وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نیروی زمینی تهران یک – سپیدرود رشت دو: دشت نخستین پیروزی زیر باران ناداوری! / ۹ دقیقه وقت تلف شده هم به داد نیرو نرسید!

نیروی زمینی ۱ (سیاوش بهرامی دقیقه ۳۵) – ۲ (مجتبی محبوب مجاز دقیقه ۴۹، محمد دادرسی دقیقه ۵۸) سپیدرود

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته سوم لیگ آزادگان ، سه شنبه پنجم شهرویور ماه نود و هشت

داور: محمدباقر پورباقر

کمک ‌ها: رامین بابایی و محمود گوهری‌نژاد

داور چهارم: رضوان سرشار، ناظر داوری: محسن قهرمانی

اخطار:

محمدرضا زینال خیری دقیقه ۵۵ (سپیدرود)

اخراج:

سیامک کوهنورد دقیقه ۹۶ (نیروی زمینی)

حامد طباطبایی دقیقه ۹۷ (سپیدرود)

ترکیب تیم نیروی زمینی تهران:

فرزاد طیبی پور، فرشید لک، عارف رستمی، میلاد سوری، رسول سعیدیان نیا، حسین حجازیان، امیرحسین غلامی، حمداله امیرام، سیامک کوهنورد، حسین خیری، سیاوش بهرامی (از دقیقه ۸۹ مهدی حامی زاده).

سرمربی: امیدرضا روانخواه.

ترکیب سپیدرود رشت:

بهنام لایقی فر، محمود خمیسی، امیر تیزرو، محمد دادرسی )، میثم فردوسی، مهیار نوری، محمدرضا زینال خیری، هومن ربیع زاده (از دقیقه ۴۷ مجتبی محبوب مجاز)، ساسان شیرمردی، جواد آقایی پور (از دقیقه ۶۷ رضا عاشوری (از دقیقه ۸۰ امید سام کن))، پویا نزهتی.

سرمربی: علی نظرمحمدی.

شرح بازی:

نیروی زمینی، تیم تازه وارد لیگ یک، دو بازی ابتدایی خود را با ناکامی مطلق و دو شکست برابر بادران و خوشه طلایی پشت سر گذاشت.

شاگردان امیدرضا روانخواه که بدون امتیاز در رده ی هفدهم جدول هجده تیمی جای گرفته اند، در هفته‌ی سوم رقابت های لیگ یک به مصاف سپیدرود می روند، تقابلی خانگی که می بایست در آن برای پیروزی و خروج از بحران تلاش کنند، امری که نسبتا سخت به نظر می رسد.

سپیدرود رشت نیز که فصل قبل در لیگ برتر به رقابت می پرداخت، در دو دیدار ابتدایی خود به یک تساوی بدون گل و یک باخت رسید و حال با یک امتیاز، در رده‌ی شانزدهم جدول و چسبیده به نیروی زمینی قرار دارد.

نیمه نخست:

علی رغم اینکه یک نیمه توپ و میدان در اختیار بازیکنان سپیدرود بود بر روی یک غافلگیری در شروع مجدد این تیم نیروی زمینی بود که موفق شد به تک گل این نیمه دست پیدا کند تا تیم میزبان با برتری راهی رختکن شود.

نیمه دوم:

با آغاز نیمه و تعویض زود هنگام نظرمحمدی و به میدان فرستادن مجتبی محبوب مجاز در همان دقایق ابتدایی سپیدرود موفق شد توسط محبوب مجاز به گل تساوی دست یابد. در ادامه سپیدرود پا پس نکشید و با خیمه زدن بر روی دروازه میزبان موفق شد تا توسط محمد دادرسی به گل دوم خود دست پیدا کند.

در ادامه نظرمحمدی رضا عاشوری را به میدان فرستاد که پس از چند دقیقه به دلیل خطای شدید بازیکن نیروی زمینی دچار شکستگی کتف شد و بازی به این دلیل به حاشیه کشیده شد و در عین ناباروری داور بیش از ۹ دقیقه داور وقت تلف شده اعلام کرد اما در نهایت با وجود تمام اتفاقات حاشیه این مسابقه با برتری دو بر یک به سود ارتش سرخ گیلان به پایان رسید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + هشت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.