وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پاداش دویست میلیون تومانی حاج حسین هدایتی برای سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – حاج حسین هدایتی تاجر متمول و مالک سابق باشگاه های استیل آذین و ملوان انزلی برای دومین بار در یک سال گذشته به باشگاه سپیدرود رشت پاداش پرداخت نمود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، آقای هدایتی که در فوتبال همیشه بانی امر خیر بوده پس از پیروزی سپیدرود در برابر بادران تهران نیز مبلغ یکصد میلیون تومان از سوی وی به سپیدرود ادهدا شده بود که پنجاه میلیون تومان بین بازیکنان و اعضای کادر فنی سپیدرود و پنجاه میلیون تومان به فرشاد پیوس سرمربی سابق این تیم به عنوان پاداش توزیع گردید.

بنابراین گزاش، حاج حسین هدایتی این بار نیز در روزهای بحرانی سرخ پوشان دست به جیب شد و برای دومین بار در سال جاری و این بار به مبلغ 200 میلیون تومان به سپیدرودی ها پرداخت نمود تا در آستانه بازی حساس این تیم با مس رفسنجان سرخ پوشان شهرباران شارژ مالی شوند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هشت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 دیدگاه ارسال شده است

  • هواداران استاد اشکان غایبی گفت:

    بنه کنار آ حسین.امان خودمان ختم روزگاریم.پیچا در راه رضای خدا موش نیگیره

  • فداییان استاد اشکان غایبی گفت:

    باز گلی بخ جمال غریبه ها

  • مهرداد گفت:

    دستت درد نكنه حاجي خدايي اين مسئولين رو شرمنده كردي قيمت يك بازيكن شهر تبريز يك ميليارده و اون وقت ما با تيمي با اين اصالت با اين پيشينه و اين طرفدار اينجوري گدايي ميكنيم

  • فراز گفت:

    در حالی که همشهری ها و هم استانی های متمول ما,هیچ و هیچ و هیچ حرکتی برای این تیم بزرگ انجام نمیدن,آقای هدایتی از تهران میاد و یه همچین دستگیری ای انجام میده و ما رو شرمنده میکنه.
    در این حال یک سری افراد که نه خودشون بلدن کاری انجام بدن و نه لطف دیگران براشون ارزشی داره , میان یه همچین کامنت هایی میذارن و ما فقط میتونیم براشون متاسف باشیم و از آقای هدایتی قدردان..

  • دنیا فقط رشت گفت:

    اصلا دوست ندارم از یه تهرانی تعریف کنم.ولی هاشا به غیرت این غریبه.مسولین ما که اصلا بخاری ندارن.کمک که نمیکنن که هیچ چوب لای چرخ تیم هم میزارن.مسولین شهرما کلاهشون رو بزارن بالاتر.این حرکت هدایتی از فحش هم بدتره برای مسولین و پولدارهای بی رگ شهر ما.

  • فرهاد گفت:

    نکند بعد از به خاک سیاه نشاندن استیل آذین و خرم آباد و ملوان حال نوبت سپیدرود باشد …
    این تیم به یک دلسوز داخل همین استان احتیاج داره نه به یک تهرانی که دلش به حال شهرمون نمیسوزه…

  • هواداران استاد اشکان غایبی گفت:

    هتویه آقا فرهاد.

    هه فراز تو هم زیاد گب زنیا.امان اشکان مانستن اهل لاس زئن نییم.هر کی تفرقه تاواده انه ترکانیم.بفهمستی یا نه؟اون جواد نیک روش و صادق عاشری هم که چرت و پرت گفتید اوشانه امره هم کار داریم