وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نگاه روز – مگر تو کار بکنی آقای فرماندار

خط اول ورزشی / صاحب مقصودی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود در وصف ریشه دار بودن و مردمی بودن و دوست داشتنی بودن تیم فوتبال سپبدرود، به اندازه صدها کتاب در رسانه ها مطلب نوشته شده است، پس سخن کوتاه می کنیم و نمی گوییم تنها عزیز دردانه گیلان سالهاست متولی ندارد.

بعد از دوران رکود زعامت سعید نجفی در باشگاه سپیدرود رشت و تحویل آن به اداره کل ورزش و جوانان گیلان، این باشگاه ۵۱ ساله انگار افسار پاره کرده و به طرفه العینی از لیگ دو به لیگ برتر رسید، کار بزرگی که کمتر کسی تصورش را می کرد و روزهای صعودش به لیگ یک و لیگ برتر یکی از ماندگارترین صحنه های ورزش گیلان را رقم زد.

اگرچه مدیران وقت اداره کل ورزش و هیات فوتبال و باشگاه سپیدرود، سعی کردند، این صعودها را به نام خود مصادره کنند، اما کیست که نداند این سکوها بودند که سربازان ارتش سرخ گیلان را فرماندهی می کردند و چه با رهنما و چه بی رهنما و چه با الماسخاله و چه بی الماسخاله و چه با پورمحسن و چه بی پورمحسن این تیم راه خود را می رفت.

چرا که اگر مدیریت متقنی از سوی این مدیران وجود داشت، یقینا این صعودهای هیجانی کنترل و این موفقیت ها دست کم تداوم می یافت، نه اینکه عطش سپیدرود را سیراب کند و دوباره سیر نزولی در پیش گیرد.

حال که با بی عرضگی بعضی ها، مالکین اجاره ای همچنان در حال صدور احکام عجیب و غریب برای باشگاه سپیدرود هستند، یک مسئول غیر ورزشی احساس مسئولیت کرده و در تلاش است پنجره نقل و انتقالات سپیدرود بسته نشود!

علی فتح اللهی فرماندار رشت که خریداران جدید باشگاه سپیدرود را به دفتر خود دعوت کرده بود، گفت: باید با تسریع در تعیین تکلیف مشکلات مدیریتی تیم سپیدرود، امکان نقل و انتقال بازیکن، برای این تیم میسر شود.

جالب است تا به امروز حتی مدیر عامل باشگاه هم هیچ نگرانی از بسته شدن پنجره نقل و انتقال باشگاه نکرده بود، ولی دغدغه فرماندار رشت میسر نمودن امکان خرید بازیکن برای باشگاه است.

فتح اللهی در نشست بررسی وضعیت خریداران تیم سپیدرود که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد، با بیان اینکه تیم سپیدرود یکی از پرطرفدارترین تیم های فوتبال در کشور محسوب می شود و برای دوستداران فوتبال کاملاً شناخته شده است، افزود:

این تیم با دارا بودن طرفدارانی پرشور و خاص، به عنوان یک سرمایه اجتماعی برای استان و شهرستان محسوب می شود و از همین رو باید از همه ظرفیت ها در جهت رفع مشکلات این تیم و حفظ این سرمایه اجتماعی استفاده شود.

وی ادامه داد: متاسفانه عدم مدیریت صحیح و فقدان ثبات مدیریتی، مشکلات زیادی را برای این تیم به وجود آورد که در نهایت منجر به سقوط این تیم به لیگ دسته دو شد.

فرماندار رشت با بیان اینکه به دلیل بدهی تیم سپیدورد، هم اکنون پنجره نقل و انتقالات این تیم از سوی فدراسیون مسدود است، خاطر نشان کرد: نباید زمان را در زمینه نقل و انتقالات بازیکنان از دست بدهیم و در این راستا باید هر چه سریعتر با تعیین تکلیف مشکلات تیم و پرداخت بدهی آن به فدراسیون، پنجره نقل و انتقالات برای این تیم گشوده شود.

ما از مالک اینستاگرامی و مدیرعامل و هیات فوتبال بلاتکلیف و اداره کل ورزش، دیگر انتظاری نداریم، مگر تو کاری بکنی اقای فرماندار!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.