وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ورزش سه/ کعبی: هیچ تیمی نمی‌تواند از ورزشگاه ما فرار کند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – حسین کعبی بازیکن تیم سپیدرود رشت می گوید که هواداران تیم سپیدرود او را به یاد زمان حضور در پرسپولیس می اندازند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، حسین کعبی بازیکن سابق پرسپولیس که اکنون در تیم سپیدرود رشت بازی می کند در مورد شرایط تیم و خودش با خبرنگار “ورزش سه” گفتگو کرد.

هیچ بازیکنی بدون پول حاضر به بازی نمی شد

نیم فصل اول که شروع کردیم بدنسازی خوبی نداشتیم و فقط ۲۲ روز تمرین بدنسازی کردیم. هیچ بازیکنی این پیشنهاد را قبول نمی کرد که بدون هیچ پولی حاضر به بازی کردن باشد ولی سپیدرود تیم ریشه دار و پر هواداری است. چون همه بازیکنان بومی هستند، ابتدای فصل هم قسم شدیم که نتایج خوبی بگیریم؛ فکر می کردیم در میانه های جدول قرار می گیریم ولی تلاش بچه ها و کمک خدا باعث شد که حالا یک تیم مدعی باشیم.

ایران جوان باید ۶ امتیاز می گرفت

تیم ایران جوان بوشهر خیلی خوب بازی کرد و حتی ۳ امتیاز برای بازی آن ها کم بود و به اندازه ۶ امتیاز ارزش داشت. ما هم خوب نبودیم ولی به نظرم شوک بی نظیری بود و باعث شد تا در بازی های آینده دیگر اجازه اتفاق افتادن چنین بازی هایی را ندهیم.

هواداران سپیدرود مثل پرسپولیس هستند

تشویق کردن پرسپولیس و سپیدرود شبیه هم است. واقعا از بازی کردن در اینجا لذت می برم دوست دارم همه بازی ها در ورزشگاه خانگی ما باشد. این تیم علاوه بر مشکلات مالی دشمن هم زیاد دارد و بارها شنیدم که همه دنبال شکست تیم ما هستند. ولی باختن هم جزیی از فوتبال است و همین دیشب بود که منچسترسیتی کلی توپ گل نکرد و در نهایت ۳ گل خورد.

نمی دانم چرا همه تیم ها مشکلات مالی دارند

۱۰۰ میلیونی که به تیم کمک شد بین بچه ها پخش شده که نفری ۲، ۳ میلیون شد. یک پسر سی ساله این کمک را کرد و شخصا از او به خاطر معرفتی که دارد تشکر می کنم. همه تیم ها در ایران مشکلات مالی دارند و واقعا نمی دانم چرا و فقط امیدوارم زودتر مشکلات حل شود و تیم ما هم قرار است به شهرداری واگذار شود  که با این کار روحیه بچه ها خیلی خوب می شود.

کار کردن با برانکو لذت بخش است

آقای برانکو بازیکنان خیلی خوبی جمع کرده است. پرسپولیس بی نظیر و تکنیکی روی زمین بازی می کند. فکر می کنم تراکتور و پرسپولیس در این فصل مدعی قهرمانی هستند و از بقیه تیم ها چیزی ندیدم. امسال می تواند سال قهرمانی پرسپولیس باشد. کار کردن با برانکو لذت بخش است چون واقعا به بازیکن احترام می گذارد.

هم ماهینی و هم رضاییان بازیکنان خوبی هستند

در مورد بازی دادن به رامین رضاییان این تصمیم مربی است و مربی است که تصمیم می گیرد با توجه به سیستمی که انتخاب می کند از چه بازیکنی استفاده کند. به نظرم هم حسین ماهینی و هم رامین رضاییان بازیکنان بسیار خوبی هستند و سال ها می توانند برای تیم ملی بازی کنند.

۲ سال است در خانه نباختیم

بازی بعد مقابل وینکو مربی خودمان است. تیم سختی است ولی هیچ تیمی نمی تواند از ورزشگاه ما فرار کند. ۲ سال است که نباخته ایم و در ادامه هم به دنبال ادامه همین روند هستیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

42 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    درود به شرف و تعصبی که به تیم سپیدرود بزرگ داری..
    خدا واسه ما حفظت کنه پسر..

