وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ورزش سه/ نیمکت آرام تیم صدرنشین لیگ دسته اول

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – این نیمکت تیم صدرنشین رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور است: سپیدرود رشت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از  “ورزش سه”، نیمکتی که در راس آن علی نظر محمدی است؛ دروازه بان سابق تیم داماش گیلان. دروازه بانی که وقتی سودای سرمربیگری به ذهنش آمد و ندایش را سر داد خیلی ها او را جدی نگرفتند! اما امروز نشان داد عشق به مربیگری در وجودش نهفته است و می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. صدرنشینی با تیمی که اولین فصل حضور خود را در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تجربه می کند آن هم با پرداختی ۷ درصد به بازیکنان شاهکار است!

ابتدای فصل برای علی نظر محمدی فصل پرهیاهویی بود. دروازه بانی که در دوران بازیگری گاها با نمایش های عجیبش بعد از دفع توپ و گاها تمارض و وقت کشی در معرض نگاه ها قرار می گرفت در عرصه مربیگری با هیاهوهای کنار زمین دوباره زوم رسانه ها را به سمت خود چرخاند. اما اعلام محرومیت سه جلسه ای از سوی کمیته انضباطی و کسب ۷ امتیاز از روی سکوها علی نظر محمدی را به این باور رساند که برای امتیازگیری نیازی به این کار نیست…

photo_2016-11-13_18-08-32

در بازی با مس کرمان علی نظر محمدی را آرام تر از همیشه دیدیم. او بازی با جدیت را در رختکن به شاگردانش گوشزد کرده بود و با شروع بازی ترجیح داد روی نیمکت بنشیند. ارمغان ایده هایش نیز کسب سه امتیاز و بازگشت دوباره سپیدرود به صدر جدول بود.

حضور پویا نزهتی روی نیمکت سپیدرود نیز یکی از اتفاقات جالب بازی با مس کرمان بود. این نشان می دهد علی نظر محمدی تیم خوبی بسته. تیمی با تلفیق از بازیکنان جوان و باتجربه.

photo_2016-11-13_18-14-50

حیف است این تیم محبوب و مردمی به بهانه مشکلات مالی خسته شود و در گذر از خط پایان به مشکل بربخورد.

سپیدرود می تواند مردم شهر رشت را خوشحال کند. شور و نشاط را به فوتبال این شهر برگرداند. اگر این مهم درک شود حتما مسئولان شهر به کمک سپیدرود خواهند آمد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 19 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • محمد گفت:

    در ترکیب سپیدرود بازی کردن یکسری ایتم هایی رو میطلبه که به راحتی بدست نمیاد نمیشه هم به میخ زد و هم نعل این آقا بهتره بره اونجایی که تمایل داره بازی کنه اگر بازیش میدن
    هرچی هم ورزشی نویس ورزش سه هم براش سفارشی بنویسه حواس علی نظر محمدی هست که باید باوجود ها رو بذاری تو زمین و درنهایت پاسخگو به مردم رشت باشه

  • حمزه گفت:

    اعضای شورای شهر رشت با طرح دو فوریتی خرید امتیاز باشگاه سپیدرود این شهر مخالفت کردند.

    به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرار بود روز گذشته طرح دو فوریتی خرید باشگاه سپیدرود رشت توسط اعضای شورای شهر رشت بررسی شود که در نهایت با این طرح مخالفت شد. اینک قرار بر این است که یکشنبه هفتم آذرماه، موضوع خرید این باشگاه پرطرفدار و ریشه‌دار در شورای شهر رشت دوباره بررسی شود. در صورت موافقت هشت عضو از ۱۵ عضو شورای شهر، شهرداری رشت می‌تواند پیشنهاد خرید باشگاه را بدهد. البته با اختلاف نظرهای عمیقی که در اعضای شورای شهر دیده می‌شود، احتمال عدم رأی مثبت دادن به لایحه‌ی خرید سپیدرود بیشتر از رأی آوردن مطرح است.

    در این میان اما سازمان بازرسی استان گیلان اعلام کرده است که شهرداری‌ها نمی‌توانند تیمداری کنند، پس شهرداری رشت نیز نمی‌تواند مالک تیمی چون سپیدرود باشد. پس از صعود سپیدرود به لیگ دسته اول، محمدعلی ثابت‌قدم شهردار رشت مایل به خرید امتیاز این باشگاه بود که به علت قانون ذکرشده، با مخالفت رئیس وقت شورای شهر مواجه شد. پس از آن، شهرداری رشت اسپانسر تیم سپیدرود شد و با رقم ۸۴۰ میلیون تومان با این تیم قرارداد بست. اکنون این مبلغ به طور غیرمستقیم به این تیم پرداخت شده و خرج سفرهای سپیدرود می‌شود. در مقابل، پروژه‌های شهرداری روی پیراهن و سایت باشگاه سپیدرود تبلیغ می‌شود.

    در پایان هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم سپیدرود رشت با ۲۸ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی است.

  • امین گفت:

    چرخشی بازی دادن نظرمحمدی برام خیلی جالبه … نمیشه گفت در بازی بعدی جتما فلان بازیکن فیکس بازی میکنه و فکر میکنم این تلاش بازیکن هارو برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بیشتر کنه

  • omid گفت:

    چرا حسینی و موسوی و تامینی اگه مصدوم و محروم نباشن این سه نفر اقلا همیشه فیکسن مصلح هم تقریبا همینطور