وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

وداع نفت و گاز گچساران با لیگ دسته دوم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودتیم نفت و گاز گچساران در دو هفته باقی مانده از این فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور شب گذشته در ورزشگاه خانگی شهدای نفت شهر دوگنبدان مقابل ایرانجوان بوشهر با تساوی یک یک متوقف شد تا به لیگ دسته سوم کشور سقوط کند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم نفت وگاز گچساران تنها نماینده فوتبال کهگیلویه وبویراحمد که سابقه حضور در لیگ دسته اول کشور را نیز دارد و چند بار تا یک قدمی راهیابی به لیگ دسته آزادگان فوتبال  پیش رفته اما در این فصل با نمایشی نه چندان دلچسب تنها ۱۸ امتیاز از ۲۴ بازی خود کسب کرد تا با توجه به فاصله ۹ امتیازی با تیم دوازدهم گروه خود به لیگ دسته سوم سقوط کند.

نفت و گاز گچساران که همواره در لیگ دسته دوم کشور حرف های زیادی در خطوط حمله و دفاع برای گفتن داشته امسال به دلیل کمبود اعتبار در نیم فصل نخست نتوانست بازیکنان با تجربه را در ترکیب خود داشته باشد به همین دلیل در سراشیبی سقوط قرار گرفت.

هواداران طلایی پوشان نفت و گاز گچساران که امسال به دلیل انتشار ویروس کرونا مانند دیگر فوتبال دوستان هموطن خانه نشین بودند اکنون از این وداع تلخ بسیار سرخورده و ناراحت هستند آنان دست به هر کاری زدند تا تیمشان به روزهای خود برگردد حتی یکی از آنان برای ایجاد انگیزه به بازیکنان هدیه نقدی اهدا کردند.

آن طور که مسئولان ورزش نفت می گویند اعتبار تیم های فوتبال نفت وگاز گچساران امسال ۲ میلیارد تومان بود که نسبت به پارسال ۵۰ درصد کاهش یافت به همین دلیل این تیم در فصل نخست جوانانی بومی به میدان رقابت با حریفان رفت.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که هم اکنون قعرنشین گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور است با جذب بازیکنان و مربی سرشناس در نیم فصل دوم برای بازگشت به روزهای طلایی تلاش کرد اما این تکاپو هم راه به جایی نبرد تا اینکه حالا  کهگیلویه و بویراحمد نماینده ای در لیگ دسته دوم ندارد.

اگرچه مسوولان با جذب اصغر طالب نسب بازیکن سابق تیم ملی ایران و استقلال تهران نخستین و جذب چند بازیکن جدید در نیم فصل سعی کردند به بقای تیم نفت و گاز گچساران کمک کنند اما هیچکدام از این اقدام ها کارساز نشد.

نفت و گاز گچساران در مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتبال کشور با ۱۳باخت،چهار پیروزی و ۶ تساوی ۱۸ امتیاز کسب کرده و قعرنشین گروه اول مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور است.

این تیم در مجموع با به ثمر رساندن ۱۰ گل و دریافت ۲۷ گل از حریفان یکی از کم فروغ ترین دوران خود را سپری کرده است.

در این دوره از مسابقات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم‌های علم و  ادب تبریز، سپیدرود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس نوین کرمان،  ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، ایران جوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین تهران، و محتشم تبریز هم‌گروه است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − نه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.