  • فراز گفت:

    https://telegram.me/roodesepid/3543

    سپیدرود تنها متعلق به رشت نیست..
    سپیدرود عشق کل گیلانه..
    دست تک تک هوادارای سپیدرود درد نکنه که تو همه ی شهرای گیلان براش سنگ تموم می ذارن و حتی گاهی این همه راهو می کوبن میان:
    رشت
    عضدی
    ورزشگاه خودشون

  • pouya گفت:

    دوست داریم اقا حسین کعبی

  • میلاد ق گفت:

    فقط از طرفداران تیم محبوبم سپیدرود رشت تقاضا دارم در بازی با ملوان انزلی مثل چند سال پیش از آوردن پرچم روسیه خودداری کنن . واقعا درست نیست که پرچم یک کشور بیگانه تو ورزشگاه مابالا برهچند سال پیش بعد بازی داماش و ملوان شبکه های روسیه از طرفداری مردم یک شهر در ایران از پرچم روسیه میکردن . نمیدونستن جریان چیه فکر میکردن مردم این شهر ایران طرفدار روسیه هستن. خواهشاً بازی با ملوان با پرچم روسیه تو ورزشگاه نیایید.همه ایرانی هستیم . همه گیلانی هستیم .

  • مهدی گفت:

    این کرامتی الکی میگه ملوانیه ها . . . !!
    این بدجور سپیدرودیه بخدا. من که سی ساله سپیدرودیم اینقدر توی سایت سپیدرود نمیرم که این بنده خدا میره!! یا خیلی سپیدرودیه یا داره از نتایج سپیدرود دق میکنه. یکی از این دوتا هست . . .

  • علی (بندرعباس) گفت:

    بازی با گل گهر سیرجان هواداران فهیم رشتی ورزشگاه عضدی را پر می کنند و فقط و فقط تیم سپیدرود رشت را تشویق می کنند ، به امید برد تیم محبوب رشت…

  • فراز گفت:

    همه با هم پیش به سوی عضدی..

    گل گهر واقعا تیم قوی ایه..

    بهترین خط حمله رو دارن..

    اگه همه با ورزشگاه رو پر کنیم, نمی تونن بازی همیشگیشونو بکنن..

    ما پر طرفدارترین تیم لیگ ۱ هستیم..

    زنده باد هواداران سپیدرود در جای جای گیلان و ایران..

  • فرهاد گفت:

    درود بر حیسن خان کعبی بازیکن و هموطن اهوازی با ۹۵ بازی ملی و کلی افتخارات، حسین عزیز ورودت را به سپیدرود خیرمقدم عرض می کنیم. امیدواریم موفق و موید باشی و تیم سپیدرود امسال بتواند با تو به لیگ برتر صعود کند.
    درود بر شرفت قهرمان

  • علی گفت:

    بازی با گل گهر حساسترین بازی فصل است پیروزی دراین بازی میتواندسکوی پرتاب ما باشد .این ادعایم بعدها برهمگان اثبات میشود لذا بدون حاشیه داوری’هواداران باشدت هرچه تمامتر تیم راتشویق بکنند

  • داماشی اصل گفت:

    سپیدرود عشق کل گیلان منهای چند نفر تو شهرک
    من تحقیق کردم همه ملوانیا میان تو سایت ما و اخبار مهم رو اینجا میخونن حتی شنیدم چند تاشون جلوی مجلس رفتن تا بودجه بگیرن تا مسولین سایت سپیدرود رو به عنوان لژیونر به روسیه ببرن
    زنده باد گیلان مظلوم من

  • داماشی اصل گفت:

    #گیلان مظلوم من

  • علی گفت:

    قربون فهم بالا و مرامت حسین جان کعبی.هنوز دفاع جانانت در مقابل کریستیانو رونالدو یادمون نرفته پسر پاطلایی خوزستان و رشت.

