وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ورزش سه: شکست صدرنشین در دیدار جنجالی / بازگشت سپیدرود و توقف ملوان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – علی نظرمحمدی علیرغم شکست در دقایق پایانی مقابل نساجی مازندران تیمش را در صدر جدول لیگ آزادگان حفظ کرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از “ورزش سه”، سپیدرود که اولین فصل حضورش در لیگ دسته اول را تجربه می کند، در بازی امروز در قائمشهر برابر نساجی مازندران در لحظات پایانی شکست خورد تا با ۳۱ امتیاز به کار خود در این هفته پایان دهد و البته جایگاهش در صدر جدول دست نخورده باقی ماند.

در دربی جنجالی شمالی‌ها بین نساجی مازندران و سپیدرود رشت، این محمد عباسزاده بود که موفق شد تیمش را پیش بیندازد و البته یک ضربه پنالتی به سود تیمش را هدر داد تا این سهیل حق شناس به عنوان ستاره این فصل سپیدرود باشد که دروازه نساجی را روی ضربه پنالتی باز کند و تیمش را تساوی برساند. در ثانیه های پایانی این بازی اما محمد عباسزاده بار دیگر موفق شد برای این تیم گلزنی کند تا سپیدرود با شکست این دیدار جنجالی را به پایان برساند.

سپیدرود با این شکست با ۳۱ امتیاز در جایگاه اول دور رفت جای گرفته و این در حالی است که یک بازی عقب افتاده مقابل اکسین در رشت نیز پیش رو دارد. نساجی مازندران نیز با این پیروزی خانگی با ۲۸ امتیاز در جایگاه پنجم در دور رفت به کار خود خاتمه دادند. محمد عباسزاده با دبل در این بازی اکنون با ۱۲ گل زده در رده اول آقای گلی لیگ دسته اول حضور یافت.

بکش بکش در صدر جدول لیگ یک

مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور ،باز هم نتایجی به بار داشت که منجر به ادامه روند رقابت فشرده در صدر جدول شد. سپیدرود رشت در حالی با ۳۲ امتیاز در رده اول است که تیم سیزدهم جدول ۲۱ امتیاز دارد و بین رده اول تا رده سیزدهم تنها۱۰ امتیاز فاصله وجود دارد.

در بالای جدول این رقابت بدیهی تر است و تیم اول از تیم ششم تنها ۳ امتیاز فاصله دارد و یک برد میتواند تیمی را به صدر جدول ببرد.

از نشانه های دیگر نزدیکی لیگ دسته اول و رقابت فشرده اش همین که هیچ تیمی به مرز ۲ امتیاز به ازای هر بازی نرسیده است. در سال گذشته هم لیگ دسته اول تیم هایی را داشته که مثل نفت آبادان در مقطعی از میانه فصل رتبه ۲ رقمی داشته است. امروز از ۶ تیم بالای جدول رده بندی ۴ تیم شمالی هستند تا شانس بخش عمده و مهمی از لیگ کشور که امروز نقشی در لیگ برتر ندارند برای حضور شایسته در لیگ برتر سال آینده بالا برود.

ملوان هرگاه به دسته پایین تر سقوط کرده است، بلافاصله به لیگ برگشته است. خونه به خونه از استاندارد های مدیریت تا اعتبار کادر فنی وبازیکنان بزرگ،خود را در اندازه های یک تیم لیگ برتری نشان داده است ،سپیدرود برای خواباندن بغض فروخفته ۲۴ ساله در بالاترین سطح لیگ در صدر ایستاده است وتیم نساجی هم یکی از تیم های برتر فوتبال امروز این لیگ است که بعد از ۲۲ سال میخواهد به جایی برگردد که در ۵ سال اول لیگ بعد از انقلاب در آن حضور داشته است یعنی بالاترین سطح از مسابقات فوتبال لیگ  کشور …

لیگ دسته اول از همان نیم فصل جذاب شده است ،این لیگ ،در دور برگشت استثنایی خواهد شد .به خصوص این که بدانیم در لیگ دسته اول هنوز تیمی مثل مس کرمان وجود دارد که خودش را رسما وارد گود مدعیان نکرده است و اگر برای دور برگشت ، از طلسم تساوی های سیاه خروج  کند مدعیان صعود به لیگ برتر بیشتر و بیشتر خواهد شد.

کارناوال شادی در قائم شهر!

شمالی ها برای رسیدن به لیگ برتر با هم کورس گذاشته اند و اعتبار فوتبال لیگ دسته اول را بین خود تقسیم کرده اند. دیروز وقتی داور بازی قائم شهر سوت پایان بازی را زد، فوتبال گیلان خطر مازندران را بیخ گوشش حس کرد.

گیلانی ها که با خیالی آسوده صدر را در انحصار قدرت خود داشتند هفته گذشته با ملوان به تیم خونه به خونه باختند و حالا باسپیدرود صدرنشین مغلوب نساجی شدند.

خصوصیت مشترک  سپیدرود و نساجی در بازی حساس قائم شهر اولا شهرت آنها و طرفداران بسیارشان در شمال و پیراهن سرخ و سالهای دوریشان از بالاترین سطح لیگ بوده است.

در عین حال سپیدرود ۲۴ ونساجی ۲۲ سال در بالاترین سطح مسابقات فوتبال لیگ برتر نبوده اند. وقتی نساجی صدرنشین لیگ را برد و فاصله اش با صدر جدول به ۳ امتیاز کاهش یافت هواداران این تیم در خیابانهای قائم شهر، این شهر کارگری که بعد از انزلی، بیشترین ستاره را در شمال به فوتبال ایران داده اینگونه کارناوال شادی به پا کردند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهاد گفت:

    خب این یچیز عادیه هرتیمی میبره معمولا هواداراش داخل و بیرون ورزشگاه جشن میگیرن همونطور که تو رشت هم ما بعد برد جشن میگیریم