وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ورزشگاه سردارجنگل محل دیدار تیم های سپیدرود و پدیده / زمان؛ ساعت ۱۵:۳۰

رشت – ایرنا – رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: ورزشگاه سردار جنگل رشت مکان برگزاری دیدار تیم های فوتبال سپیدرود و پدیده مشهد انتخاب شد و این مسابقه ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه برگزار می شود.

قربانعلی الماس خاله روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به بازدید نماینده فدراسیون فوتبال از ورزشگاه سردار جنگل رشت، این ورزشگاه برای بازی تیمهای سپیدرود و پدیده مشهد انتخاب شد.

وی ادامه داد: طی چند ماه اخیر کار مرمت و بازسازی ورزشگاه سردارجنگل رشت انجام شد تا این ورزشگاه محل برگزاری دیدارهای خانگی سپیدرود باشد و هم اینک کار صندلی گذاری بخش های مربوط به جایگاه خبرنگاران و جایگاه VIP در حال انجام می باشد تا این بخش از ورزشگاه نیز تا روز برگزاری بازی آماده شود.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: با توجه به اینکه برای اولین بار است که دیدار تیم سپیدرود رشت در ورزشگاه سردارجنگل برگزار می شود، امیدواریم که تماشاگران از این بازی استقبال خوبی داشته باشند.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پدیده مشهد در هفته دهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور عصر روز پنجشنبه ۲۷ مهر رو در روی هم قرار می گیرند.

تا پایان هفته نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم پدیده مشهد با کسب ۱۶ امتیاز در مکان چهارم و تیم سپیدرود رشت با کسب ۹ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

همچنین مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: پیام حیدری از سوی فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار تیمهای سپیدرود رشت و پدیده مشهد در هفته دهم لیگ برتر انتخاب شد.

علیرضا وهابی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین مهدی الوندی و یعقوب حجتی به عنوان کمک داور ، پیام حیدری را در بازی تیمهای سپیدرود و پدیده همراهی خواهند کرد.

وی ادامه داد: علی‌اصغر مومنی نیز به عنوان داور چهارم و رسول فروغی به عنوان ناظر داوری از سوی فدراسیون فوتبال در دیدار تیمهای سپیدرود رشت و پدیده مشهد حضور خواهند یافت.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان در مورد مکان برگزاری این مسابقه نیز بیان کرد: این بازی در ورزشگاه سردارجنگل برگزار می شود و به طور رسمی و پس از بازدید نماینده فدراسیون، مکان برگزاری این مسابقه از سوی هیات فوتبال اعلام شد.

تیم های فوتبال سپیدرود و پدیده مشهد در هفته دهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور عصر روز پنجشنبه ۲۷ مهر رو در روی هم قرار می گیرند.

تا پایان هفته نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم پدیده مشهد با کسب ۱۶ امتیاز در مکان چهارم و تیم سپیدرود رشت با کسب ۹ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور جام خلیج فارس، با حضور ۱۶ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه برگزار می شود.

خبرنگار: حسین مجرد

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یازده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    همگی پیش به سوی ورزشگاه..
    امروز کسی تو خونه نشینه واسه تماشای فوتبال..
    هوا عالیه..
    ورزشگاه هم به اندازه ی کافی جاداره..
    پس بریم پرش کنیم تا اینا بفهمن ما تو رشت به ورزشگاه های بزرگ و مدرنی مثل امام رضا و فولاد آره نا احتیاج داریم..
    تو خونه بشینم لنگارو بندازم رو میز تخمه بشکونم بازیو ببینم,ورزشگاه خالی می مونه..

    به امید پیروزی سپیدرود بزرگ

  • سپیدرود ایران گفت:

    باید باشگاه و یا هوادارها اطلاع رسانی کنن
    پرده و تابلو زمان و مکان در شهر زده بشه تا هوادارا مطلع بشن