وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پارس جنوبی سه – سپیدرود رشت یک: باخت به صدرنشین در یک بازی پایاپای!

سپیدرود علی رغم یک بازی پایاپای در نهایت برابر صدرنشین لیگ تن به شکست داد و با این شکست در رده دهم لیگ برتر جای گرفت.

پارس جنوبی ۳ (مایکل اومانیا دقیقه ۵، مجید علی یاری دقیقه ۳۲، نانگ دقیقه ۵۳) – ۱ (حسین ابراهیمی دقیقه ۱۹) سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته یازدهم لیگ برتر جام خلیج پارس، پنجشنبه ۱۱ ابان ماه ۹۶

ساعت: ۱۵:۳۰، ورزشگاه تختی جم ، تماشاگر: پنج هزار نفر ، درجه هوا: ۲۷ درجه سانتی گراد

داور: علی صفایی

کمک داوران: علی میرزابیگی ، مهدی شفیعی

کارت زرد: حسین ابراهیمی دقیقه ۲۷، توحید غلامی دقیقه ۵۰ (سپیدرود) – محسن فروزان دقیقه ۸۱ (پارس جنوبی)

ترکیب سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، حمید ملکی، سید هادی موسوی، امید سام کن (از دقیقه ۳۷ سید احمد سید آهی)، محمدرضا الماسخاله (از دقیقه ۴۹ عماد میرجوان)، میثم فردوسی (از دقیقه ۶۴ میعاد یزدانی)، توحید غلامی، میثم تهیدست، میلاد قربان زاده، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی.

سرمربی: علی نظرمحمدی.

ترکیب پارس جنوبی جم

محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مایکل اومانا کروررالز، مهدی زبیدی، حسین پورامینی، میمثم تیموری، میثم نقی زاده بانی، مجید علی یاری (از دقیقه ۸۶ مجتبی لطفی)، آلویس برترند نانگ (از دقیقه ۶۲ احسان تاییدی)، امیرارسلان مطهری (از دقیقه ۴۲ ابراهیم صالحی)، فرشاد محمدی فر.

سرمربی: مهدی تارتار.

شرح بازی:

جدال دو تیم تازه از لیگ یک به برتر صعود کرده می تواند جذاب ترین مسابقه هفته یازدهم لقب بگیرد. دو تیمی که سال پیشتر نیز در یک رقابت برابر و با هم از دسته دوم به دسته اول آمدند.

پارس جنوبی غافلگیرانه ظاهر شد و از اولین هفته لیگ بدون شکست و پا به پای پرسپولیس در بالای جدول حضور دارد. با این حال نمی‌توان تنها تیم بدون شکست لیگ را شکست ناپذیر دانست و مطمئناً پارس جنوبی برای حفظ این رکورد خود نیاز به تلاش زیادی دارد. مهدی تارتار در شرایطی تیمش را برای مصاف با سپیدرود آماده کرده که دو بازیکن تأثیرگذار این فصلش را در این بازی در اختیار ندارد و با این شرایط به فکر حفظ جایگاه خود در بالای جدول است. امید سینک و علی دشتی هر دو مصدومیتی داشتند که دشتی با وجود بازگشت به تمرینات، شانس کمی برای بازی کردن دارد.

از سوی دیگر سپیدرودی‌ها پس از شکست مقابل استقلال یک تساوی خارج از خانه و یک برد خوب مقابل پدیده به دست آوردند که حالا با روحیه‌ای بالا مقابل پارس جنوبی قرار می‌گیرند. شاگردان علی نظر محمدی مسلماً تلاش خواهند کرد برای رسیدن به پیروزی از نبود بازیکنان تأثیرگذار پارس جنوبی نهایت بهره را ببرند.

نیمه نخست:

سپیدرود در نیمه نخست یک گل زودهنگام دریافت کرد که پانزده دقیقه بعد توسط حسین ابراهیمی یکی از بهتذین بازیکنان لیگ برتر پاسخ داده شد. در ادامه و در اوسط نیمه نخست سپیدرود بازهم در یک ضد حمله متحمل دریافت گل شد.

خشونت بازیکنان جم موجب شد تا امید سام به سبب مصدومیت جایش را له اهی بدهد. در نیمه نخست داور از یک خطای پنالتی بر روی پویا نزهتی به راحتی عبور کرد تا این نیمه را سرخ پوشان با شکست به رختکن بروند.

نیمه دوم:

سپیدرود با تغییراتی که علی نظرمحمدی در نیمه در ترکیب تیمش به وجود آورد آماده بود تا با یک بازی تهاجمی آب رفته را به جوی بازگرداند و نتبجه را دوباره به تساوی بکشاند اما در یک ضد حملخ و بر روی اشتباه دروازه بانش گل سوم را دریافت کرد.

