وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

هفته بیست و سوم لیگ دسته اول: شکست ملوان برای خوشحالی رقبا

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته بیست‌وسوم رقابت‌های دسته اول آزادگان با برگزاری ۹ دیدار به پایان رسید.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از “ورزش سه”، در هفته بیست‌وسوم تیم‌های مس کرمان، اکسین البرز، فجرسپاسی، راه‌آهن، آلومینیوم و مس رفسنجان به پیروزی دست یافتند. ملوان انزلی صدرنشین رقابت‌ها در حالی که تا ثانیه‌های پایانی بازی برابر اکسین به تساوی رسیده بود با گل دیرهنگام کرجی‌ها بازی را واگذار کرد تا در روزهای پایانی لیگ شکست تلخی را متحمل شود.

سپیدرود صفر ـ پارس جنوبی‌جم صفر؛ ۱۲ هفته بدون باخت

دیدار دو تیم مدعی صدرنشینی؛ سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید. این در حالی بود که پارسی‌ها از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ آزادگان تا این بازی هیچ شکستی در کارنامه نداشتند و آنها با این تساوی به رکورد ۱۲ بازی بدون شکست رسیدند.

آلومینیوم اراک ۲ ـ خونه‌به‌خونه بابل صفر؛ پاشازاده و انتقام شکست دور رفت

گل‌ها: محمدعلی اکبرخواه(۱۷) و میلاد احمدی (۸۲)

تیم‌های آلومینیوم اراک و خونه‌به‌خونه روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند که هر دو تیم با تغییر و تحولات در کادرفنی مواجه شده‌اند اما در این بین اراکی‌ها موفق‌تر بودند. آلومینیوم با برد هفته گذشته مقابل خیبر به دومین پیروزی‌اش با هدایت پاشازاده دست یافت اما تیم خونه به خونه که در دو هفته اخیر نادر دست‌نشان هدایت آنها را برعهده دارد دومین شکست متوالی‌اش را متحمل شد.

ایرانجوان ۱ ـ گل‌گهر سیرجان؛ فرصت‌سوزی سیرجانی‌ها در بوشهر

گل‌ها: حسین موجی(۸۴) و میلاد پورصف‌شکن(۱+۹۰)

گل‌گهر سیرجان در بازی با ایرانجوان بوشهر در هفته بیست‌وسوم با نتیجه تساوی فرصت صدرنشینی را از دست داد. در هفته‌ای که ملوان و سپیدرود مقابل حریفانشان متوقف شدند، سیرجانی‌ها می‌توانستند با پیروزی مقابل حریف نه چندان قدرتمند نتیجه بازی را به سود خود تغییر بدهند و صدرنشین شوند نه اینکه یک پله هم سقوط کنند. گل‌گهر با توجه به پیروزی مس کرمان مقابل بادران در امتیاز ۳۹ با آنها برابر شدند اما مسی‌ها به دلیل تفاضل گل بهتر بالاتر از سیرجانی‌ها قرار گرفتند.

مس ۱ ـ بادران صفر؛ مس کرمان و برد دشوار مقابل بادران

گل: مجتبی محبوب‌مجاز (۵۲)

مس کرمان در یک بازی موفق خانگی و بعد از به ثمر رساندن گلی که با ضربه محبوب مجاز به دست آمد در بازی را بست. بادرانی‌ها برای تغییر نتیجه حملات دامنه‌داری را روی دروازه مس تدارک دیدند تا اینکه با خطای مدافعان مس روی رضا درویشی صاحب ضربه پنالتی شدند که واسعی با بی دقتی این پنالتی را به اوت زد. مس در ۷ بازی گذشته ۶ پیروزی به دست آورده که نتیجه فوق العاده ای برای منصور ابراهیم زاده محسوب می شود. آنها با ۳۹ امتیاز در رده چهارم جدول، رسما به جمع مدعیان پیوسته اند. این در حالی است که بادران با شکست امروز با ۳۵ امتیاز در رده ششم باقی ماند.

نفت‌مسجدسلیمان ۱ ـ استقلال اهواز ۱؛ دربی خوزستانی‌های لیگ یک به تساوی رسید

گل‌ها: میلاد صالح‌وند(۷۸) برای نفت ـ ستار دراجی (۸۲ ـ پنالتی) برای استقلال اهواز

محمود فکری بعد از حضور در جمع مسجدسلیمانی‌ها به منظور هدایت این تیم توانست با شاگردانش ۲ امتیاز شیرین را کسب کند. آنها در هفته گذشته مقابل مس رفسنجان هم با نتیجه یک ـ یک بازی را به اتمام رسانده بودند. استقلال اهواز قعرنشین با این تساوی امیدهایش برای بقا کمررنگ‌تر از قبل شد.

