وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

هافبک سپیدرود آبی پوش شد / معقولی: ظاهرا من یک نفر در سپیدرود زیادی بودم

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – رضا معقولی با جدایی از تیم سپیدرود رشت به آلومینیوم اراک پیوست.

به گزارش سایت سپیدرود، رضا معقولی هافبک سابق سپیدرود رشت که در ابتدای حضور علی کریمی در این تیم جزو لیست مازاد قرار گرفته بود، با جدایی از جمع رشتی‌ها و با عقد قراردادی به عضویت تیم آلومینیوم اراک درآمد.

پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر مشکلات سپیدرود در جذب بازیکن به دلیل پر بودن لیست این باشگاه وجود داشت که حالا با جدایی رضا معقولی، یک جا در لیست سپیدرود باز شده و می‌توانند یک بازیکن به خدمت بگیرند.

آلومینیوم اراک در حال حاضر با هدایت محمد ربیعی مسابقات دسته اول فوتبال کشور را پشت سر می‌گذارد و از سه دیدار ابتدایی خود، ۴ امتیاز کسب کرده است و در رده هشتم جدول حضور دارد.

معقولی: ظاهرا من یک نفر در سپیدرود زیادی بودم

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: من به جدایی از سپیدرود رضایت دادم اما قلبا راضی نبودم و ظاهرا من یک نفر در سپیدرود زیادی بودم.

به گزارش سایت سپیدرود، رضا معقولی در گفت و گو خبرگزاری میزان، اظهار داشت: من را در عمل انجام شده قرار دادند و کل طلبم از سپیدرود را بخشیدم و قرار شد با بازیکنی در آلومینیوم اراک معاوضه شوم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا من را کنار گذاشتند ظاهرا من یک نفر در سپیدرود زیادی بودم. من با علی کریمی مشکلی نداشتم. اتفاقا خدا خدا می‌کردم کسی جز علی آقا به این تیم نیاید ولی نمی‌دانم چه شد.

حتی برای ملاقات با او به باشگاه رفتم ولی گفتند وقت ندارد و نتوانستم با او صحبت کنم. واقعا دلیل این اتفاق را نمی‌دانم.

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود افزود: با مدیرعامل تیم صحبت کردم و به او گفتم میلی به جدایی ندارم. ابتدا گفتند دلیل این جدایی فنی است و بعد گفتند مبلغ قراردادت بالا است. در نهایت من نفهمیدم چه شد و در بین آن همه بازیکن من کنار گذاشته شدم.

من حتی به لحاظ مالی با آنها کنار آمدم و قبول کردم تخفیف بدهم ولی در نهایت مسائلی مطرح شد که فهمیدم می خواهند من بروم. ظاهرا این تصمیم از قبل گرفته شده بود و می‌خواستند مرا معاوضه کنند.

معقولی با اشاره به برخی شیطنت ها گفت: به من هیچ فرصتی داده نشد. من به سلیقه شخصی مربی احترام می گذارم ولی برای تیمی که توان مالی قوی ندارد این تصمیم عجیب بود. فکر می‌کنم خود علی آقا باعث و بانی این جدایی نیست و افراد دیگری بودند که نمی خواستند من باشم چون از همان روز که آمدند به من گفتند تو پیشنهاد داری بیا به فلان تیم برو.

من تعجب کردم و در نهایت هم که ترتیب انتقال من به آلومینیوم را دادند. من به این جدایی رضایت دادم ولی قلبا راضی نبودم چون فکر می کنم در حق من کم لطفی شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + شانزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • آرمان گفت:

    صرقنظر از اشتباه معقولی ذر بازی با استقلال خوزستان ، به نظر من در بین بازیکنان موجود بهترین بود.
    حتی سام کن رو هم نباید از دست می دادیم ، هرچی باشه یک جوان 22-23 ساله از مدافع 36 ساله بهتر هست.
    هرچند مربیان تیم حرف اول و آخر رو می زنند.