وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ورزش سه/ توقف دردناک سپیدرود مقابل یزدی‌ها

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک بازی پرهیجان و پرالتهاب در ثانیه های پایانی مقابل فولادیزد متوقف شد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از “ورزش سه”، سپیدرود که صدرنشین غیرمنتظره لیگ دسته اول فوتبال ایران است می توانست این بازی خارج از خانه را به سود خود تمام کنند اما کمی قبل از سوت پایان روی یک ضربه پنالتی مقابل حریف به تساوی یک ـ یک رضایت داد.

سپیدرود در این دیدار ابتدا در دقیقه 84 توسط هادی موسوی به گل رسید اما برخورد توپ به دست این بازیکن در دقیقه 4+90 همه چیز را تغییر داد تا علیرضا بیک زاویه بازیکن کهنه کار فولادیزد بازی را به تساوی بکشاند.

سپیدرود با این مساوی اگر چه همچنان در صدر لیگ دسته اول باقی ماند اما فاصله خونه به خونه با رشتی ها به 2 امتیاز رسیده است و این کار را برای شاگردان شگفتی ساز علی نظرمحمدی دشوار خواهد کرد.

آنها با 21 امتیاز همچنان در صدرجدول لیگ قرار دارند و چالش های مالی در کمین آنهاست. با این حال حمایت هزاران هوادار متعصب رشتی سپیدرود را به پیشروی امیدوار نگه می دارد.

نکته دردناک این بازی حمله قلبی به یک هوادار یزدی بود که براساس هیجان زیاد بازی به بیمارستان منتقل شد. برای او آرزوی سلامتی داریم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه ارسال شده است

  • سینا بچه سام گفت:

    اقا این ورزش3 اخرش ما رو چشم میزنه لامصب چشم دیدن سبیدرود تو صدر جدول نداره همش میگه شگفتی ساز شانسی دهنت سرویس….

  • omid گفت:

    راست حسینی ما انتظار داریم بریم لیگ برتر؟ با این ابزار؟ بعد تهش بشیم کیسه بوکس همه و بشیم عین استقلال اهواز که الان داره میره دسته 2؟ ترجیح میدم سپیدرود پنج سال دیگه هم بالا نره اما یه شرکت یا یه حامی قوی داشته باشه

  • Mersad گفت:

    داش امیدمطمئن باش این تیم تولیگ برترهم تو میانه جدول میمونه وحرف زیادی واسه گفتن داره…رشتی باتعصب

  • omid گفت:

    داداش من حاضرم ده سال دیگه لیگ برتر نریم ولی یه حامی قوی و گردن کلفت بیاد پشت تیم بیگ برتر رفتن بدون ابزار و پول خودکشیه

  • omid گفت:

    سپیدرود داره بزور تعصب بازیکناش و هواداراش نتیجه میگیره فقط حق با نظر محمدیه که ابزار و زیر ساختای لیگ برتری رو نداریم به هر حال تو کویر نباید انتظار داشت درخت گردو بیرون بیاد