وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نیم‌فصل لیگ‌یک منهای یک بازی: جشن در رشت

 وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – بازی‌های این هفته لیگ دسته اول برگزار شد و به نیم فصل رسید.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از آی اسپورت، سپیدرود رشت با نظر‌محمدی با وجود باخت مقابل نساجی اما قهرمان نیم‌فصل شد تا امیدوار به تکرار این عنوان در پایان فصل باشد. از نیم فصل اول یک بازی عقب مانده باقی مانده که چند روز آینده برگزار خواهد شد.

محمد عباس‌زاده مرد اول دربی شمال

علی نظرمحمدی علیرغم شکست در دقایق پایانی مقابل نساجی مازندران تیمش را در صدر جدول لیگ آزادگان حفظ کرد.

سپیدرود که اولین فصل حضورش در لیگ دسته اول را تجربه می کند، در بازی امروز در قائمشهر برابر نساجی مازندران در لحظات پایانی شکست خورد تا با ۳۱ امتیاز به کار خود در این هفته پایان دهد و البته جایگاهش در صدر جدول دست نخورده باقی ماند.

در دربی جنجالی شمالی‌ها بین نساجی مازندران و سپیدرود رشت، این محمد عباس زاده بود که موفق شد تیمش را پیش بیندازد و البته یک ضربه پنالتی به سود تیمش را هدر داد تا این سهیل حق شناس به عنوان ستاره این فصل سپیدرود باشد که دروازه نساجی را روی ضربه پنالتی باز کند و تیمش را تساوی برساند. در ثانیه های پایانی این بازی اما محمد عباس زاده بار دیگر موفق شد برای این تیم گلزنی کند تا سپیدرود با شکست این دیدار جنجالی را به پایان برساند.

سپیدرود با این شکست با ۳۱ امتیاز در جایگاه اول دور رفت جای گرفته و این در حالی است که یک بازی عقب افتاده مقابل اکسین در رشت نیز پیش رو دارد. نساجی مازندران نیز با این پیروزی خانگی با ۲۸ امتیاز در جایگاه پنجم در دور رفت به کار خود خاتمه دادند. محمد عباس زاده با دبل در این بازی اکنون با ۱۲ گل زده در رده اول آقای گلی لیگ دسته اول حضور یافت.

 برد استاد تساوی‌ها

در این بازی مس مهدی دغاغله ستاره مس بود و ۲ گل برای تیمش به ثمر رساند. دیگر گل مس را هم علیرضا پورشیخ علی وارد دروازه ارشاد یوسفی گلر اکسین کرد که امروز با سرمربیگری علی لطیفی به میدان آمده بود. مس با پیروزی امروز ۲۳ امتیازی شد. نکته جالب درباره این تیم تعداد ۲ رقمی تساوی ها و البته تنها ۲ شکست در کارنامه این تیم کرمانی است. اکسین هم در حال حاضر مثل مس ۲۳ امتیازی است اما می تواند نیم فصل را با ۳ امتیاز بیشتر تمام کند.

اتمام نیم‌فصل قعرنشین سابق با برد

شاگران میشو سرمربی اهل کرواسی مس رفسنجان نیم فصل لیگ دسته اول را با پیروزی به اتمام رساندند تا این تیم سابقا قعرنشین ۲۲ امتیازی شود.تیم استقلال اهواز که قعرنشین مطلق جدول رده بندی لیگ دسته اول و با تقاضل گل ۲۶- رکوردی عجیب را در اختیار دارد امروز هم شکست خورد تا همچنان شرایط نامساعدی در جدول داشته باشد. آنها شانس اول سقوط در پایان دور رفت لیگ هستند. نکته جالب درباره تیم حریف مس رفسنجان هم اینکه آنها شرایطی مشابه با استقلال اهواز داشتند اما با تغییر مربی و بازگرداندن سرمربی فصل گذشته شرایط به سود آنها تغییر کرد.

