وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

هشدار روز – خاطرات پند آموز

(رسول حق دوست / پیشکسوت سپیدرود)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سال ۱۳۵۵ سپیدرود در حالی که تا سه هفته مانده به پایان مسابقات فوتبال جام دسته دوم تخت جمشید در صدر ایستاده بود، در نهایت از راهیابی به لیگ دسته اول فوتبال ایران بازماند.

سه بازی سپیدرود به ترتیب با تیم ته جدولی ایرانجوان بوشهر و دو تیم با نفوذ بالای جدول یعنی ابومسلم مشهد و رستاخیز خرمشهر بود که هر سه بازی نیز بیرون ازخانه می بایست برگزار می شد.

سپیدرود از سه بازی با یک مساوی نیز می توانست یکی از دو تیم صعود کننده باشد، اما در میان ناباوری و ناداوری هر سه بازی بیرون از خانه را باخت و متاسفانه بهترین تیم شهرستانی ایران قربانی زد و بندهای پشت پرده مافیای آن زمان فوتبال گردید و علیرغم شایستگی فراوان ازصعودبازماند!

اکنون بعد از گذشت ۴۰ سال مجددا”شرایط به گونه ای رغم خورده که سپیدرود فعلی بهترین تیم لیگ یک است و سه بازی باقیمانده را پیش رو دارد که برحسب اتفاق یکی از بازی ها را با ایرانجوان بوشهر دارد که تقریبا” ته جدولی است و خطر سقوط را احساس می کند و دو تیم دیگر یعنی گلگهر سیرجان مدعی و نساجی مازندران حریف دیرینه سخت کوش سپیدرود هستند.

اشاره ای داشتم که در سال ۵۵ شاید یکی از دلایل مهم عدم صعود سپیدرود ناپاکی حاکم بر فوتبال بود! اکنون نیز کم و بیش به این ناپاکی درفوتبال اشاراتی می شود!

پس در شرایط پیش رو با توجه به حضور سه تیم مدعی مانند ملوان انزلی، پارس جم بوشهر و گلگهر سیرجان باید بپذیریم که سپیدرود و بقیه تیم های ذکرشده روی لبه تیغ در حرکت هستند و با کوچک ترین اشتباه فوتبالی و غیرفوتبالی سقوط شان حتمی است.

البته همواره ازسوی بزرگان و کارشناسان فوتبال عنوان شد که سرنوشت حضور در لیگ برتر دست خود سپیدرود است، بنابراین در این شرایط بسیار حساس و فوق العاده آرمانی انتظار می رود کلیه عوامل باشگاه از مدیریت تا کادر فنی و بازیکنان با دوری جستن از حاشیه و با اتخاذ تدابیر لازم فوتبالی خود را برای پیروزی این سه بازی بسیار مهم آماده نمایند.

باتوجه به اینکه به مانند گذشته طرفداران و عاشقان این تیم بزرگ آماده حضور پر شور در استادیوم برای پشتیبانی از بازیکنان ارزشمند هستند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

8 دیدگاه ارسال شده است

  • مهدی گفت:

    اگر در تاریخ نیم قرنی سپیدرود کبیر دقیق شوید خواهید دید که همیشه خصوصی بودن و نداشتن حامی با نفوذ، بدشانسی و زد و بندهای پشت پرده این تیم دوست داشتنی را چه در سطح استان و در جدال با رقیب بندری همسایه و چه در سطح کشور مورد آسیب و حقکشی قرار داده است. امسال هم علیرغم صدرنشینی مطلق بیش از بیست هفته ای، تنها تیمی که در میان مدعیان بالای جدول، بی پناه است و مشخص نیست سرش به بالین کیست، سپیدرود کبیر است!! سپیدرود فقط خیل عاشقانش را دارد و صدالبته بازیکنان و کادر فنی باغیرتش را.
    به امید رسیدن به حق و جایگاه حقیقی سپیدرود کبیر.

  • سىاه گفت:

    درود:اقاى حقدوست کاپىتان اخلاق مدار سپىدرود مقاله شما بسىار سودمند خواهد بود وامىدوارم مجموعه تىم سپىدرودازنوشته هاى دلسوزانه شما نهاىت استفاده راببرد وباىک پىروزى قاطع وهوشمندانه بار دیگر جاىگاهش رادرجدول تتبىت وسبب شادى هواداران وکل استان شود سپىدرودى

  • فراز گفت:

    پیغام رو دریافت کردیم.
    دوشنبه، جهنم بزرگی درست می کنیم تا این ایرانجوان که همیشه به ما ضربه زده رو این بار گلباران کنیم..

  • فراز گفت:

    یه پیشنهاد واسه مجموعه ی سپیدرود:
    اگه سپیدرود موفق به صعود به لیگ برتر بشه، با توجه به سطح بالاتر لیگ برتر، حتما نیاز به تقویت تیم توی چنتا پست مختلف هست.
    بنابراین با توجه به این نیاز و نظر به اینکه حسین ابراهیمی به همراه ماشین سازی به لیگ ۱ سقوط کرده، یکی از هوشمندانه ترین آپشن ها این می تونه باشه که مسؤلین سپیدرود، خیلی زود،باب مذاکره با بازیکن مذکور رو باز کنن و هرطور شده واسه جذب ایشون واسه لیگ برتر احتمالی آینده اقدام کنن تا سپیدرود از مزایای یه بازیکن گیلانی خوب که سابقه ی سال ها بازی توی همین استادیوم عضدی رو داره، بهره مند بشه.
    امیدوارم درصورت امکان،این اتفاق خوب و مفید، خیلی زود محقق بشه.
    زنده باد سپیدرود بزرگ..

  • سامان گفت:

    امیدوارم این بار تاریخ تکرار نشه…
    درود بر سپیدرود

  • فتحی گفت:

    واقعا”یادآوری آن دوران که من هیچوقت فراموشش نمیکنم خیلی سخته،به امید موفقیت سپیدروددرسه بازی آینده

  • محمود گفت:

    سلام دوستان ی خواهشی از همه دارم خواهشا اگر در استادیوم کسی رو دیدید بطری پرت میکنه یا فحاشی خواهشا جلوشو بگیرید دستها ی پشت پرده منتظر بهانه هستند حسن زاده هم متاسفانه منتظر ی بهانه هست پس هواس همه جمع باشه فقط و فقط ۹۰ دقیقه تشویق جانانه تخمه و چیپس و پفک رو بذارین بین دو نیمه
    ایران تا ابد سپیدرود

  • سامان گفت:

    تاریخ تکرار شد…
    تف به تاریخ…