راه‌آهن ۳ ـ خیبر ۱؛ تحول راه‌ آهن با سیروس دین‌محمدی

گل‌ها: هادی ایمانی (۳۷) و مهران جمشیدی (۵۱ و ۶۸)  برای راه‌آهن ـ مسعود ستاری (۷۹) برای خیبر

سیروس دین محمدی، با در دست گرفتن هدایت تیم راه آهن نتایج خوبی را کسب کرد. آنها با ۴ امتیاز در دو بازی سر و سامانی به وضعیت خود داده اند. راه آهن در این دیدار با به ثمر رساندن ۳ گل توانست پیروزی پرگلی مقابل شاگردان حق دوست داشته باشد و بار دیگر به روزهای خوب نیم فصل اول بازگردد.

فولادیزد صفر ـ مس رفسنجان ۲؛ مس رفسنجان تک رقمی شد

گل‌ها: آرمان رمضانی (۲۳ و ۸۵)

کار فوق العاده میشو کریستوویچ، سرمربی کروات مس رفسنجان سرانجام نتیجه داد تا این تیم به جمع تک رقمی های لیگ دسته اول برسد. مس رفسنجان این تیم سابقا قعرنشین با پیروزی مقابل فولادیزد تک رقمی شد و به رده نهم جدول صعود کرد.

نساجی صفر ـ فجرسپاسی ۱؛ پیروزی مهم تیم شاغلام مقابل نساجی

گل: حامد حیدری(۳۱)

فجرسپاسی در دیداری خارج از خانه موفق به پیروزی برابر نساجی مازندران شد. نساجی که به دنبال پیروزی در این مسابقه بود تا ناکامی‌های چند هفته اخیرش را به بوته فراموشی بسپارد اسیر بازی فجر شد و تن به شکست خانگی داد. فجر بعد از تساوی با خونه به خونه در هفته اول دور برگشت برای بار دوم تیم دیگر مازندرانی را متوقف کرد.

اکسین ۲ ـ ملوان ۱؛ گل محمدی و پیروزی بزرگ خانگی

گل‌ها: سیداحمد موسوی(۵۹) و سیدمحمد حسین‌پور(۹۴) برای اکسین ـ مهیار زحمتکش (۴۵ ـ پنالتی)

اکسین با گلی دیرهنگام در دقیقه ۴+۹۰ در کرج، صدرنشین لیگ دسته اول را شکست داد. این پیروزی فوق العاده که باعث کسب ۳ امتیاز بازی برای اکسین شد جایگاه ملوان در صدرجدول را متزلزل کرد زیرا ممکن است پله اول جدول را در هفته آتی به یکی از دو تیم سپیدرود، مس و یا  گل‌گهر واگذار کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

11 دیدگاه ارسال شده است

  • سیامک گفت:

    چرا سایت اطلاع رسانی در خصوص بازیکنان تازه جذب شده نمیکنه

  • فراز گفت:

    محسن دلیر و علیرضا نظیف کار جذب شدن ولی متاسفانه به علت بدهی های باشگاه به کادر فنی سابق و چند نفر از بازیکنان سابق، ITCشون صادر نمی شه.

  • عقاب گیلان گفت:

    اونایی که خوش خیال هستن بدونن که از این تماشاگرای ملوان هرچی بگی برمیاد من ۱۰۰% مطمئنم که این پرتاب برف و بطری و توهین ها فقط و فقط از طرف تماشاچیای نفوذی انزلی چی بوده و لا غیر
    ضمنا کافیه برین توی سایتهای طرفدارشون ببینید که اینا با برنامه ریزی منسجم در پوشش طرفدارای سپیدرود میان رشت و فقط هدفشون محروم کردن سپیدرود مظلومه ، اینا روی سکو ها از جو استادیوم استفاده میکنن و باعث اغتشاش و بی نظمی و حتی عدم تمرکز تیم خودمون میشن
    باید نیروهای امنیتی و حراست به این مساله ورود پیدا کنند و این افرادو شناسایی کنن ، آخه ما تا کی باید چوب سادگیمون رو بخوریم؟!!

