وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ورزشگاه عضدی رشت تبدیل به موزه می‌شود!

ایران ورزشی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود، داماش و پاس به عنوان نمایندگان رشت به ترتیب در رقابت‌های دسته اول، دسته دوم و دسته سوم کشور در سال جاری همانند سال گذشته رنگ بازی کردن در ورزشگاه عضدی را نخواهند دید.

ورزشگاه دکتر عضدی رشت را شخم بزنید و در آن سبزیجات بکارید. رشت هم که شهر باران است و محصول خوبی می‌شود از آن زمین برداشت کرد. اگر آسمان هم با عضدی قهر کرد، نگران نیستیم.

حسین قنبری، کارگر زحمتکش ورزشگاه حی و حاضر است تا سبزیجات کاشته شده را آب دهد. خرجی هم ندارد. این می‌تواند پیشنهاد مناسبی به جای پیگیری برای بازسازی ورزشگاه پیر و خاطره انگیز رشت باشد.

نیمه اول سال ۹۶ مسعود رهنما مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان گیلان که هنوز آثار برخی تصمیمات نادرستش بر پیکر ورزش گیلان دیده می‌شود، با این دلیل که احتمال فروریزی سکوهای روبه روی جایگاه ویژه ورزشگاه عضدی رشت وجود دارد، دستور  تخریب آن را داد.

اما از ان زمان تا الان که در اواسط تیرماه ۹۸ هستیم، به جز جمع‌آوری آهن آلات و بتن‌های تخریب شده اقدامی عملی در جهت دوباره سازی سکوهای ورزشگاه صورت نگرفته است.

زهرا علی‌پور، ناظر این پروژه علت شروع نشدن عملیات بازسازی قسمت تخریب شده ورزشگاه عضدی را عدم تامین بودجه توسط وزارت ورزش عنوان می‌کند و زمانی که از سیده معصومه رضوی، مسول فنی اداره کل ورزش می‌پرسیم چرا در حالی که بودجه بازسازی عضدی از سوی وزارتخانه تامین نشده، مسعود رهنما دستور تخریب سکوهای عضدی راصادر کرد، اظهار بی اطلاعی می‌کند.

اما مسعود رهنما در این رابطه گفت: در آن مقطعی که بر اساس نظر واحد فنی اداره کل تصمیم به تخریب سکوهای عضدی گرفته شد، بیست درصد بودجه این کار تامین شده بود وبر اساس قانون اجازه داشتیم کار تخریب سکوهای فرسوده عضدی را آغاز کنیم.

اما لابه لای این اظهار نظرات آنچه مثل روز عیان و آشکار شده، این است که سپیدرود، داماش و پاس به عنوان نمایندگان رشت به ترتیب در رقابت‌های دسته اول، دسته دوم و دسته سوم کشور در سال جاری همانند سال گذشته رنگ بازی کردن در ورزشگاه عضدی را نخواهند دید و حداکثر می‌توانند هفته‌ای یک یا دو جلسه تمرین در این ورزشگاه داشته باشند.

تازه هر زمانی هم که عضدی بازسازی شود و به حالت قبلی خود بازگردد، معلوم نیست با بی‌خیالی افراد مسول ولی در عمل غیر مسول و صرفا چسبیده به میز قدرت زمان بازگشایی این ورزشگاه خاطره انگیز برای فوتبال دوستان رشتی کی خواهد بود؟ باید از خوان بزرگی به نام شورای تامین گذشت که اجازه برگزاری مسابقات رسمی را در این ورزشگاه در دل شهر رشت بدهد یا ندهد!

ورزشگاه عضدی رشت در میان آهن‌پاره‌ها و بتن‌های تخریب‌شده، به موزه‌ای در ذهن طرفداران فوتبال رشت تبدیل شده است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.