سپیدرود علی رغم یک بازی پایاپای در نهایت برابر صدرنشین لیگ تن به شکست داد و با این شکست در رده دهم لیگ برتر جای گرفت.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵: ارسال زبیدی از جناح راست زمین را حسینی، دروازه‌بان سپیدرود با خروج خود دفع کرد اما برخوردی با سام‌کن داشت که موجب مصدومیت هر دو بازیکن شد.

دقیقه ۲۹: ضربه آزاد میثم تیموری از پشت محوطه جریمه را حسینی از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۰: پرتاب اوت بلند علیاری را مطهری اثر گذاشت تا نانگ در شرایط خوب گلزنی قرار بگیرد اما ضربه او بی‌حاصل به اوت رفت.

دقیقه ۳۸: ملکی با سانتر بلند موقعیت خطرناکی برای سپیدرود ترتیب داد که دفع ناقص فروزان را در ادامه علیاری به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۹: ارسال توپ ابراهیمی به محوطه جریمه پارس جنوبی را مدافعان این تیم سراسیمه دفع کردند.

دقیقه ۲+۴۵: پورامینی با ارسال خوب داخل محوطه توپ را به تیرک دوم فرستاد که ضربه سر علیاری را این بار حسینی در شرایط سختی از گوشه دروازه به کرنر تبدیل کرد.

دقیقه ۴۷: شوت محکم تیموری به مدافعان سپیدرود برخورد کرد و دفع شد.

دقیقه ۴۸: ارسال محمدی‌مهر و ضربه سر علیاری با اختلاف اندک از روی دروازه سپیدرود به اوت رفت.

دقیقه ۶۰: شوت نزهتی  ثمری نداشت و خطری روی دروازه پارس جنوبی ایجاد نکرد.

دقیقه ۶۳: ضربه آزاد پای چپ تیموری به محل تلاقی تیرک دروازه سپیدرود برخورد کرد و با بدشانسی او تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۶۹: فرار زبیدی به داخل محوطه جریمه و ضربه او بعد از برخورد به حسینی توسط مدافعان سپیدرود به کرنر رفت.

دقیقه ۷۱: ضربه نزهتی در شلوغی محوطه جریمه به مدافعان پارس جنوبی برخورد کرد و در اختیار فروزان قرار گرفت.

دقیقه ۸۴: شوت راه دور زبیدی با فاصله زیادی از بالای دروازه سپیدرود به بیرون رفت.

شرح گل:

پارس جنوبی ۱-۰ سپیدرود: سانتر مهدی زبیدی را مایکل اومانیا مدافع پیش تاخته جم در میان غفلت مدافعان سپیدرود به راحتی وارد دروازه مهمان کرد.

پارس جنوبی ۱-۱ سپیدرود: شوت بازیکنان سپیدرود پس از برخورد به مدافعان پارس و دفع ناقص نورمحمدی زیر پای حسین ابراهیمی افتاد که شوت سرکش حسین ابراهیمی ورزشگاه جم را وادار به سکوت کرد.

پارس جنوبی ۲-۱ سپیدرود: ارسال محمدی مهر از میانه زمین را علی یاری با ضربه سر چرخشی زد که توپ بعد از برخورد به زیر طاق دروازه تبدیل به گل دوم پارس جنوبی شد.

پارس جنوبی ۳-۱ سپیدرود: پرتاب اوت علیاری را سید محمد حسینی با دفع ناقصی که داشت تا نانگ به راحتی گل سوم پارس جنوبی را به ثمر رساند.

اتفاقات ویژه:

۱- در دقیقه ۱۵ برخورد سید محمد حسینی با امید سام کن موجب مصدومیت هر دو بازیکن سپیدرود و توقف دقایقی از مسابقه شد.

۲- سپیدرود در این مسابقه حسین کعبی و پارس جنوبی علی دشتی و امید سینگ را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشتند.

۳- با کارت زردی که حسین ابراهیمی در این مسابقه دریافت کرد سه کارته شد و مسابقه سپیدرود در برابر تراکتورسازی را از دست داد.

