وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

هافبک سپیدرود: می‌خواهیم با پیروزی برابر ملوان به دور بعد صعود کنیم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تمرینات خوبی را در هفته‌های اخیر پشت سر گذاشته‌ایم و آماده برای شکست ملوان هستیم.

به گزارش سایت سپیدرود، میثم فردوسی در گفتگو با خبرگزاری فارس از رشت بابیان اینکه سپیدرود استارت خوبی در لیگ برتر نداشت اظهار داشت: شهر رشت بعد از وقفه‌ای کوتاه دوباره صاحب نماینده در لیگ برتر شد و مسلماً کمی زمان می‌برد تا دوباره خود را بازیابد.

هفته‌های ابتدایی لیگ برتر را چندان خوب شروع نکردیم لیکن هر چه از شروع لیگ گذشت توانستیم بیش‌ازپیش با جو لیگ برتر آشنا شویم و در هفته چهارم با پیروزی برابر پیکان به‌نوعی سوار بر لیگ شویم.

وی بابیان اینکه هافبک‌های سپیدرود از کیفیت بالایی برخوردار هستند تصریح کرد: با آمدن شهاب کرمی خط میانی سپیدرود پرقدرت‌تر از گذشته خواهد شد و رقابت خوبی بین بازیکنان در این خط وجود دارد.

بازیکنان در تمرین تمام تلاششان را می‌کنند تا خود را به سرمربی نشان دهند و در صورت رسیدن بازی به آن‌ها نیز سعی‌شان در این است بهترین عملکرد را داشته باشند.

هافبک سپیدرود بابیان اینکه تقابل با ملوان را به فال نیک می‌گیرد بیان داشت: در هفته‌های اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و مصمم هستیم تا با پیروزی برابر ملوان به مرحله یک‌هشتم پایانی جام حذفی صعود کنیم. بسیار امیدوار هستم که با یک بازی زیبا و تماشاگرپسند پیروز الگیلانو باشیم.

فردوسی در پایان بابیان اینکه علاقه‌مند بود بازی در سردار جنگل برگزار شود افزود: حسن بازی در سردار جنگل این بود که می‌توانستیم از نعمت هوادارانمان به‌طور کامل برخوردار باشیم درصورتی‌که بازی در عضدی باعث می‌شود بخشی از هوادارانمان نتوانند به ورزشگاه بیایند علاوه بر این، چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی از شرایط نرمال خارج‌شده است و برای یک بازی سنگین آمادگی ندارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • وحید گفت:

    در اثر بی عرضگی مسئولین رشت تعداد هواداران ملوان در دربی از 500 به 1200 افزایش یافت یعنی تقریبا 25 درصد ظرفیت در حالیکه 10 درصد متعلق به تیم مهمان است