  • اشکان غایبی ساسانی/کانال گیلان بزرگ تنها کانال آگاهی رسان و متعصب رشتی/ gilanebozorg@ گفت:

    به به.آقای کعبی ورزشگاه رو به نام خودشون زدن.ورزشگاه ما!مبارکه آقای کعبی

  • omid گفت:

    بازی با گلگهر و اکسین برد بسیار مهمه اما خدای نکرده نباید به این دو تیم باخت چون میرسن به ما بنابراین برد محشر و مساوی نیز از باخت بهتره تو بازیای ۶ امتیازی باید بسیار هوشیار عمل کرد نباید برای برد فشار رو تیم باشه اول باید کنترل میدان رو در اختیار گرفت

  • omid گفت:

    ۹ امتیاز از دور رفت مونده اقلا ۵ امتیازش گرفته بشه منطقییه و ضعیف بحساب نمیاد دور رفت رو با ۳۳ امتیاز تموم کردن از دور برگشت حدودا ۲۷ امتیاز کفایت میکنه میشه ۹ برد از ۱۸ بازی بزگشت چیز غیر قابل دسترسی نیست صعود در دستان خودمونه

  • Amin گفت:

    >>Sepidrooooooooooood<<

  • دی اسپرت گفت:

    فرهاد سپیدرود کجاست کارش دارم خخخخ

  • اشکان غایبی ساسانی/کانال گیلان بزرگ تنها کانال آگاهی رسان و متعصب رشتی/ gilanebozorg@ گفت:

    درود بر علی و میلاد ق.کسانی که چند سال پیش در ورزشگاه پرچم روسیه آوردن اصلا رشتی نبودن.اونا یه مشت کمونیست و مزدور روس و انگلیس و عرب بودن که تنها هدفشون تفرقه افکنی میان رشتی و انزلی جی و سایر شهرهای گیلان بودن تا بتونن روزی گیلان رو به زیر سلطه خودشون در بیارن.گویا روسها جنگ پیله داربن رو یادشون رفته که از رشتی ها شکست سختی خوردن.
    درود بر رشتی و انزلی چی

    مطمئنا استعمار روس و انگلیس و عرب که از اتحاد ایرانی ها وحشت داره و این جملات رو میبینه اگر در صدد کشتن من بر نیاد دست کم مزدوران بی اصل و نسبش رو میفرسته در این سایت تا با شکل و شمایل و حتا جملات گیلکی بگن؛
    “اینا چیه که می نویسی،سبب خنده بقیه میشه”

    دوستان لطفا در شناخت مکر و حیله و ریشه ی تفرقه هوشیار باشید

  • حسین از خمام گفت:

    در۲۹آذر سال۹۳سایت پرطرفدارومشهور ورزش۳این مطلب روزد:نساجی اصیل ترین وپرطرفدارترین تیم مازندران ودومین تیم سرزمین پهناور شمال بعد از ملوان میباشد وپس از آنهاسپیدرود وشموشک وغیره قرار دارند.دوستان سپیدرودی، این متن رو کل ایران دیدند مهم نیست که شما منکر آن شوید.اگه باور ندارید سرج کنید محبوب ترین تیم شمال چه نام دارد.در ضمن آن سالی که تو رده بندی برنامه ۹۰ آمار بالا داشت امثالی مانند شما که طرفدار سپیدرودید بهش رای دادید وگرنه داماش یک پنچم ملوان هم طرفدار نداره.

  • فراز گفت:

    حسین عزیز از خمام
    که البته قسم می خورم انزلی چی هستی..حالا..
    اتفاقا به نکته ی جالبی اشاره کردی:
    اصیل+پرطرفدار
    اصیل بودن به ریشه دار بودن یه تیم بستگی داره که سپیدرود ۱۳۴۷ و ملوان ۱۳۴۸
    این توضیح اول..
    نکته ی دوم بر می گرده به پرطرفدارترین..
    سپیدرود توی رشت فقط ۰۰۰ ۵۰۰ نفر طرفدار داره و با این همه طرفدار دو اتیشه تو لاهیجان و سیاهکل و لنگرود و آستانه و خمام(همه ی دوستای خمامیم عشق سپیدرودن)و… پر طرفدارترین تیم گیلان و شمال کشور هست..
    حالا اگه شما می خوای به نظر شخصی یه نویسنده تو سایت افتخار کنی, اون دیگه با خودته!!!!!
    موفق باشی پسری..