۴- امید سام کن به دلیل مصدومیت در دقیقه ۳۷ جای خود را سید احمد آهی داد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

10 دیدگاه ارسال شده است

  • LFC1892 گفت:

    یه خسته نباشید بزرگ به آقای الماس خاله که موهاش خراب نشد توی بازی……مرد حسابی سرتو چرا میدزدی از جلوی توپ…..ما توی گرما و سرما این شهر اون شهر میایم اسمتونو صدا میکنیم باید سرتونو بدین

  • LFC1892 گفت:

    آقای نظرمحمدی میدونیم دستت بسته ست…..قابل درکه …..تورو خدا میعادو از اول بزار…..تاکتیک حالا بریم صفر صفر کنیم اگه گل خوردیم تعویض هجومی میکنیم جواب نمیده برادر من

  • رانکوه گفت:

    از آقای نظر محمدی درخواست دارم در نیم فصل دوم یه دروازه‌بان بااطمینان خریداری کنه

  • مرتضی گفت:

    امید سامکن باغیرت،با تعصب و دوست داشتنی،
    حیف شدش که مصدوم شد،

  • علی1 گفت:

    چیزی از پارس جنوبی کم نداشتیم سه اشتباه یا سهل انگاری باعث باخت شد . نبود کعبی محسوس بود در غیاب کعبی باید درفکر جایگزینی قویتر از الماسخاله باشیم. بازی تهیدست وابراهیمی سطح بالا بود . در اینگونه بازیهای سنگین باید تهیدست به قلب دفاع نزدیکتر باشد تا خلأها پر شود

  • آرمان گفت:

    به همه خسته نباشید می گویم
    سه تا گل خوردیم یکی از دیگری بدتر ! ! !
    توی این شهر به این بزرگی یک دفاع وجود ندارد ، سالهاست اسم الماسخاله به واسطه عمویش در تیم های داماش و سپیدرود وجود دارد ! حیف !

    زحمات حسینی رو هیچوقت فراموش نمی کنم اما به نظر من ایمان صادقی کلاس دروازبانی اش بسیار بالاتر از حسینی هست ، دروازبانی فقط به قد نیست استیل دروازبانی مهمه و اینکه صادقی تجربه حضور در تیم های ملی رو داره
    بعلاوه همچنان برای یک هافبک وسط خلاق تحت فشار هستیم.

  • باوفا گفت:

    فوتبال همینه خسته نباشید تلاش خودتون کردی سپید رود خروشان می شود چون ماهیها زندهاند شکست مقدمه پیروزی است

  • مهرداد رشت گفت:

    اقای نظر محمدی عزیزم بچه محل واقعا صادقی از حسینی بهتر نیست؟من حسینی دوست دارم منکر زحمت اش نیستم، ولی آماده نیست خروج های بدی داره، یا اصلا نمیاد بیرون کنده؟ پا به توپ نیست ولی صادقی هم سرعت داره هم تجربه لیگ برتر هم کار پاش خوبه. علی آقا بجای الماس خاله هر کسی بذاری حتی پست غیر تخصصی اش باشه، بهتر نتیجه میده مگر اینکه پدرش به اجبار وادارت کرده بهش بازی بدی لااقل از امید یکی رو جایگزین کعبی کن حتی نتیجه نده هواداران به شجاعتت آفرین میگن بخدا با الماس خاله نتیجه نمیگیری شهاب کرمی اگه مصدوم نیست چرا بازی نمیدی حداقل یک نیمه بیاد میعاد یزدانی بخدا خیلی بدرد میخوره تکنیکش عالیه میتونه بازیکن تعویضی لاقل بیاد قربانزده آنقدر کم بهش بازی دادی افت کرده، علی آقا خواهشا از انتقاد ناراحت نشو ما هم کمی فوتبال میفهمیم دوست داریم و عاشق و هوادار سپیدرود و داماش هستیم

  • مصطفی گفت:

    قبول کنیم خیلی ضعیف بودیم تو این بازی و شانس آوردیم بیشتر نخوردیم دفاع و دروازه بانمون در حد فاجعه هستن باید یه فکری در نیم فصل به حال این پستها بشه الماسخاله هم که هرتوپی گرفت لو داد فقط حسین ابراهیمی خوب بود پویا هم فقط خودشو میندازه پنالای بگیره موقعیت داری بزن چرا خودتو میندازی آخه خیلی افت کرده پویا

  • omid گفت:

    نباید خودمون رو گول بزنیم سپیدرود پدیده رو هم رو اتفاق برد شانسباهاش یار بود وگرنه از نظر فنی تیم هنوز در حد لیگ برتر نیست تا کی فقط باید به نتایج داخل خونه دلخوش بود؟ مگه میشه تو خونه همیشه برنده بود؟ دور رفت اقلا 4 5 امتیاز دیگه لازم داریم وگرنه تیم به ته جدول نزدیک بشه دیگه نیم فصل دوم نمیشه جمعش کرد