  • فراز گفت:

    دوستان عزیز..
    امسال با عزمی که بچه ها داشتن و تفکرات کادر فنی ( علی نظر + فرشاد پیوس) موفق شدیم به دسته یک صعود کنیم و بعد سال ها سطحمونو ارتقا بدیم.
    امسال اوایل لیگ، تیما هنوز بخوبی جا نیوفتاده بودن و کسیم به اون شکل رو سپیدرود حساب چندانی باز نمی کرد. بنابراین تیم موفق شد چند هفته ی اول، حسابی همرو غافلگیر کنه و امتیازات زیادی رو جمع کنه.
    حالا تیما به هماهنگی و هارمونی حداکثریشون رسیدن و مثل برق و باد دارن امتیاز جمع می کنن ( گل گهر و مس و … ) و هر تیمی جلوی ما میاد، می خواد بهترین نمایششو داشته باشه و امتیاز بگیره.
    اینارو گفتم که یادآوری کنم در حال حاضر، خطرناک ترین و حساس ترین مقطع کل لیگ شروع شده و مجموعه ی سپیدرود باید کاملا هوشیار و با صلابت ادامه بده مسیرش رو:
    ۱- می دونم خیلی خیلی خیلی سخته و دور از دسترسه. ولی باید تمهیداتی برای تسویه حساب بدهی های باشگاه در نظر گرفته بشه تا سپیدرود بتونه از خریدهای نیم فصلش که مدافع قلدری مثل نظیف کار هم جزئشونه، بزودی استفاده کنه.
    ۲- باید تو بازیای خارج از خونمون ، با جسارت و اعتماد بنفس بیشتری بازی کنیم و با ذهنیت “زیر توپ زنی برای یک امتیاز” به زمین نریم.
    ۳- بازی های خونگیمون با بازی فجر سپاسی شروع میشه و بردن توی این بازی واسه رسیدن به یه سرانجام مطلوب ، بسیار کمک کننده ست.
    ۴- این یه واقعیت انکارنشدنیه که هیچ تیمی به اندازه ی ما تماشاگر نداره. پس،از بازی با فجر تا آخرین بازی خونگیمون، بیایم مثل همیشه از تیم حمایت همه جانبه کنیم و ورزشگاه رو جهنم کنیم واسه حریفان.
    ۵- این واقعیت که پر هوادارترین تیم هستیم، فوق العاده ست. اما شمشیر دو لبه ام می تونه باشه دوستان. بیایم از توهین کردن و پرتاب بطری و سنگ و .. به زمین دست برداریم و به محض مشاهده ی انگل هایی که این کارها رو انجام می دن ، بهشون تذکر جدی بدیم و هرطور شده اونارو از ادامه ی کارشون منصرف کنیم. چون مسلما محرومیت از بازی های خونگی، بیخ گوش ماست.
    .
    .
    .
    .
    .
    به امید خدا و با حمایت های جانانه ی ما هواداران و تفکرات حرفه ای کادر فنی و بازی متعصبانه ی بازکنانمون، می تونیم با کسب امتیازات لازم، مردم این استان رو به حق واقعیشون که حضور مقتدرانه در لیگ برتره، برسونیم.
    به امید موفقیت سپیدرود بزرگ و مردمی.

  • امین(سپیدرود) گفت:

    هووووففففف یعنی همه تی ها بازیکن گرفتن ما بدهکاریم نمیتونیم … این عدالت نیست

  • امین گفت:

    عقاب گیلان از رو تعصب حرف نزنیم بهتره خودمون کردیم داداش خودمون… هرچقدر هم بد کنن نباید اشیا به داخل بریزیم البته که فقط در رشت این اتفاق ها نمیوفته همه جا هست بدتر از اینم هست! بخش برف بازی تماشاگران چیز جالبی بود ولی خوب نبود این پرتاب کردن برف به داخل زمین… امیدوارم دیگه چیزی به داخل زمین پرت نکنیم چون همین میتونه تمرکز تیم خودمون رو از بین ببره به امید موفقیت پسران سرخ یاران

  • عقاب گیلان گفت:

