدرود، مرحوم پورحیدری علاوه بر کسب قهرمانی جام باشگاه های آسیا برای استقلال و کسب قهرمانی بازی های آسیایی برای تیم ملی در فوتسال نیز دارای افتخار بوده و موفق شده بود با تیم ملی قهرمان آسیا شود و مجوز حضور در جام جهانی آسیا را کسب نماید، که البته در آن دوره هم به مانند تیم ملی چمنی برای کمک به استقلال از ادامه حضور در تیم ملی فوتسال انصراف داد و در کنار استقلال و کمک به این تیم را به حضور در جام جهانی ترجیح داد.

تیم ملی فوتسال در آن دوره رنگ و بویی کاملن گیلانی داشت و مهندس زهرابی را به عنوان سرپرست و احمد خان صومی را به عنوان مربی در کنار این تیم مسئولیت داشتند،که حالا منصورخان و مهندس زهرابی دیگر در این دنیا حضور ندارند و عمر احمد خان صومی دراز بادا.

منصورخان پورحیدری آخرین بار به عنوان مدیرفنی آلومینیوم اراک در دو بازی رفت و برگشت در برابر سپیدرود قرار گرفتند و بازی برگشت آلومنیوم در برابر ارتش سرخ که اتفاقن مسابقه ی پرحاشیه ای هم از آب در آمده بود آخرین حضور ایشان در رشت بود.

روابط عمومی باشگاه سپیدرود بار دیگر فوت منصورخان پورحیدری را به جامع فوتبال ایران تسلیت می گوید.

img_7399

photo_2016-11-08_02-36-20

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + چهارده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.