وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پاس همدان – سپیدرود رشت؛ جدال مدعیان لیگ ۲ در دمای زیرصفر

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودهفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی امروز/سه شنبه/ زیر دمای صفر درجه در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می‌شود که پاسی‌ها که شروع امیدوارکننده در نیم فصل دوم دارند، در اندیشه بردی دیگر هستند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم پاس که نیم فصل دوم را خوب شروع کرده و در ۲ بازی صاحب چهار امتیاز شده است، امروز میزبان سپیدرودی است که در دور رفت برابر این تیم متحمل شکست شد.

شاگردان بابک صمدیان اکنون در دور برگشت و در دمای زیر صفر همدان این فرصت را دارند تا شکست دور رفت برابر سپید رود رشت را جبران کنند. درخشش خوب معصوم برجی سنگربان تیم پاس در کنار سایر نفرات در دیدارهای اخیر باعث شده تا این تیم از قعرنشینی، حالا به یک مدعی صعود تبدیل شود.

اویس کردجهان کاپیتان پاس در قلب دفاع این تیم در کنار حسین کاظمی کهنه کار نیز توانسته سازماندهی خوبی به خط دفاعی تیم بدهد و ستون قدرتمند بابک صمدیان به شمار می‌رود.

بازگشت مرتضی کرمی به ترکیب تیم پاس نیز کمک حال این روزهای صمدیان است، بازیکن باتجربه‌ای که به خوبی بین خط دفاع و حمله ارتباط برقرار کرده و قطع به یقین حضورش در زمین می‌تواند مثمرثمر باشد.

پاس با اتکا به توانمندی بسیار مطلوب بازیکنانی نظیر یوسف قائمی زننده گل سه امتیازی هفته قبل مقابل شهدای رزکان، رضا حسینی، میرحسین سوری و سایر نفرات جوان، موتور تهاجمی خوبی را ایجاد کرده است.

همچنین بازگشت محسن وفایی آقای گل فصل قبل پاس به این تیم در نیم فصل دوم، انگیزه سایرین را برای انجام بازی بهتر دوچندان کرده، مهاجم باتجربه پاسی‌ها که به طور قطع می‌تواند به روزهای اوج فصل قبل خود بازگردد.

نیما ظفریان، حمید حیدری، محمد عنایتی، علی غلامرضایی، صابر محمدی و مسعود نوری نیز جزو بازیکنانی هستند که حضورشان در هر بازی توانسته شانس رسیدن به برد و کسب امتیازهای لازم را به همراه داشته باشد.

شانس پاس برای نزدیک شدن به صدرجدول

تنها عاملی که باعث می‌شود پاس به صدرجدول گروه یک نزدیک شود، پیروزی در بازی امروز مقابل سپیدرود رشت است.

پاسی‌ها هم اکنون با ۲۲ امتیاز رتبه ششم جدول را در اختیار دارند. در صدرجدول بهمن تهران با ۲۹ امتیاز قرار دارد، سپیدرود رشت نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم است، شهرداری ماهشهر و نیروی زمینی نیز با ۲۶ امتیاز به ترتیب جایگاه‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند و چوکا تالش و پاس همدان با ۲۲ امتیاز پنجم و ششم هستند.

در واقع پاس با ۶ امتیاز فاصله با صدر جدول در رده ششم قرار دارد و پیروزی مقابل سپیدرود پرستاره می‌تواند پاس را مدعی صعود کند.

در آن سوی میدان سپیدرود رشت با کسب نتایج درخشان در هفته‌های اخیر همچنان مدعی اصلی صعود به شمار می‌رود. تیمی که در صورت شکست پاس می‌تواند صدرجدول را تصاحب کند.

باید دید امروز تیم پاس با سرمای همدان می‌تواند سپیدرود را منجمد کند یا سپیدرود به آسانی آب خوردن پاس را می‌بلعد. دیدار تیم های پاس همدان و سپیدرود رشت از ساعت ۱۵ به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان آغاز می شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 8 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.