وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

هدف علی کریمی از انتخاب حریفان ضعیف

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود در چند روز گذشته ۳ بازی تدارکاتی برگزار کرده که آخرین آن عصر دیروز برابر تیم شهرداری ماسال بود.

در تعطیلات لیگ علی کریمی مشغول آماده سازی سپیدرود برای شروع دوباره لیگ و انجام ۲ بازی سخت مقابل ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز است. سپیدرود در چند روز گذشته ۳ بازی تدارکاتی برگزار کرده که آخرین آن برابر تیم شهرداری ماسال بود و با پیروزی دو بر یک شاگردان کریمی به پایان رسید.

سپیدرود مقابل شهرداری آستارا و تیم امید سپیدرود نیز بازی دوستانه انجام داد که نتیجه آن یک پیروزی و یک شکست بود. کریمی با انتخاب حریفان ضعیف به دنبال برد برای روحیه بازیکنانش است تا آن ها به این باور برسند که می توانند در لیگ هم برد داشته باشند.

قرمز پوشان رشتی در پنج بازی اخیر خود هیچ گلی به ثمر نرسانده‌اند تا رکورد منفی را در لیگ برتر به ثبت برسانند.

سپیدرود رشت در حال حاضر رده آخر جدول مسابقات لیگ برتر را بر عهده دارد و همراه با نفت مسجدسلیمان با به ثمر رساندن تنها دو گل بدترین خط حمله مسابقات را به نام خود زده است.

شاگردان علی کریمی تا به اینجا در لیگ برتر و جام حذفی سه گل به ثمر رسانده اند و هر سه از روی نقطه پنالتی بوده است. سپیدرودی ها هفته دوم برابر سپاهان و هفته سوم برابر ماشین سازی تبریز از روی نقطه پنالتی و توسط حسین ابراهیمی به گل رسیدند و در ادامه با پنالتی محمد غلامی توانستد مقابل ملوان به پیروزی رسیده و به دور بعد جام حذفی راه یابند.

سپیدرود تا به الان از هفته سوم به بعد هیچ گلی وارد دروازه حریفانش نکرده تا رکورد گل نزدنش ۵۲۸ دقیقه شود. از زمان حضور کریمی در این باشگاه، سرخپوشان رشتی در سه بازی برابر نفت آبادان، پرسپولیس و پیکان هیچ گلی به ثمر نرساندند تا حالا برابر ذوب آهن اصفهان علاوه بر کسب برد دنبال هدف دیگری هم باشند.

دو تیم سپیدرود و ذوب آهن روز جمعه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف یکدیگر می‌روند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − ده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.