وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پاسخ روابط عمومی هیات فوتبال گیلان به اظهارات عضو شورای شهر رشت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودروابط عمومی هیات فوتبال گیلان درپی اظهارات بی پایه و اساس عضو شورای شهر رشت توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان، در پی اظهارات بی پایه و اساس عضو شورای شهر رشت مبنی بر واریزی شهرداری رشت به هیات فوتبال، روابط عمومی این هیات توضیحاتی ارایه کرد.

آقای بهراد ذاکری عضو محترم شورای اسلامی کلانشهر رشت

در خصوص اظهارات بی پایه و اساس جنابعالی در جلسه شورای شهر رشت مبنی بر واریزی شهرداری به هیات فوتبال  بسیار کوتاه و شفاف عرض می کنیم که:

بر بساط نکته دانان خود فروشی شرط نیست

یا سخن دانسته گو ای مرد عاقل یا خموش

اگر جنابعالی بعنوان نماینده مردم در شورای اسلامی کلانشهر رشت ادعایی در خصوص موارد ذکر شده دارید چرا تاکنون این مهم را به دستگاه های نظارتی استان منعکس ننموده اید. تا با هرگونه سوء مدیریت و خیانت در امانت اقدام قانونی صورت پذیرد؟!

لازم به ذکر است نهادهای نظارتی بر عملکرد هیات های ورزشی ، به راحتی می توانند به این گونه موارد رسیدگی و با متخلفین برابر قوانین برخورد کنند.

چنانچه اگر این اظهارات بسان ادعاهای ژورنالیستی و روشنفکرانه همیشگی جنابعالی است، شایسته است که با بیان مطالب بررسی نشده و نادانسته انگشت اتهام بسوی کسی دراز نکنید.

این رفتارها هم پیگرد دنیوی دارد و هم اخروی …

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 8 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.