  • فرهاد گفت:

    درود
    سپیدرود بی گزاف پرطرفدارترین تیم شمال کشور است به چند دلیل:
    ۱- اگر فرض کنید سپیدرود فقط در شهرستان رشت هوادار داشته باشد. شهرستان رشت ۹۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که اگر یک سوم این جمعیت طرفدار سپیدرود باشند می شود سیصد هزار نفر.
    ۲- استادیوم رشت بزرگترین استادیوم شمال کشور است که همواره بیشترین جمعیت را در خود جای می دهد.
    ۳- سپیدرود در سال ۱۳۴۷ تاسیس و از سال ۱۳۵۲ وارد عرصه فوتبال ملی شد حال آنکه نساجی از سال ۱۳۶۸ وارد عرصه فوتبال ملی گردید ( همزمان با استقلال رشت). قبل از آن نساجی تیمی بود مثل ایرانمهر رشت که در سطح شهرستان و احیایا” استان فعال بود.
    ۴- داماش به مراتب هواداران بیشتری چه نسبت به ملوان و چه نسبت به نساجی دارد. از تعداد افرادی که برای تشویق این تیمها به استادیوم می آیند کاملا” مشخص است.اگر چه الآن هواداران داماش کمی سرخورده و دلزده اند که اگر نتایج قابل قبولی بگیرند مطمئنا” استادیوم پر خواهد شد مثل همین چند سال پیش.
    ۵- سال آخری که داماش در لیگ برتر با ملوان در انزلی بازی داشت کل استادیوم سه هزارنفر بودند که هزار نفر تماشاگران از رشت برای تماشای بازی به انزلی رفته بودند.
    ۶- رشت به لحاظ میانگین تماشاگران، بیشترین تماشاگر را جذب استادیومها کرده است.اینرا دیگر هر کور و کچلی می داند چه رسد به آدمهای عاقل و دانا و بینا.
    ۷- کجای ایران برای بازیهای دسته دوم همواره ده هزارنفر برای طرفداری از تیمی به استادیوم آمده اند؟!. یکی را مثال بزنید.
    ۸- شمایی که چنین می گویی اگر بازی سپیدرود را در روز آخر با بادران می دیدی آنوقت سرگیجه می گرفتی که دو ساعت قبل از بازی در خیابان روبری استادیوم جایی برای سوزن انداختن نبود. کجای ایران برای بازی لیگ۲ اینقدر مردم به استادیوم هجوم می برند.
    برادر من، می دانم بعضی افراد عقده ای در این شهرهای کوچک زندگی می کنند که اینها اکثرا” با مرکز استان کنتاک دارند و نمی توانند بعضی چیزها را ببینند.اگر کارخانه نساجی نبود نساجی به این سادگی ها در عرصه فوتبال ملی نمی توانست فعال باشد. از موقعیکه کارخانه نساجی با مشکل برخورد کردند تیم نساجی هم آویزان شد. یا اگر نیرودریایی نبود امکان نداشت ملوان در فوتبال ملی بنا به دلایلی که به کرات به دفعات در همین سایت نوشتم روی پای خود بایستد. سپیدرود هیچکدام از اینها را نداشت اما ماند. تو که ملوان و نساجی را پرطرفدارترین تیم شمال کشور می دانی یک میانگین از حضور شش ماهه طرفداران دو تیم در استادیومهای شان بگیر بعد ببین چه میزان طرفدار دارند.در ضمن مطالب بدون پشتوانه را در این سایت بیان نکن. هیچوقت نساجی و ملوان تحت هیچ شرایطی نمی اتوانند هواداران بیشتری داشته باشند چون اساسا” جمعیت شان با فوتبالدوستان رشتی قابل قیاس نیست. مازندران که قبل از انقلاب یک تیم داشت بنام خانه جوتنان ساری در دسته دوم آنموقع دسته یک فعلی که بر عکس سپیدرود هیچوقت مدعی نبود. مطمئن باشید اگر شرایط شتر گاو و پلنگ و دولتی فوتبال ایران نبود سپیدرود الآن یکی از تیمهای قدرتمند فوتبال ایران محسوب می شد.

    مرسی

  • کرامتی گفت:

    ابوی فراز خیلی حرف زنی بکس کن ابوی حرافی و زر زن

  • دنیا فقط رشت گفت:

    خخخخخ.مولوان.تیمی که تو بازی خانگی حتی نمیتونه ۲۰درصد ورزشگاه رو پر کنه.این … همیشه تو خواب و خیال هستن.بازی دربی تو انزلی کم مونده بود تعداد هوادارای سپیدرود از مولوان بیشتر بشه.رشتی ها تختی انزلی رو قبضه کرده بودن. وای به بازی برگشت.

