وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

هادی موسوی: انگیزه‌های زیادی دارم و هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سید هادی موسوی یکی از بهترین مدافعان میانی فصل گذشته لیگ یک، قراردادش با سپیدرود رشت را تمدید کرد.

به گزارش سایت سپیدرود، هادی موسوی در گفتگویی نقطه نظراتش را در ارتباط با شرایط خود و امسال سپیدرود بیان داشته است که در زیر ملاحظه می نمایید:

احساس خیلی خوبی دارم شاید همون طوری که که آدم توی خونه خودش راحته من هم اینجا راحتم، شاید از نظر مالی به اون چیزی که میخواستم یا محقش بودم نرسیدم اما با این انگیزه ای که دارم میخواهم خیلی بیشتر گذشته خودم رو به فوتبال ایران معرفی کنم.

به نظر من سن اصلاً تو فوتبال مهم نیست و من هم میخواهم همین مسئله رو اثبات کنم چون به نظر من تا وقتی که بدن سالم هست میتوان فوتبال را ادامه داد، ضمن اینکه من خیلی جاها که میگویم بالای ۳۰ سال سن دارم کسی باور نمی کند وقتی شناسنامه و فوتبالم رو می بینند متوجه می شوند که این دوتا کاملاً باهم فرق دارند.

این انگیزه زیادی در من ایجاد کرده، من می توانستم خیلی راحت شناسنامم رو دست بزنم و هفت یا هشت سال سنم رو کمتر کنم به شکلی که کسی هم نفهمه اما به هر حال انسان یه اعتقاداتی داره و من به آنها پایبند بوده ام.

توی رشت با توجه به حضور هواداران خوبی که داریم همه تیم ها به مشکل برمیخورند و ترکیب چند ساله بچه‌ها کنار هم هم می تواند یکی دیگر از دلایلش باشد.

درباره پیشنهاد هایم باید اعتراف کنم که پیشنهاد از تیم های استقلال یا تیم های بزرگ نداشتم و تیم های وسط جدولی خواهان من بودند که من جواب همه رو گذاشته بودم بعد از تعیین تکلیف وضعیت خودم در سپیدرود بالاخره سه سال عضو این تیم هستم و با گوشت و پوست خودم این تیم رو دوست دارم و افتخار میکنم که برای استان خودم بازی میکنم.

فکر کنم همین الان جواب همه را دادم با وجود تمدید قرادادم. من از لیگ یک پیشنهاد بیشتر از اینجا داشتم و لیگ برتر که جای خود داره. با این حال انتخاب اولم سپیدرود خواهد بود.

ما در لیگ دسته اول، یک تیم کم ادعا ولی پر انگیزه بودیم که موفق شدیم به لیگ برتر صعود کنیم و برای امسال لیگ برتر انگیزه ما چند برابر شده و انشاءالله تو این فصل یک تیم خوب رو مشاهده میکنید.

از همه‌ی دوستداران و هواداران تشکر می کنیم که همیشه یارو یاور ما بودند. انشاءالله با بازی های خوب توی لیگ برتر بتوانیم یه ذره هم که شده شادی رو بهشون هدیه کنیم، امسال انگیزه های بالایی دارم و میخام جز بهترین های لیگ باشم تا انشاالله به هدفم که رسیدن به پیراهن تیم ملی برسم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 15 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.