وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

هواداران سپیدرود امیدوارند که این ۳ دیگر ۴ نشود: بیات دیگر سراغ سپیدرود نیا!

رشت ۲۰

وب سایت فرهنگی ورزشیسپیدرود شاید در فوتبال جهان سابقه نداشته باشد که یک فرد سه بار به عنوان مالک یک باشگاه معرفی شده و پس از مدتی از سمت خود استعفا دهد! اما اینجا رشت است!

شاید در فوتبال جهان سابقه نداشته باشد که یک فرد سه بار به عنوان مالک یک باشگاه معرفی‌شده و پس از مدتی از سمت خود استعفا دهد! اما اینجا رشت است!

شهر اتفاقات عجیب، شهری که می‌تواند ۱۰ ماه و ۲۰ روز بدون شهردار باشد و کک هیچ کس هم نگزد. اینجا گیلان است و فلان مسئول می تواند در مقابل پرسش احتمال سقوط یک تیم گیلانی بگوید مگر آسمان به زمین می آید که فلان تیم ریشه دار سقوط کند؟

کیومرث بیات شطرنج باز ماهری است؛ شطرنج بازی که وقتی سربازش به ته خط می‌رسد فریاد Keep Calm I’m Queen‏ سر داده و وزیر می شود.

حضور بیات در سه مقطع زمانی به عنوان مالک باشگاه سپیدرود آن هم تنها در دو سال زمان حضور این تیم در لیگ برتر را می توان یکی از شاهکارهای مدیریت ورزش و جوانان استان گیلان عنوان کرد.

حالا اما بیات با دست خودش نامه استعفایش را امضا کرده است و هواداران سپیدرود امیدوارند که این ۳ دیگر ۴ نشود.

بیات در شرایطی حاضر به امضای استعفای خود از مالکیت سپیدرود رشت شده که دیگر سپیدرود در لیگ برتر حضور ندارد و در زمان مالکیت بیات، این تیم ریشه دار گیلانی از سطح اول فوتبال کشور سقوط کرده است و بیات دیگر حاضر نیست وقت خود را برای یک تیم لیگ یکی بگذارد!

حال پیشنهاد می شود جناب بیات دیگر سراغ سپیدرود نیاید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دوازده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.