وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

هواداران سپیدرود بازیکن مسن نمی خواهند: سپیدرورد نمی تواند افشین و حاتمی را جذب کند

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – حضور بازیکنان مدنظر سرمربی سپیدرود با اقبال هواداران این تیم روبرو نشده است.

از آرش افشین و بابک حاتمی به عنوان بازیکنان مد نظر علی کریمی برای سپیدرود نام برده می شود. این ۲ بازیکن که قرار است امروز در رشت حاضر شده با کریمی مذاکره کنند، هنوز نیامده با اقبال مردمی مواجه نشدند.

به نظر می رسد سن بالا این ۲ بازیکن دلیل اصلی مخالفت هواداران با خرید آنها است. سپیدرودی ها که این روز‌ها به دلیل علاقه به کریمی در برابر شکست های سپیدرود سکوت کردند از وضعیت موجود ناراحت هستند و میل دارند تیم، با بازیکنانی بهتر از این دو مذاکره کرده و قرارداد ببندند، چرا که از نظر آنها تیم سپیدرود به اندازه کافی پیر هست و به بازیکنانی جوانتر از ۲۹ سال و ۳۲ سال احتیاج دارد.

هرچند در این بین این ۲ بازیکن هم موافقانی دارند و از طرفی مصدومیت مهاجمان این تیم و عدم موفقیت مهاجمان سپیدرود، کریمی را دست به دامن هر بازیکنی کرده تا مشکل تیمش برطرف شود.

سپیدرورد نمی‌تواند افشین و حاتمی را جذب کند

باشگاه سپیدرود یک مشکل بزرگ برای جذب بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس دارد.

شب گذشته شایعاتی از سوی برخی از رسانه‌ها مبنی بر جذب دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس تهران توسط باشگاه سپیدرود رشت منتشر شد. طبق این اخبار آرش افشین و بابک حاتمی مدنظر علی کریمی قرار گرفته اند و در آستانه امضای قرارداد با سپیدرود هستند.

این دو بازیکن در حال حاضر در رشت هستند و مشغول مذاکره با باشگاه ولی یک مشکل بزرگ برای جذب آنها وجود دارد و آن نبود جای خالی برای هر دوی آنهاست.

سپیدرود در حال حاضر تنها یک جای خالی دارد و از بین این دو بازیکن تنها یک نفر را می تواند جذب کند و اگر نیاز به جذب هر دونفر داشته باشد باید برای فسخ قرارداد یکی دیگر از بازیکنانش به توافق برسد.

بازگشت منوچهری به تمرینات سپیدرود

مهاجم سپیدرود رشت پس از دو روز غیبت در تمرینات امروز زیر نظر کادرفنی برنامه‌های تمرینی را مرور کرد.

امین منوچهری پس از دو روز غیبت در تمرینات سپیدرود رشت در جلسه تمرینی عصر امروز حضور داشت و برنامه‌های مد نظر کادرفنی را مرور کرد. شایعه شده بود منوچهری پس از شعارهای طرفداران در بازی برابر پیکان تصمیم داشت سرخپوشان را ترک کند.

تمرین امروز سپیدرود همچنین شاهد حضور آرش افشین و بابک حاتمی بود. بازیکنان سابق سرخابی ها مدنظر علی کریمی قرار دارند و به نظر می رسد به زودی به لیست سرخپوشان ملحق شوند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.