خونه به خونه نبرد

تیم فوتبال خونه به خونه با تساوی بدون گل مقابل خیبر خرم آباد متوقف شد تا فرصت خوبی را برای نزدیک شدن به صدرنشین از دست بدهد.خونه به خونه که امروز در خرم آباد میهمان خیبر بود با وجود تلاش فراوان و استفاده از بازیکنان تهاجمی موفق به پیروزی مقابل خیبر نشد تا به یک امتیاز از این مسابقه با ۲۸ امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد. آنها در صورت پیروزی می توانستند بالاتر از ملوان و گل گهر تیم دوم جدول باشند و فشار خود را روی صدرنشین ادامه بدهند. با پایان نیم فصل اول لیگ دسته اول خونه به خونه از تیم هایی است که احتمالا با تغییرات فراوانی مواجه خواهد شد. این تیم با پایان بازی امروز ۴، ۵ بازیکن خود را آزاد می کند تا در نیم فصل دوم تازه نفس به لیگ بازگردد.

توقف ربیعی در اولین قدم

بادرانی ها که امروز با هدایت محمد ربیعی پا به میدان گذاشته بودند، در ورزشگاه کارگران مقابل پارس که یکی از بالانشین های لیگ است تن به تساوی بدون گل دادند تا نیم فصل اول برای آنها با رده هشتم به اتمام برسد. پارس جم هم با کسب یک امتیاز خارج از خانه ۲۸ امتیازی شد و امیدهای خود را برای صعود زنده نگه داشت. آنها نیم فصل را با نتیجه قابل قبولی به پایان برده اند و امیدوارند در نیم فصل دوم شرایط بهتری برای خود مهیا کنند. بادران هم که حالا مربی جدیدی را بالای سر خود می بیند قطعا تغییر و تحولاتی برای نیم فصل دوم خواهد داشت.

فجر با شاغلام نمی‌بازد

تیم فجرسپاسی در دیداری خانگی مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت و در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.گل تیم فجرسپاسی در دقیقه ۱۵ توسط رضا فیاض بخش به ثمر رسید؛ اما شاگردان داوود مهابادی خیلی زود موفق به جبران گل خورده شده و در دقیقه ۱۸ با گل مهدی خلج بازی را به تساوی کشاندند. تیم فجرسپاسی از ۴ دیدار گذشته خود صاحب ۸ امتیاز شده و با کسب ۱۲ امتیاز در پایان دور رفت خود را از انتهای جدول جدا کرده است. پیش از این دیدارها فجرسپاسی به همراه استقلال اهواز فاصله زیادی با تیم های بالایی پیدا کرده بود و تنها ۵ امتیاز از دیدارهای خود کسب کرده بود.

پایان کار بگوویچ در نیم فصل با رتبه سوم

گل گهر سیرجان با پیروزی ۲ ـ ۱ در بازی مقابل تیم قعرنشین فولادیزد به سکوی سوم لیگ یک در پایان نیم فصل رسید.در این بازی حساس ابتدا فولادی ها با ضربه بیک زاویه به گل رسیدند اما گل گهر با گل های عیسی پرتو(۶۵) و حسین امامیان (۷۵) از حریف پیش افتاد و بازی را به سود خود تمام کرد. کسب عنوان سوم لیگ موقعیت خوبی برای وینکو بگوویچ سرمربی کروات سیرجانی هاست که باید از وقفه پیش آمده در لیگ استفاده کند و در نیم فصل دوم تیم بهتری برای صعود به دور بعدی بسازد. فولاد یزد هم که بدون سرمربی مشخص نبود در این بازی به میدان می رود یا نه با شکست امروز به قعرنشینی ادامه داد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هجده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

22 دیدگاه ارسال شده است

  • آرمان گفت:

