وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

وقت تلف شده نیمه اول دیدار لیگ دویی؛ ۱۱ دقیقه!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدروددر حالیکه دیدار دو تیم سپیدرود و فولاد نوین به پایان نیمه اول نرسیده است عدد ۱۱ دقیقه برای وقت های تلف شده نیمه اول برای آنهایی که بازی را نمی بینند عجیب است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از سایت طرفداری، یکی از بازی های این هفته از بازی های لیگ دسته دوم فوتبال ایران بین دو تیم فولاد نوین اهواز و سپیدرود رشت در حال برگزاری است و جالب اینکه داور میدان برای پایان نیمه اول عدد ۱۱ دقیقه را نشان داده است.

درباره دلایل نشان دادن این دقیقه برای وقت های تلف شده باید گفت در این نیمه دو پنالتی علیه سپیدرودی ها گرفته شد که هر کدام از آنها اعتراضاتی به همراه داشتند.

دو گل توسط بازیکنان فولاد نوین اهواز به ثمر رسید که آنها هم شادی گل هایی به همراه داشتند و در پایان نیز باید از اتفاقاتی گفت که در میانه های نیمه اول به دلیل حضور برخی تماشاگران، بازی را دچار وقفه ای پنج، شش دقیقه ای کرد.

نکته دیگر نیز به حضور برخی هواداران فولاد نوین بر می گردد که گویا درگیری هایی مابین آنها و نیمکت نشینان سپیدرودی اتفاق افتاد که اختلالی ۵، ۶ دقیقه ای در میانه های بازی ایجاد کرد.

به این ترتیب داور میدان برای ۴۵ دقیقه ابتدایی ۱۱ دقیقه وقت تلف شده گرفته شد. دیداری که با حساب دو بر صفر به سود فولادی ها در پیش است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.