  • ملوان گفت:

    شما پر طرفدارترین تیم ایران ۲۸سال کجا بودید دسته دو داماش الان جایگاهش کجاست شما فقط طرفداریی را می بینید کل ایران طرفدار شما جایگاه شما تا الان کجا بودامسال را نگاه نکنید که بالای جدول هستید بازی زیاد مونده ابوی جایگاه اصلی شما دسته دو است زود بر می گردید به جایگاه خود مطمعن باشید خخخخخخخخخخخ

  • سورنا گفت:

    بله دوستان رشتی واسه ما لیگ ۱ مثل همون لیگ ۲ واسه شماست که الان داره داماشتون بازی میکنه و استقبالی نمیشه ؛؛لیگ ۱ واسه شما ذوق و شوق داره چون بعد از ۳۸ سال دستو پا زدن تو لیگ ۲ اومدین لیگ ۱ و بایدم ذوق داشته باشین مثل یکی دو سال اولی که تراکتور اومد لیگ برتر و هواداراش جو زده بودن چون خیلی وقت بود ندیده بودن و واسه ما لیگ ۱ افت داره واسه همینم استقبال کم شده عزیزای گو گولی

  • سورنا گفت:

    در جواب آقای فرهادم باید بگم که بله بهواسطه فقط جمعیت بیشتر رشت شما تو رشت طرفدار بیشتری دارین عزیزم اونم فقط بخاطر جمعیت بیشتر قرار نیست ملوان طرفدارش تو رشت بیشتر باشه که و چون شما از رشت اونورتر تاحالا فکر نکنم رفته باشی شاید ندونی که اسم سپید رودو کل کشور فقط بعنوان یه رود میشناسن نه یه تیم ول ملوان شناسنامه فوتبال گیلان عزیزم و از اقسا نقاط کشور هوادار داره که اگه بخوایم اینجوری حساب کنیم اونموقع شما هواداراتون نصف ملوانم نمیشه بیخود تا چند سال پیش ملوان پر افتخارترین تیم شهرستانی نبود که و همینم باعث جلزو ولز شما شده که ملوان واسه انزلیه و حسرت همچین تیمی واسه شما مونده پس بازم اگه تونستی تو بگو و بنویس سپید رود پر هوادارترینه و همشهریاتم تایید کنن خخخخخخخ

  • حسین از خمام گفت:

    آقا فراز عزیز گفتم که مهم نیست شما منکرش شوید مهم اینه که کل ایران ملوان رو تیم اول شمال می دونند.در ضمن زمانی که ملوان تو لیگ سطح اول ایران بود سپیدرود تو لیگ استانی بازی می کرد.چطور ممکنه از دیگر شهرهای استان طرفدار سپیدرود باشند.کمی منطقی باش.مورد دیگه هر تیمی جای سپیدرود بود در بازی آخر مقابل بادران و هدف صعود به لیگ بالاتری که تا حالا رنگش رو ندیده طبیعی تمشاگر زیاد بره حتی اگه شهرداری خمام باشه.الان که میبینی تو عضدی تمشاگر زیاد میره به خاطر اینه که هیچوقت سپیدرود تو این سطح لیگ بازی نکرده بود.ولی برای ملوان که همیشه تو سطح اول لیگ بود افت داره که تو لیگ یک بازی کنه.به خاطر همینه جمعیت کمتری به استادیوم میره.

  • حسین از خیابان بوعلی خمام گفت:

    آقا فراز عزیز گفتم که مهم نیست شما منکرش شوید مهم اینه که کل ایران ملوان رو تیم اول شمال می دونند.در ضمن زمانی که ملوان تو لیگ سطح اول ایران بود سپیدرود تو لیگ استانی بازی می کرد.چطور ممکنه از دیگر شهرهای استان طرفدار سپیدرود باشند.کمی منطقی باش.مورد دیگه هر تیمی جای سپیدرود بود در بازی آخر مقابل بادران و هدف صعود به لیگ بالاتری که تا حالا رنگش رو ندیده طبیعی تمشاگر زیاد بره حتی اگه شهرداری خمام باشه.الان که میبینی تو عضدی تمشاگر زیاد میره به خاطر اینه که هیچوقت سپیدرود تو این سطح لیگ بازی نکرده بود.ولی برای ملوان که همیشه تو سطح اول لیگ بود افت داره که تو لیگ یک بازی کنه.به خاطر همینه جمعیت کمتری به استادیوم میره.

