وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

هشدر اسطوره باشگاه سپیدرود: فضای سو استفاده را به بیکاران ندهیم!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودایرج خوالی اسطوره بی بدیل باشگاه سپیدرود در خصوص شرایط تیم و باشگاه سپیدرود در فصل جاری متنی را برای سایت رسمی باشگاه ارسال کردند که ضمن تقدیر از حسن نظر، پیگیری و حمایت همه جانبه ایشان از تیم و باشگاهی که بدون تردید یکی از مالکان ابدی اش می باشد، شما را به خواندن دل نوشته عمو ایرج دعوت می کنیم که از دل هر چه برآید بر دل نشیند:

باسلام

با نظر به اتفاقاتی که در سال های دور و نزدیک در خصوص تیم محبوب و بزرگ سپیدرود افتاده می خواهم ضمن درس گرفتن از آنها دردلی با خانواده خودم یعنی خانواده بزرگ سپیدرود داشته باشم.

عده ای (شاید اقلیت) با خوش بینی از ابتدای فصل انتظار دارند در هر شرایطی تیم سپیدرود با هر ساختاری و هر مالک و هر کادرفنی و هر بازیکنی و در نهایت با هر توانی که قدم به مسابقات می‌گذارد؛ از اولین بازی تا آخرین بازی لیگ مربوطه به پیروزی پرگل برسد!!

در صورتیکه قهرمان هر لیگی، همیشه اوقات قادر نیست ۱۰۰درصد امتیازها را کسب کند و همه قهرمانان لیگ هم به باخت بر می خورند هم به مساوی و البته هم برد و در نهایت تیمی صعود می کتد که تدام داشته باشم و از کل بازی ها امتیازات میانگین رو به بالا را کسب کند.

اما دوستان کم تحمل و آن اقلیت عاشق و قهرمان خواه چه می کنند؟

بله؛ مجال نمی دهند! پس از دو باخت یا دو مساوی، از روی عشق زیاد به تیم خود فضایی به وجود می آورند که افراد زیرک و البته فرصت طلب در لباس منتقد، در سکو یا با نگارش مطلب انتقادی، وارد جمع آنها می شوند و سکان را بدست می گیرند و در نهایت اتفاقی می افتد که نه آن هوادار عاشق دوست دارد بیفتد و نه به صلاح سپیدرود عزیزمان است.

این شرایط پس از یکی دو بازی باخت یا حتی مساوی در میدان بازی با اعتراض، به چیدمان بازیکن و سیستم و متاسفانه هو کردن بازیکن و کادر فنی تازه در اول راه و در بازی های نیم فصل اتفاق افتاده و نتیجه این می شود که کل تیم و باشگاه را به سمت استرس و ترس از باخت در بازی آینده هدایت می کند!

و در نهایت همین اقلیت که بدون شک سینه سوخته و عاشق سپیدرود هم هستند، ناخواسته خودشان عامل اصلی عدم صعود تیم به لیگ بالاتر می شوند!

و دوباره داستان تکراری در سال بعد شروع می شود و از ابتدای فصل مجددا اظهار نظر در همه امور باشگاه و هرج و مرج و بی نظمی که نتیجه اش می شود اینی که این سال ها شاهدش بودیم.

بعنوان نه فقط یک پیشکسوت که از جایگاه یک طرفدار و علاقمند به تیم محبوب خودم که سال ها مثل بسیاری از دوستان برایش زحمت کشیده ام و در لباس بازیگری و مربیگری و هرجای دیگری از حیثیتش دفاع کردم؛ از هواداران عاشق و وفادار درخواست می کنم که امسال با اتحاد و همدلی خود کمک کنیم در میدان و روز بازی  استرس بر تیم حاکم نشود و انرژی مثبت به تیم منتقل کنیم.

چه بسا ۳ باخت متوالی هم داشته باشیم! اما باید بدانیم که تیم قهرمان و صعود کننده در بیشتر لیگ ها هم بیش از انگشتان یک دست باخت را تجربه می کند و در نهایت صعود می کند.

لازم است که هشدار دهم که افراد بیکار و صد البته علاقه مند به جانشینی به پست مدیرعامل، سرپرست، کادرفنی و … از این فضا سوء استفاده می کنند و با همراه کردن اقلیتی عاشق و افراطی نقش پررنگی را در به وجود آوردن فضای استرس در سکو و میدان بازی کنند تا به هدف خود برسند!

در پایان ضمن سپاس و تشکر از دوست و برادر عزیزم آقای فرشاد پیوس به خاطر زحمات شان برای سپیدرود عزیزمان از ایشان بخواهم تمام تمرکزش را بر روی مسایل فنی بگذارد و بداند که حمایت ما را پشت سرش دارد و به امید خدا بعد از این با همدلی به هیچ تیمی در خانه و بیرون خانه باخت نخواهیم داد.

بر من ببخشید و می خواستم درد دلی داشته باشم با خانواده بزرگ خودم؛ عمو ایرج

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.