وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ورزش سه/ مصائب سرمربی شگفتی ساز لیگ یک

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرمربی جوان و موفق سپیدرود رشت در حالی کار خود را در این تیم آغاز کرد که به جز مدت کوتاهی با داماش در لیگ 1 و یک نیم فصل موفق با سپیدرود در لیگ دو سابقه زیادی در مربیگری نداشت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، در لیگ آزادگان امسال مربیان زیادی که سابقه کار در تیم ملی و لیگ برتر را دارند، فعالیت می کنند؛ مربیانی همچون بگویچ، فیروز کریمی، مایلی کهن، ابراهیم زاده، مرزبان، میثاقیان، تارتار و… اما با گذشت 8 هفته از مسابقات، نظرمحمدی با کسب 17 امتیاز و با فاصله یک امتیاز کمتر از گل گهر و اکسین در رده سوم لیگ یک قراردارد.

اگر چه ارزیابی کارکرد نظرمحمدی با گذشت 8 هفته از مسابقات، منطقی نیست اما با توجه به موفقیت چشم گیر او در این مسابقات، بسیاری از کارشناسان و هواداران این تیم با دید مثبت و پر از امید به آینده این مربی می نگرند و معتقد به ظهور یک مربی با دانش و با انگیزه در فوتبال گیلان هستند.

نظرمحمدی این روزها به شدت کلافه و سردرگم است.  مشکلات مالی باشگاه و عدم ایفای تعهدات بازیکنان هم اینک به مهم ترین مشکل نظرمحمدی بدل شده است. او از یک سو، تیمش را می بیند که پر از قابلیت های فنی و تکنیکی است و می تواند با حمایت باشگاه و کمک مسئولان راه صعود را در پیش گیرد و از سوی دیگر نگران است که مشکلات مالی بر روحیه و مقاومت روانی بازیکنان تاثیر منفی بگذارد و تیمش آسیب ببیند.

بیاییم در آغاز راه سخت لیگ 1 ، به نظرمحمدی، بازیکنان باغیرت و متعصب سپیدرود نگاه ویژه ای داشته باشیم و کمک کنیم و نگذاریم که سپیدرود آسیب ببیند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.