    قهرمانی نیم فصل تیم محبوب شهرمان را به همه هواداران متعصب ، مردم فرهیخته رشت ، سایر هواداران فهیم درون و برون استانی ، کادر فنی زحمت کش ، بازیکنان با غیرت ، مسئولین محترم سایت و تمامی عزیزانی که در این توفیق سهیم بودند ،تبریک عرض می نمایم .
    همه ما می دانیم که ” قهرمان نیم فصل ” تنها یک لقب محسوب می شود ، آنچه که مهم هست رده بندی آخرین هفته لیگ دسته یک در دور برگشت می باشد؛ امیدواریم بازی آخرمان برابر تیم نساجی جنبه تشریفاتی داشته باشد و ما جشن صعود را قبل از آن برگزار کرده باشیم.
    اما اگرچه بازیکنان بسیار خوب سپیدرود بیشتر از توقع و انتظارمان ظاهر شدند و کاری کردند کارستان ، اما با نگاهی به سه باخت در دور رفت می توانیم مدعی شویم که این باخت های نیز می توانست حادث نشود ، هرچند باخت نیز جزو لاینفک فوتبال می باشد . شخصا سه باخت تیم محبوب سپیدرود را به سه بخش تقسیم می نمایم :۱- باخت اول که بدلیل تنش برون و درون تیمی رخ داد که می توانست با خویشتن داری و حداقل حذف تنش داخلی به خوبی کنترل گردد. ۲- باخت دوم که بدلیل شوک مثبت تیم مقابل و غرور تیمی ما بوقوع پیوست. ۳- باخت سوم که به نظر می رسد بدلیل عدم تمرکز تیمی بوجود آمد.( هدیه پنالتی + گل دقیقه ۹۴)
    موارد یاد شده نه صرفاً برای تیم خوب سپیدرود بلکه برای هر باشگاهی در هر سطحی می تواند رخ دهد مهم آنست که در دور برگشت از تجارب بدست آمده حداکثر بهره برداری صورت گیرد و اتفاقات مذکور تکرار نگردد.
    در پایان بعنوان یک عقیده شخصی خواهان کاهش حواشی در بازی های خانگی هستم ، پرداختن به حاشیه برای مقابله با تیم های x ,y صرفاً باعث عدم آرامش تیمی ، محرومیت هواداران و در نتیجه عدم نتیجه گیری تیم ما می گردد همانگونه که مشخص است سپیدرود با پشتوانه مردمی خود نفس می کشد و اخذ حداکثر امتیازات خانگی بسیار حائز اهمیت می باشد. متاسفانه همواره شاهد محرومیت های مغرضانه هواداران تیم های رشتی بوده ایم ! در حالی که هواداران بعضی از تیم های لیگ برتری هر عمل و خلافی را بدون نگرانی انجام می دهند حتی شعارهای نژاد پرستانه آنها بصورت عادت ، تکرار می شود اما اثری از محرومیت دیده نمی شود.

  • حمیدرضا گفت:

    هواشناسی گفته از شنبه تا سه شنبه قراره برف بیاد . اقا تورو خدا کاور بکشین زمین رو دوباره بازی لغو نشه ..نگین که خبر نداشتیم :)))))

  • فراز گفت:

    در راستای صحبت های آرمان, ۲ تا خواهش داشتم:
    ۱= فحاشی به مردم انزلی رو به “صفر” برسونیم.
    ۲= پرتاب بطری به زمین بازی رو انجام ندیم.

    امتیازات خونگی با این همه هوادار تو استانمون براحتی بدست میاد دوستان.
    متحد بشیم با رعایت ۲ مورد بالا, تیممونو از داشتن پشتوانه ی تماشاچی محروم نکنیم..

  • آبرار گفت:

    اقای فراز شما که اینجوری نطق میفرمایید پس یه نسخه هم واسه فحاشی نکردن به رشتی ها توی انزلی بپیچ….تا وقتی که اونا فحاشی کنن ماهم یه لحظه کوتاه نمیایم………………..

  • فرهاد گفت:

    درود
    قهرمانی در نیم فصل هیچ ارزشی ندارد. بی جهت این موفقیت را بزرگ نکنیم و به فکر نیم فصل دوم باشیم.
    بعدش مثل اینکه بعضی افراد اساسا” درک درستی از فحاشی ندارند. آقا برادر آدم، فحش دادن تو باعث بر هم خوردن تمرکز بازیکنان می شود و این در نهایت به ضرر تیم خواهد بود. حالا تو هی بگو پس چرا انزلی چیا به ما فحش می دهند!!
    اصلا” من نمی دانم به این اشخاص چطور باید حرف حالی کرد. بازیکن مصاحبه می کند فحاشی تماشاگران تمرکز مرا و سایرین را به هم می زند. آخر چند سال چقدر ما باید حرف مفت بشنویم ؟!!

  • شمالی گفت:

    باید تو دربی با ملوان ۹۰ دقیقه حاشونو بگیرم

  • فراز گفت:

    آبرار عزیز
    درسته اون ها ام فحاشی می کنن..
    اونا خیلی از کارای اشتباه دیگه ام ممکنه انجام بدن..اما ما که نباید همون کارا رو بکنیم!! وگرنه دیگه فرقی نخواهیم داشت !!!!
    ضمنا کمیته ی انضباطی منتظره تا سپیدرود یه خطای کوچیک دیگه انجام بده تا اول بره تماشاگراشو محروم کنه.
    آبرار؟؟
    دوست داری فحش بدیم و محروم بشیم؟؟
    اونا فحش می دن.. ما ام تکرار همون اشتباهو کنیم, آیا به تیممون ضربه نمی خوره؟؟
    خودت جواب بده بی زحمت..

