وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نظرمحمدی از هدایت سپیدرود استعفا داد / نظرمحمدی:‌ مسئولان هیچ کمکی به سپیدرود نکردند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – علی نظرمحمدی سرمربی گیلانی تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از هفته‌ها بی‌پولی این تیم در نهایت استعفا خود را تقدیم مسئولین باشگاه کرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از “ورزش سه”، نظرمحمدی سومین مربی‌ای است که به دلیل مشکلات مالی استعفا می‌دهد. تیم فوتبال سپیدرود که با یک بازی کمتر و ۳۴ امتیاز در رتبه دوم جدول لیگ دسته اول قرار دارد نتایج خوبی تا به اینجای کار به دست آورده است. بعد از نساجی و راه‌آهن که از نظر فنی عملکرد خوبی داشته‌اند حالا نوبت به سپیدرود رشت رسیده است.

نظرمحمدی:‌ مسئولان هیچ کمکی به سپیدرود نکردند

سرمربی مستعفی تیم فوتبال سپیدرود رشت، گفت: مسئولان هیچ کمکی به تیم ما نکردند و من هم دیگر توان ادامه کار را با این شرایط ندارم.

همچنین علی نظرمحمدی در گفت‌وگو با فارس، در مورد استعفایش از سرمربی تیم سپیدرود رشت، گفت: من از ابتدای فصل تمام مشکلات کارم را انجام دادم و حتی برای گرفتن کمک مالی هم تلاش کردم و تاجایی که توان داشتم به تیم منابع مالی هم تزریق کردم اما ادامه کار با این شرایط برایم دشوار است.

وی ادامه داد: ظاهرا خریدار جدیدی آمده که می‌خواهد به باشگاه کمک کند شورای شهر هم برای کمک به تیم سپیدرود مصوبه‌ای گذرانده است اما هیج کدام این‌ها عملی نشده و مسئولان حرف می‌زنند و هیج کمکی به تیم ما نکردند. با این شرایط ترجیح دادم از هدایت سپیدرود استعفا کنم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هشت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

9 دیدگاه ارسال شده است

  • امین(سپیدرود) گفت:

    یا خداااااااااااااااااا چیلاورت رفت … تیم بدون نظرمحمدی میشه مگه …خاک تو سر این مسولین بی لیاقت … یک فصل با خون دل تیم رو هدایت کرد

  • امین(سپیدرود) گفت:

    بعد از سال ها سپیدرود رو اینجا دیدیم … صدر جدول … چرا هیچ کس حمایت نمیکنه … شورای شهر بی تعصب و مسولین بی لیاقت … سپیدرود بخشکد ماهی ها میمیرند

  • پیمان گفت:

    درود بر شما از داشته های خود حمایت کنید، نظرمحمدی برای سپیدرود کم نگذاشت، برش گردانید.

  • حامد گفت:

    خیلی نامردیه بخوان با استعفاش موافقت کنن…متاسفم برای مسئولین این شهر که چشم دیدن شادی مردم رو ندارن

  • اهورا گفت:

    واقعا خاک توسر مسولین این استان نصف تیم های لیگ ۲واسه شهرداری هاست نصف تیم های لیگ۱مال شهرداری هاست خاک تو سر شهرداری رشت ازصدرتاذیل خاک برسرشون بیخود نگفتن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • افشين گفت:

    مسئولین شهر رشت از ترکها یاد بگیرن که چجوری خودشون رو واسه تیمهاشون میکشن.
    یعنی هیچ نهادی در رشت نیست که از این تیم حمایت کنه و اسپانسرش بشه ؟؟؟!!!!
    بابا این تیم تواناییشو داره که بره
    لیک برتر

    وا مصیبتا !!!!!

  • بهنام گفت:

    این بر خورد حرفی نیست ولی گوفته های دوستان تایید میکنم خاک برسر بی غیرت های که یه تیم نمی تونن اداره کنن بعد ادعا میکنن مدیران با کفایتیم هستن من برای خودم متاسفم که تو جامعه هستیم که بی تدبیری توش بیداد میکنه

  • روزبه نوروزی گفت:

    یا خدا

  • حامی گفت:

    باسلام دوتا تیم در استان گیلان بود که این دو تیم همیشه در حاشیه بودن یا کلا تیم ها رو منحل کنید یا واقعا یه برنامه درست حسابی برای این دو تیم بزارید مردم از این وضعیت در بیارید هر وقت مردم حمایت کردن مسئولان گرامی لطف کردن شروع به ناز کردن کردن تو رو خدا به هرچیزی یا هرکسی اعتقاد دارید بزارید این دو تیم بیان لیگ برتر من خود نسبت به گیلانی بودنم به هردو تیم احترام میزارم قطعا خیلی ها تعصب خاصی نسبت به تیمها دارن