وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پاکسازی ورزشگاه تختی توسط طرفداران سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرودی ها در روزی که ناباورانه پیروزی را با باخت تاخت زدند، فرهنگی تازه از هواداری را در فوتبال ایران معنا بخشیدند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، پس از صعود پر سر و صدای سپیدرود به لیگ برتر و از جریان ایستادن زندگی عادی مردم در رشت و شهرهای اطراف قابل پیش بینی بود که سپیدرود با موجی تازه از هواداران، جغرافیای انسانی لیگ برتر را تغییر خواهد داد و برای به وقوع پیوستن این پیشگویی هواداران این تیم ریشه دار و قدیمی فوتبالدوستان را خیلی چشم انتظار نگذاشتند و پیش از نخستین میزبانی شان به لیگ برتر سلام گرمی گفتند.

اینکه دو هزار هوادار مصافت ۳۶۰ کیلومتری رشت به تهران را طی طریق کنند و از دو ساعت مانده به شروع مسابقه بدون وقفه و ایستاده تیم محبوب خود را تشویق کنند شاید اتفاق تازه ای در فوتبال ما نباشد، اما با خالی شدن روزافزون ورزشگاه های ما بی گمان رخدادی کمیاب است.

موج تازه فوتبال ایران، تنها در تشویق و تسخیر ورزشگاه تیم حریف خلاصه نشد و مهمانان تازه لیگ برتری شده، پس از قبول شکست و تعویض پیروزی با باخت بر اثر دو حادثه و اشتباه فردی و علی رغم ناراحتی شان، بازیکنان متاثر تیم شان را این بار با صدایی رساتر مورد حمایت قرار دادند تا نشان دهند که رفیق روزهای سخت تیم شان هستند.

این البته پایان کار رشتی ها نبود و آنها پیش از ترک ورزشگاه تختی به پاکسازی و تمیز کردن ورزشگاه کمر همت گماشتند تا فرهنگی تازه از هواداری را معنا ببخشند.

حالا فوتبال ما سبکی تازه از فرهنگ هواداری را تجربه می کند. هوادارانی که به شهری دیگر سفر کردند، پای کوبیدند و فریاد کشیدند، اشک ریختند و تسلی بخشیدند و تر و تمیز کردند و در نهایت با دلی غمگین به خانه بازگشتند.

آسمان فوتبال ایران سال هاست که چشم انتظار یک هوای تازه خوش رایحه را می کشید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 11 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است