وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پارس جم – سپیدرود؛ تقابل تازه واردهای لیگ برتر

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – دو تیم تازه لیگ برتری شده سپیدرود و پارس جنوبی در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس، با شروع لیگ دسته اول در فصل ۹۵ – ۹۶ کمتر کسی فکر می‌کرد دو تیم سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم به لیگ برتر صعود کنند لیکن پایان فصل، با صعود دو تیم پرطرفدار شمال و جنوب ایران همراه شد.

سپیدرودی‌ها فصل را خیلی خوب شروع نکردند و در پایان هفته سوم بدون کسب حتی یک امتیاز در پایین جدول جای گرفتند. هفته چهارم و بازی در برابر پیکان بالای جدولی سکوی پرتاب سرخ های شهر باران بود. این تیم با پیروزی خانگی برابر شاگردان مجید جلالی توانست به لیگ بازگردد و هم‌اکنون در پایان هفته دهم با ۱۲ امتیاز در مکان نهم جدول جای دارد.

در آن سوی میدان پارس جم شگفتی‌ساز لیگ برتر لقب گرفته است. این تیم از همان هفته‌های ابتدایی باصلابت بازی هایش را آغاز کرد تا جایی که در پایان هفته دهم با ۲۲ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و یکی از مدعیان کسب مقام قهرمانی.

سپیدرود در دیدار مقابل پارس کاپیتان باتجربه‌اش را احتمالا بدلیل مصدومیت به همراه نداشته باشد و به‌جز وی تمامی نفرات آماده مسابقه اند؛ در آن سو نیز جنوبی‌های لیگ برتر از حضور دو بازیکن تاثیر گذارشان محروم اند. علی دشتی و امید سینگ از تیم پارس جم به بازی مقابل سپیدرود نمی‌رسند.

نکته جالب تقابل این دو تیم به‌تساوی‌های شان بازمی‌گردد. سپیدرودی‌ها و پارسی ها فصل گذشته در لیگ دسته اول دو دیدار در برابر یکدیگر برگزار کردند که هر دو دیدار به‌تساوی انجامید و اینک باید دید اولین تقابل دو تیم در لیگ برتر چه نتیجه‌ای را در بر خواهد داشت!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شانزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.