  • فرهاد گفت:

    از هوادارای دو تیم سپیدرود و ملوان خواهش میکنم دیگه بس کنید این دعوای چند ساله رو که بخدا داریم ضربه میخوریم ازش بخدا خیلیا دارن حال میکنن از دعوای ما بخدا خیلیا از همین سو استفاده میکنن و حق گیلانو دارن میخورن بخدا خیلیا … میدونید خیلیا منظورم کدوم استانه که…

  • omid گفت:

    بازی با ملوان بدون تماشاگر بشه بهتره ملت رو که نمیشه حرف حالی کرد که ورزشگاه جای خالی کردن عقده نیست و تشویق تیم مهمه حالا تا ابد بگو بازم فحش میدن بهتره بی تماشاگرباشه وگرنه پدر تیم تا چند بازی بعد اونم در میاد و اخر فصل ملوانیا به ریش ما میخندن حالا هر چی ما میگیم بازم عقدهای بازی یه عده میخوان دربیارن

  • حمید گفت:

    اونایی که در ورزشگاه فحش میدن طرفداران سپیدرود نیستند… بلکه افراد نادانی هستند که خود را بجای دوست نشان می دهند و حاضرند سپیدرود محروم شود یا به لیگ برتر صعود نکند اما عقده ی خود را با توهین خالی کنند.. البته باید بقیه تماشاگران به چنین افراد نادانی هیچگونه فرصت توهین ندهند و با او برخورد کنند…

  • گیلان همیشه سربلند گفت:

    هیچ هوادار ملوان نسبت به فوتبال رشت حسادت نداره و چون دلیلی واسه حسادت نیست نیم قرن ملوان پرچمدار و پر افتخار فوتبال شمال کشور بوده سه قهرمانی جام حذفی کشور و چهار نایب قهرمانی ایران پنج دوره بهترین تیم شهرستانی جام تخت جمشید و یه عنوان سومی تخت جمشید مقام سوم لیگ دسته یک ازادگان زمانی که لیگ برتر نبود
    دو بار نماینده ایران در اسیا که یکبار قهرمان دوره مقدماتی شد بازم بگم معرفی چهار اقای گل کشور غفور جهانی و عزیز اسپندار و بیژن حسینی و جلال رافخایی و خیلی عناوین دیگه حالا خودتون بدون تعصب قضاوت کنید هواداران ملوان به شما حسادت دارن یا شما به اونا؟ ضمنا بعنوان یک گیلانی خوشحالم که تیم شما بالای جدوله امیدوارم بتونه در پایان به همرا ملوان صعود کنه

  • شهرام گفت:

    به عنوان یک ملوانی حمایت خودم رو از هردوتیم گیلانی اعلام میکنم و از کمپین گیلان متحد ??? علیه پایتخت و تبریز حمایت میکنم .. ملوان و سپیدرود ❤

  • وحید گفت:

    من به عنوان یک گیلانی ساکن تهران عاشق هر دو تیم سپیدرود و ملوانم و متاسفم برای فحاشیها لذت این تفرقه رو فقط تهرانیها و ترکها می برند

  • فراز گفت:

    ما اینجا در مورد افتخارات حرف نزدیم دوست عزیز!
    خودتو به کوچه ی علی چپ نزن..
    در مورد مشکلات ریشه دار بین این ۲ تا شهر حرف می زنیم و اهانت هایی که همیشه انجام می شده.
    اما من معتقدم که باید این روند رو متوقف کرد..
    اما اینکه ما به عنوان تیمی که بیشترین هوادار رو تو استان داره و قدمتشم بیشتره این کارو انجام بدیم, ارزشش بیشتر میشه..

