وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ویژه نامه نشریه سپیدرود منتشر شد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – ویژه نامه نشریه سپیدرود به مدیر مسئولى مهندس وحید محمودى گیلانى منتشر شد و از صبح سه شنبه بر روى پیشخوان باجه هاى روزنامه فروشى ها قرار گرفت.

ویژه نامه سپیدرود در شماره روز سه شنبه خود سعى نموده با پرداختن به مطالب تحلیلى و مصاحبه هاى اختصاصى توجه علاقه مندان و ورزش دوستان گیلانى را به خود جلب نماید و نوید داشتن یک هفته نامه پر و پیمان را در جامعه مطبوعات گیلان زنده نماید.

استفاده از مطالب تولیدى و منحصر به فرد در روزگارى که اکثر نشریه هاى محلى به یک ” کپى پیست ” کننده حرفه اى تبدیل شده اند جاى تقدیر و تشکر ویژه دارد.

مصاحبه اختصاصى با مهندس کوچکى نژاد پیرامون وضعیت کنونى فوتبال گیلان، گفتگو با محمد پورمحسن در ارتباط با دورنماى باشگاه سپیدرود، مصاحبه با استاد رهنما، یاداشت های اختصاصى دکتر عزیز عبداللهى، دکتر علی منتظری و مهندس محمدحسین مهدی پور، در ارتباط با جایگاه اجتماعى ورزش و سپیدرود، مقاله هاى تحلیلى در ارتباط با سپیدرود از نویسندگان مطرح گیلانی شاغل در روزنامه های ورزشی سراسری همچون فرشاد کاس نژاد، ارتین زهرابی، هامان حامدی راد، رادنی دیدار و … برخى از مطالب منتشر شده در تازه ترین ویژه نامه منتشر شده سپیدرود مى باشند.

روابط عمومى باشگاه سپیدرود رشت ضمن اعلام حمایت از تمامى زحمتکشان فضاى رسانه اى استان، از هواداران و علاقه مندان ورزش مى خواهد تا مطالعه این نشریه وزین را از دست ندهند.

IMG_9169

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.