  • فراز گفت:

    بچه های ملوانی ..
    لطفا انقدر حرص اینو نخورین که چرا واسه ما تماشاچی این همه میاد واسه شما نه!
    اشکالی نداره..
    این فصل ما به لطف همین تماشاچیا تشریف می بریم لیگ برتر
    شما ام همینجا موندگار می شین و ایشاللا روز به روز تماشاچی بیشتری بدست میارین..
    چهارشنبه ام در حالی که ما بازیمونو میبریم و برمی گردیم صدر جدول, همشهریای خودتون سرتونو می برن و با باخت از بابل بر می گردین و بیش از پیش متوجه منجلابی که توش گرفتار شدین,خواهید شد..
    به امید پیروزی پرگل سپیدرود..

  • omid گفت:

    خمامی بکش از اینجا بیرون توهم زدی خمام رو چه به فوتبال وقتی خودش تیم نداره بایدم پاچه ملوان شهر …. رو بمالونه خخخ اخه کدوم ابلهی میگه ملوان تو شهرای بیرون استان طرفدار داره مثلا یه رامسری یا کرجی مریض نیست

  • omid گفت:

    مریض تیست بیاد طرفدار یه تیم اجنبی بشه خخ

  • omid گفت:

    ملوان تو شهر خودش هم بزور طرفدار داره وای به حال شهرای بیرون استان انزلیچیا همیشه خودشون رو اافته جدا بافته میدونستن اخر سر هم قاپاس رو از سیاه جامگان خوردن و نفت تهرانم فروع کرد بهشون

  • فرهاد گفت:

    درود
    جناب آقای رادنی دیدارلطفا” افراد جاهلی که فقط در یک شهر کوچک زندگی می کنند و غیر از خودشان دیگری را ندیدند اجازه ندهید در این سایت مطلب بنویسند.

    اینهایی که این مطالب را می نویسند و فوتبال رشت را به سخره می گیرند که اکثرا” هواداران ملوان هستند و دائما” داماش را آسانسور لیگ برتر می دانند و سپیدرود را دسته دویی !! بدانند و آگاه باشند اگر ملوان بجای این دو تیم بود همین آسانسور هم نمی توانست باشده نه ملوان بلکه تیمهایی بزرگتر مثل سپاهان اگر شرایط این دو تیم را داشتند باید در لیگ استانی خود بازی می کردند. ملوان هم اگر از نیرودریایی جدا شد و مثل سپیدرود و داماش خصوصی گردید اگر توانست یکسال دوام بیاورد می توانند این ادعاها را بکنند. این شما نبودید بنده خدا بلکه نیرو دریایی بود. اگر نیرودریایی امروز تیمداری را رها کند و ملوان را به حال خود وابگذارد فردایی بسیار سخت خواهید داشت. این دو تیم ( داماش و سپیدرود)توسط مردم تاسیس و تا حال دهها مالک داشت بی ثباتی ناشی از تغییر مالکیت باعث شد این تیمها درجا بزنند و نتوانند خود را درست به فوتبال ایران معرفی نمایند. همه می دانند تنها تیمهای دولتی توانستند در این فوتبال شتر گاو و پلنگ دوام بیاورند. تیمهای خصوصی یا جملگی منحل گردیدند و یا در حاشیه قرار دارند مثل همین سپیدرود خودمان و یا داماش و یا همین ایرانجوان بوشهر و یا شاهین بوشهر . اما ملوان توسط نیرو دریایی تاسیس گردید و توسط نیرو دریایی اداره شد هیچوقت خصوصی نبود. این تیم فقط یک مالک دارد و آن مالک نیرودریایی است و همانگونه که در انتخابی جام تخت جمشید اساسا” انتخاب نشده بود و با نفوذ نیروی دریایی به لیگ تخت جمشید آن زمان راه یافت و در این ۴۷ سال این نیرودریایی بود که تیم را مدیریت کرد. بنابراین کسانی می توانند چنین مطالبی را مدعی شوند که تیم مورد علاقه آنان خصوصی باشد مثل سپیدرود و داماش که حتی یک زمین تمرین نیز ندارند. در ضمن آن آقایی که می گوید سپیدرود را کسی نمی شناسد از افراد جاهل است و اگر کمی اطلاعات داشته باشد این مطالب را بیان نمی کند.
    عزیز من هر وقت خصوصی شدید می توانید ادعای فوتبال داشته باشید. تا آنموقع لطفا” ساکت.
    هر وقت مثل سپیدرود تیمداری کردید بیایید و این ادعاها را مطرح نمایید

