وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

وداع ایرانجوان خورموج با لیگ دو!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سه شنبه پیش رو اخرین هفته لیگ دو برگزار می گردد و هر دو نماینده استان بوشهر شرایط خاصی را تجربه خواهند کرد.پارس برای صعود یک 3 امتیاز می خواهد و اندکی خوش شانسی و ایرانجوان خورموج برای تثبیت فوتبال پاک و ابرو داری برای فوتبال نیمه جان استان بوشهر….

به گزارش خبرنگار فوتبال بوشهر و پیگیری های او یک خبر تلخ را به دنبال داشت.بازی ایرانجوان خورموج در مقابل خیبر خرم اباد که برای لرستانی ها بسیار حساس است، شاید اخرین حضور خانواده منفرد در فوتبال باشد و به نوعی الوداع تیم دوست داشتنی و حالا دیگر پر تماشاگر دشتی با لیگ دو باشد!

اگر به دنبال چرای این خبر هستید، خیلی ساده و خلاصه خبردار شدیم که ایرانجوان خورموج در فصل اتی لیگ دو حضور نخواهد داشت و گویا خانواده منفرد به سیم اخر زده اند و قصد فروش تیم را دارند تا از این طریق بدهی های باشگاه را پرداخت کنند!

تیمی که با بهنام ابولی و جمعی بازیکن با انگیزه بومی از لیگ استان به لیگ دو و حضور در جمع مدعیان رسید،نشان داد با پول کم ،بازیکن بومی و مربی بی ادعا میتوان کارهای بزرگی انجام داد، حالا به روزی افتاده که برای ابرو داری و پرداخت پول بازیکنانش امتیاز تیم را میبایست به حراج بگذارند.مشتری دست به نقد ایستاده و قرار است بعد از بازی مقابل خیبر خرم اباد مذاکرات جدی صورت بگیرد!

حال تکلیف جوانی مانند احمد شاهی ،تنو ،باغبان جمالی و….چه خواهد شد و تنها دلخوشی هواداران فوتبال در شهرستان دشتی چه می شود،بر ما پوشیده است!؟

منفرد،عالی نژاد و جعفری در خورموج،اهرم و گناوه دین خود را با اهدای زندگی و اموال شخصی خود در راه فوتبال به جوانان دیارشان ادا کردند…حال مسولان این شهرستانها در مقابل جوانان منطقه خود چه پاسخی خواهند داشت!؟

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 12 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • مجتبی گفت:


    پالایشگاه های پتروشیمی و لوله های نفت و گاز از زیر زمین این بندگان خدا رد میشه ؛ بعد یع تیم پولدار درست و حسابی ندارند …
    واقعاً که باعث تأسفه …
    با اینکه رفت و برگشت 2 امتیاز از سپیدرود گرفت … و نذاشت سپیدرود 4 امتیاز بیشتر داشته باشه .ولی تیم قابل احترامی بود ایرانجوان خورموج …
    ضمناً این خبر رو هم زیاد جدی نگیرید …
    احتمالا این مطلب از سایت ( دشتستان اسپورت برداشته شده) …
    و شاید سال بعد دوباره ایران جوان خورموج تو لیگ 2 بازی کرد …
    ضمناً جواب اون خبرنگار بوشهری که گفت تکلیف اون جوون ها چی میشه ! باید بهش بگم ؛ از اوایل خرداد یا اواسط خرداد ؛ دقیقاً نمی دونم ؛ یه منبع غیر رسمی گفت : که تمرینات و تست گیری سپیدرود شروع میشه ؛ میتونن بیان تست بدن … قدمشون روی چشم

  • احمد گفت:

    برای درجا زدن دوباره سپیدرود و داماش در لیگهای ابرو بر حال مسولان گیلان در مقابل جوانان رشت چه پاسخی خواهند داشت!؟

  • خورموجی گفت:

    سلام
    بازی های ایرانجوان همیشه با حضور 90% مردم خورموج انجام می شد ولی ی مسئول از استان ما هیچ کمکی به تیم ما نکرد.
    واقعا باعث تاسف هست