وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

هم زیستى فوتبال و کرونا در گرمای تابستان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود۱۱۷ روز از آخرین دیدارى که در لیگ برتر برگزار شد مى گذرد، بدون تردید این طولانى ترین انتظار براى شروع دوباره فوتبال در سه دهه اخیر بوده است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از فوتبالی، اگر همه چیز طبق روال عادى پیش مى رفت احتمالا الان درگیر تماشاى مراحل حذفى جام ملت هاى اروپا بودیم.

در لیگ ایران هم تکلیف همه چیز مشخص شده بود از قهرمان و سهمیه ها تا سقوطی ها و صعودی ها و … تیم ها مشغول یارگیرى بودند و شاگرد زرنگ ها تمرینات شان را شروع کرده بودند.

تیرماه مثل روال هر سال بره کشون دلال ها بود و ستاره ها مشغول تعیین نرخ فصل جدید. اما مهمان ناخوانده اى به نام کرونا دنیا را به هم ریخت تا فوتبال هم از این قاعده مستثنى نباشد.

همه چیز جدید است، فوتبال در کنار گرما و کرونا قرار است یک سریال ٨۶ قسمتى (٨٢ بازى لیگ و ۴ بازى جام حذفى) همه را شب هاى تابستان پاى تلویزیون بکشاند.

براى عشق فوتبال ها شروع دوباره فوتبال عیش کامل است. حالا این وسط عده اى هم نق مى زنند مهم نیست. فوتبال را تا ابد که نمى‌شود تعطیل کرد.

بدون فوتبال از بهار هیچ لذتى نبردیم، ولى تابستان مان با فوتبال رنگ دیگرى خواهد بود.

تماشاگران نیستند، توپ جمع کن ها نیستند، عکاسان و خبرنگاران قرار است در کمترین تعداد ممکن باشند، عکس هاى تیمى و مراسم شروع بازى، شادى گل ها، فاصله گذارى نیمکت ها و…. همه چیز جدید است.

قرار است با فوتبال در کنار کرونا باشیم. کرونا که نمى رود پس فوتبال مى آید تا فصل داغ تابستان با لیگ برتر داغ و داغ تر شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.