    روز پنجشنبه اگه تیم فجرو ببریم میتونیم قدرتمون رو به رخ همه تیما بکشیم چون فجر تونسته توی قائمشهر نساجی رو ببره !
    ضمنا بی تردید اوباشهای شناخته شده ملوان از انزلی روز پنجشنبه میان تا جو ورزشگاه رو بهم بریزن تا با ایجاد حاشیه تیممون نتونه نتیجه بگیره .
    وظیفه همگی ما رشتیهای اصیل و با فرهنگ اینه که واسه اینا تور پهن کنیم و همشون رو تحویل نیروی انتظامی بدیم و شر رو بکنیم
    بازم میگم اینقدر ساده نباشید و بدونید این فوتبال کثیف تر از اون چیزیه که حتی فکرشو بکنید

  • عقاب گیلان گفت:

    آقای امین من از رو تعصب نمیگم فقط کافیه بری توی کانال طزفدارای ملوان تا حقیقت مطلب برات مثه روز روشن بشه !
    اینقدر ساده لوح نباش برادر…
    این فوتبال لجن تر از اون چیزیه که بنظر میاد

  • عشق من رشت گفت:

    عزیز من چرا نمیخواییم واقعیت رو قبول کنیم منم اولش خنده ام گرفت وقتی دیدم بعضیا به انزلی چیا برای اغتشاش توی رشت مشکوکند ولی بعدش یه خورده فکر کردم دیدم آخه کدوم رشتی حاضر میشه به سر مربی خودش گلوله برف پرتاب کنه؟!! این اصلاً با عقل جور در نمیاد! بعدش رفتم یه خورده سرچ کردم توی این سایتای هوادار ملوان دیدم بابا ما چقدر ساده ایم ! اونا هرچی باشه باشه ۲۰ – ۳۰ ساله از این روشا استفاده کردن توی استیادیوم خودشون و جاهای دیگه تا نتیجه دلخواهشون رو بگیرند … حالا هم مارو دارن بازیچه دست خودشون میکنن .
    من کاملا با عقاب گیلان هم عقیده ام و امیدوارم کمپینی ایجاد بشه تا این غده سرطانی رو خارج کنیم

  • محسن گفت:

    سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم معتقد است ، حاضرین در ورزشگاه عضدی در دیدار این تیم مقابل سپیدرود برخورد خوبی با تیم میهمان نداشته‌اند .

    مهدی تارتار درباره ی مسابقه ی تیمش مقابل سپیدرود رشت گفت : به هیچ وجه از نتیجه مسابقه (تساوی بدون گل) راضی نیستم . اگر حمل بر غرور نباشد ، مساوی نمی‌توانست نتیجه ی خوبی برای ما باشد و باید با پیروزی در این مسابقه به صدر جدول می‌رسیدیم که نتوانستیم . از کیفیت بازی راضی هستم ، چون با وجود این که میهمان بودیم ، نسبت به حریف بهتر بازی کردیم . به جز ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ی آخر مسابقه در بقیه ی اوقات ، توپ و میدان در اختیار ما بود . همان‌طور که آمار بازی نیز چنین چیزی می‌گفت .

    وی در مورد اتفاقات رخ داده در جریان مسابقه و پرتاب برف توسط هواداران سپیدرود گفت : خاطرات خوبی از رشت دارم و مردم این شهر را خیلی دوست دارم ، اما آن ها با تیم میهمان خوب برخورد نکردند . در بازی قبلی مقابل ملوان که سپیدرود میزبان بود نیز چنین اتفاقاتی افتاد . ضمن احترامی که برای هواداران سپیدرود قایلم ، فکر می‌کنم باید برخورد لازم صورت گیرد تا وقتی تیم میهمان مقابل سپیدرود به زمین می‌رود ، آرامش داشته باشد . چه قدر به داور توهین‌های رکیک شد . بازیکن سپیدرود یقه ی داور را گرفت که این اتفاقات صورت خوشی ندارد . امیدوارم به همه ی تیم‌ها به یک چشم نگاه شود .

    تارتار از قضاوت یاسر همرنگ داور این مسابقه و کمک‌های او تمجید کرد و افزود : باید از آقایان کامرانی‌فر و اصفهانیان تشکر کنیم که چنین داوران سالم و باشرفی پرورش می‌دهند ، داورانی که تحت تاثیر جو ورزشگاه‌ها قرار نمی‌گیرند . قضاوت این داوران آینده ی خوبی برای داوری کشور ایجاد خواهد کرد .

  • پدرام گفت:

    سرمربی جم واسه خودش … خورد یه محسن حالا تو چرا خبرگزاری شدی حرفای اونو قرقره وار نوشتی که چی؟مثلا