وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نگاه ویژه – علی نظر و جوان هایش + عکس

(عکس ها از: سید احمد کیایی)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تا کمتر از یک هفته دیگر زنگ آغاز لیگ برتر به صدا در می آید و سپیدرود برای نخستین بار در لیگ برتر به میدان می رود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، علی نظر و شاگردانش در حالی خود را آماده شروع این بازی ها می کنند که مشکلات ریز و درشت و فروانی را با خود یدک می کشند و این معضلات در تمام سه سال حضور نظرمحمدی در سپیدرود همواره وجود داشته است و تا امروز علی و شاگردانش به کمک یکدیگر موفق شده اند تا علی رغم این داستانها دو صعود پی در پی را در کارنامه خود ثبت کنند و همین اتفاق موجب شده تا موفقیت سپیدرود بیشتر به چشم بیاید.

اما فوتبال در ذات خود بی رحم است و منتقدان در هنگام نقد هرگز به مشکلاتی که به نوعی ارثیه پنجاه ساله سپیدرود است توجهی نمی کنند و یکی از نقدهایی که به علی نظر وارد می کنند بالا بودن سن تیم سپیدرود در سه سال اخیر و بی توجهی اش به جوانان است. نقدی که البته خیلی منصفانه به نظر نمی رسد.

نظرمحمدی چه در زمان یک سال و نیم حضورش در داماش و چه در این سه سالی که در سپیدرود هست، همیشه تیمی متشکل از جوانان و باتجربه ها را راهی مسابقات نموده است و اتفاقن در مواقع بزنگاه این جوانان تیم نظرمحمدی هستند که او رویشان حساب ویژه باز کرده است.

علی نظر در سپیدرودی که سرانجام به لیگ دسته اول صعود نمود از وجود بازیکنان جوانی همچون محمد دادرسی، محمد میری، میثم تهیدست، بهنام لایقی فر، میثم فردوسی، میلاد پورمحسن، سیامک علیزاده و صد البته شایان مصلح و میعاد یزدانی که همگی دارای رنج سنی زیر ۲۴ سال بودند سود جست.

در لیگ دسته اول هم علی رغم زمان کمتر از یک ماهی که سپیدرود تا شروع بازی ها داشت، ضمن حفظ جوانانی همچون شایان مصلح، دادرسی، تهیدست، فردوسی و میری بازیکنان کم سن و سالی همچون محمد لطفی، حافظ یعقوبی، میلاد قربانزاده و عماد مودب پور را به ترکیب تیمش اضافه نمود و در بسیاری از بازی ها و دقایق حیاتی آنها را به میدان فرستاد.

امسال هم سپیدرود نظرمحمدی ضمن اینکه شاگردان جوان چند سال اخیرش که دیگر به هیچ وجه کم تجربه نیستند همچون میلاد قربانزاده، میثم فردوسی، میعاد یزدانی، محمد میری، توحید غلامی و میثم تهیدست در کنار خود دارد حالا چند بازیکنان زیر ۲۳ سال تازه نفس به نام های علی دهقان، محمد لطفی، امید سام کن، نهنگی و چند جوان دیگر را وارد لیست لیگ برتری خود به همراه دارد.

به این جمع اضافه کنید بازیکنان امید و جوانان سپیدرود را که نظرمحمدی در تمامی جلسات تمرینی اجازه می دهد که در تمرینات اصلی شرکت کنند و هر از گاهی یکی دو نفرشان را نشان می کند و به ترکیب بزرگسالان اضافه شان می نماید.

به هر روی امسال فوتبال ایران چشم انتظار اتفاقات خوب و دوست داشتنی از عزیز دردانه رشتی هاست که سوای خلق نتیجه، فوتبال دوستان می خواهند ببینند که علی از دل شاگردانش چند شایان و میعاد دیگر می تواند رو کند؟

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.