  • رضا فروزان از تختی خمام گفت:

    حسین جان سنت لابد کمه سپیدرود رو نمیشناسی سپیدرود سال های دور در مقابل استقلال تراکتورسازی و سپاهان و خیلی از تیم های قوی بازی میکرده با کمی سرچ خواهی فهمید سپیدرود کم هوادار نداره. کاری به ملوان نداره براش احترام قائلم مثل تو نیستم راجع به سپیدرود کبیر اینجوری حرف میزنی چیزی ازش نمیدونی چون سال های دور از سطح بالای کشور دور بوده و شما ندیدی! داماش هم که دیگه نگو گل سر سبده خیلی از آشنا های ما از همین داماش به سطح اصلی فوتبال ایران رسیدن! اینو نگو تیم فقط سپیدرود عشق است هادی موسوی بچه محل! تو هم بچسب به ملوان ولی اینو نگو سپیدرود هوادار نداره اشتباه میکنی خدایی یکم منطق داشته باش داداش! فقط از روی تعصب نظر میدی ملوان هم هوادار داره ولی دیگه بیشتر نیست که دیگه داداش گل! از همه بچه ها میخام بازی فردا سنگ تمام بذارن هوا خوبه باید بدون فحاشی ببریم تا نشون بدیم سپیدرود داره به جای اصلیش که سالیان سال آزش دور بوده میرسه!!!! زنده باد سپیدرود کبیر!

  • رضا فروزان از تختی خمام گفت:

    دوستان به هیچ جای خودتون نذارید این سورنا وجودش در سایت هوادار سپیدرود نشون از اینه سوزش بوجود اومده! سپیدرود عشقه عشق میفهمی عشق

  • رضا فروزان گفت:

    داش امید بی انصاف نباش خمام تیم در سطح لیگ بالا نداره درست ولی خدایی خیلی فوتبالیست خوب تحویل داماش داد الانم هادی موسوی کم نیست که داداش! هاری سهرابی از همه مهم تر محسن فروزان و خیلی های دیگه! از همه مهمتر خمام جزیی از رشته واسه همین سالیان ساله پشت سپیدرودم و فقط من نیستم خیلی ها در اینجا بازیه سپیدرود رو میان میبینن

  • سورنا گفت:

    رضا جان تا دیدی یه آقا حسین از خمام از ملوان نوشته توام زدی رضا از تختی خمام آخه چقدر شما بچه این و خودتونو سو ژه خنده میکنین من و امثال منم فقط واسه همین از سایتتون دیدن میکنیم که بخندیمو اسکرین بگیریم و باعث شاد شدن بقیه هم بشیم که چقد شما سوژه این در ضمن سوزش واسه چی گل پسر در حد اون نیستی که اصلا بخوایم بهتون فکر کنیم چه برسه سوزش خخخخ

  • فراز گفت:

    سورنا جان
    توهم توطئه داریا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    خدا امروز به دادتون برسه که همشهریاتون می خوان سرتونو تو بابل بزنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • محمد گیلانی گفت:

    آقا ملوان برای شما. اساتید تیم اول دنیا شما!!!!! بکشید برید جدول نگاه کنید. خجالت داره.تیمی که بازیکنانش بومین وبدون دریافتی بازی میکنن وجاشون بالای جدوله. دارید میسوزید. حق دارید بوش میاد. البته گیلکا گوشت بخورن استخوان دور نمیندازن. شماهایی که پست میزارین وخودتون حامی ملوان میدونید اهل روستاهای اردبیل اطرافش هستید که اومدید جا خوش کردید. گیلان. متاسفم براتون. خخخخخ. راستی جدول یادتون نره

  • رضا فروزان گفت:

    سورنا جان من اهل خمام هستم و عشق سپیدرود نوشتم تختی خمام بله میخاستم بگم خود خمام هم طرفدار سپیدرود کم نداره همین امروز دو تا ماشین از خمام اومدیم با بچه ها پس نزن این حرف رو که با دیدنش کل ایران براتون میخنده خخخخخخخخخخخخخخخ

  • فراز گفت:

    این مگسا دیگه چرا وزوز نمی کنن؟!

  • رضا فروزان گفت:

    جالبه اسکرین بگیر از یه جا دیگه هم دوس داری اسکرین بگیر بده دوستان انزلی چی شاید خوششون اومد باهاش حال کردن مشتی