وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

هوشیاری، کنفرانس روانخواه را به جنجال کشاند! / شعارهای هواداران جهت دار بود!!!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مدیر رسانه سپیدرود بخاطر سوال یکی از خبرنگاران که از روانخواه پرسید عصبانی شد و اجازه نداد کنفرانس خبری ادامه پیدا کند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، امید روانخواه سرمربی تیم سپیدرود پس از شکست ۲ بر صفر مقابل سیاه جامگان گفت: از ابتدا می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. فلش‌بک باید به قبل از بازی بزنیم، در پست دفاع آخر با مشکل روبه‌رو بودیم زیرا آهی مصدومیت سختی داشت که مجبور شدیم چون ذخیره نداشتیم از وی استفاده کنیم. بهانه نمی‌آورم؛ اما ایده‌آل نبودیم، می‌شد در دقایق نخستین نیمه اول به گل برسیم؛ اما نشد. فاصله ۲ گل نبود، از ابتدا هم‌قسم شدیم برای بقا و به این مهم می‌رسیم.

روانخواه درباره اعتراضات هواداران تیمش گفت: از این اتفاق شوکه شدم، توقع نداشتیم که اینچنین برخورد کنند؛ زیرا تازه هدایت تیم را برعهده گرفته‌ایم و بازی قبل را هم بردیم. شاید برخی افرادی که بین تماشاگران بودند، هوادار واقعی نبودند. شعارها جهت‌دار بود. بازیکنانم گوششان را روی این اتفاقات بسته‌اند.

مدیر رسانه سپیدرود بخاطر سوال یکی از خبرنگاران که از روانخواه پرسید آیا شعار هواداران علیه تیم خودی از طرف افرادی مثل سرمربی سابق هماهنگ شده بود؟ به شدت عصبانی شد و اجازه نداد کنفرانس خبری ادامه پیدا کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 9 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

10 دیدگاه ارسال شده است

  • علی1 گفت:

    آیا پارس جنوبی که با اختلاف یک امتیاز با ما از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد اینقدر با ما فرق میکرد که اکنون 17 امتیاز از ما جلوتر باشد؟؟!! دلیل این اختلاف چیست ؟ چرا مسؤلین استان تکان نمی خورند؟ بدانید که اگر خدای ناکرده سپیدرود سقوط بکند تا سی سال دیگر قادر به برگشت نخواهد بود

  • امین (سپیدرود) گفت:

    چطور در بازی قبل که بردیم هوادارها واقعی بودن … بعد هوادارهایی که تا مشهد اومدن شدن غیر واقعی !!!
    تماشاگرها سپیدرود انقدر فهمیم هستن که به نتیجه توجه نمیکنن کیفیت بازی براشون مهمه که خیلی بد بودیم …

  • Yasin گفت:

    تف تو این شانس. واقعا تا کی باید این مشکلات رو تحمل کنیم. تا کی؟ یعنی مسولین استان هیچ غیرتی پس کله اشون نیست !؟

  • فرزاد گفت:

    خیلی بد بودیم تیم هیچ برنامه ای نداشت
    حاشیه سازی نمیکنم ولی تیم تو بازیهای خارج خونه بی برنامه کار میکنه
    از طرفی همش میگیم تو لیگ باید بمونیم من با این تفکر موافق نیستم باید هدف میانه جدول باشه تا موندن در لیگ برتر در غیر اینصورت …

  • محمود گفت:

    حضور افرادی امثال هوشیاری چقدر تاسف انگیزه

    فقط تاسف
    کوتوله بازار ،کوتوله بازار که میگن همینه

  • مهرداد رشت گفت:

    آقا خودمون داریم گول میزنیم نفت بحران زده بردیم اینقدر به به چه چه نداشت اخه روان خواه کیه کجای فوتبال هست ؟سیاه جامگان درپیت مارو برد آقای روانخواه اون مدرک تو بردار از شهر ما برو بابا یک مربی خوب بیارید فرهاد کاظمی پاشازاده قاسمپور اینا بیکارن بخدا بهترن

  • سىاه گفت:

    درود:تیمی که بلد نباشه خوب دفاع کنه از پیش باختست اقاامید اولین فلسفه فوتبال گل نخوردن که ازیادمون رفته بود شایدم فکر کردی بهترین دفاع حمله است که با این بضاعت واین بازیکنان در خانه حریف کاراشتباهی بود که مرتکب شدیم شاید درسی باشد برای بازیهای بعد دوست دارم سپیدرود

  • مهدی..باران گفت:

    تو رو خدا اینقد ما رو حرص ندین،ابن دبگه چه بازی بود،اصلا انگار که یه تیم دیگه بود،چرا کعبی رو یه ط جلوتر نمیذارین..سمت راست شده بود اتوبان..

  • مهدی..باران گفت:

    تو رو خدا اینقد ما رو حرص ندین،این دبگه چه بازی بود،اصلا انگار که یه تیم دیگه بود،چرا کعبی رو یه خط جلوتر نمیذارین..سمت راست شده بود اتوبان..

  • شهاب گفت:

    من فقط موندم چرا از اول فصل که بیشتر بازیهارو با اشتباهات بچه گانه دوتا دفاع خیلی ضعیف (موسوی و آهی ) باختیم تا الان عوضشون نمیکنن و تمام بازیها رو ازشون بازم استفاده میکنن. یعنی موندم سرمربی اینقد ضعیف که تا حالا نفهمیده و یا اینکه فهمیده ولی جرات نداره بهشون بازی نده.اگه تلاش کنن و ببازن مهم نیست و قابل هضمه . امابیشتر همین دونفر دهن تیم و هوادارارو سرویس کردند.آقای روانخواه دقت کن که فرصت برگشت نیست.