  • بهرام گفت:

    من امسال یک بارهم نشنیدم توانزلی علیه سپیدرود
    ورشتیافحش بدن نمیدونم چرا هی میگین اوناهم فحش میدن!
    من نصف فامیلام رشتی ان اگه فحش بدم یعنی به
    خانواده خودم دارم فحش میدم مطمئنم این شرایط
    رواکثرادارن پس دیگه تمومش کنین…

  • گیلان همیشه سربلند گفت:

    دوست گرامی جناب فراز هر اختلافی ریشه در حسادت و مقایسه داره دلیلی واسه اختلاف ملوانی ها با شما نیست چون در همیشه تاریخ تیم اول شمال بود پس ریشه اختلاف رو در هوادران تیم خودتون بگریدن ضمنا قدیمی ترین تیم گیلان سپیدرود نیست عزیزم سلامتبخش بود که در سال ۴۷ تاسیس شد و پس از ۶ سال فعالیت منحل اعلام گردید و در سال ۵۳ سپیدرود متولد شد .
    اگر مایل بودین من حاضرم در شرایط کاملا احترام متقابل در مورد تاریخ فوتبال گیلان و شمال و افتخارات با شما مناظره کنم.
    ضمنا ببخشید من خودمو به کوچه علی چپ نزدم

  • فرهاد گفت:

    بله دقیقا تیم فوتبال سلامتبخش اولین تیم فوتبال گیلان بود … و درست هم نیست بگیم این قدمت داره اون نداره مادبهتریم شما بدترید الان بحث اینه که دیگه تموم کنیم این دعواهارو که خدایی بد دران بهمون ضربه میزنن و از همین مشکل ما سواستفاده کردن تا حرف میشه میگن اونا با خودشون مشکل دارن ولشون کن هرچی سرشون بیاد حقشونه بخدا من اینو عینا شنیدم میگم اگه گیلان متحد بشه دیگه کسی جرات چپ نگاه کردن به مارو نداره همش طرفدارای سپیدرود میگن مسئولین به ملوان بیشتر میرسن ملوانیها هم برعکس همینو میگن آخه آدم خندش میگیره این چه رسیدنیه که هردوتیم همیشه ناله دارن بنظدم دیگه موقشه تموم بشه این اختلاف که با اسم گیلان انتقاممونو از خیلیا بگیریم نه با اسم رشت و نه انزلی و نه شهر دیگری با نام مقدس گیلان … برادران گیلانی برای یکبارم که شده برخیزید و حق خودتون رو با اتحاد بگیرید هروقت حق خوری علیه سپیدرود رخ داد همه با هم اعتراض کنید و هر وقت حق ملوانو خوردن باز هم همینطور و حق هر تیمی رو حتی نزاریم پایمال بشه. مطمئن باشید تنها راهش همینه اگرنه تا ۱۰۰ سال دیگر همین آش و همین کاسه… خدایی من که دیگه خسته شدم و دیگه حس و حالی برام نمونده که به هم استانیم فوش بدم??

  • بهرام گفت:

    دقیقا آقا فرهاد، همین که هردوتیم گیلانی اول ودوم
    هستندچشم خیلیاداره بیرون میادامیدوارم هردوتیم
    بااتحادوهمبستگی به لیگ برترصعودکنند
    مطمئنن امسال هم ازلیگ برتر حداقل یکی
    ویادوتیم تبریزی سقوط میکنن

  • شاهرخ گفت:

    اقای گیلان همیشه سربلند راه بوشو باد بایه.شاپت.

  • گیلان همیشه سربلند گفت:

    اقای شاهرخ تو تقصیر نداری درکت از واقعیت همینه ضمنا ما خیلی وقت داریم راه میرم اما تویی که باد شو حس نمیکنی

  • انتی ملوان گفت:

    خخخخ.ملوان.تیمی که تو بازیهای خانگی حتی نمیتونه۳۰درصد ورزشگاه رو پر کنه همون بره لیگ بهتره.منتظر ملوان تو بازی برگشت هستیم.به امید صعود دو تیم ریشه دار سپیدرود و نساجی به لیگ برتر.

  • گیلان همیشه سربلند گفت:

    جناب انتی ملوان اگه تو این حرفا رو نزنی جای تعجبه ۳۷ دسته دو و دسته سه بودن همین عقده ها رو بنبال نیاره دوست عزیز از قدیم گفتن کبوتر با کبوتر باز ب باز کند همجنس با همجنس پرواز شما و باید حودتو با نساجی مقایسه و همراهی کنی اونا با شما وجه مشترک زیادی دارن که بارزترینش ۳۷ سال دسته دو و سه هست امیدوارم مدیران سایت نظرمنو چاپ کن