وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پایان اردوی تدارکاتی با تساوی در بازی دستگرمی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی هشت‌روزه تهران مقابل شهدای رزکان البرز به تساوی دو بر دو دست‌یافت.

به گزارش سایت سپیدرود، سپیدرودی صبح امروز برای انجام تست‌های پزشکی در مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال (ایفمارک) حاضر شدند.

شاگردان علی نظرمحمدی عصر امروز به دلیل طول کشیدن زمان تست ایفمارک مسابقه دوستانه را با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۱۹ آغاز کردند تا به مصاف تیم لیگ دسته دومی شهدای رزکان البرز بروند.

تیم فوتبال شهدای رزکان البرز در فصل ۹۷-۹۸ در گروه سوم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال به میدان رفت و با کسب ۳۵ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم استقلال ملاثانی به‌عنوان تیم دوم به رقابت‌های لیگ دسته دوم صعود کرد.

سرخ‌های شهر باران این مسابقه را با صلاحدید نظرمحمدی با تغییرات و تعویض های پی در پی دنبال کردند و در نیمه نخست با ترکیب بهنام لایقى فر، محمود خمیسى، مهیار نورى، محمد روشندل، ساسان شیرمردى، هومن ربیع زاده، میثم فردوسى، امیر میربزرگى، رضا عاشورى، جواد آقایى پور و پویا نزهتى وارد زمین شدند.

سپیدرود رشت در نیمه دوم با ترکیبی متفاوت از نیمه نخست به میدان رفت، بهنام لایقى فر، امید سام کن، مهیار نورى، رضا الماس خاله، ساسان شیرمردى (صادق رفیعى)، آرین فتوحى (امیرحسین اسکندرى)، محمد دادرسى، محمدرضا زینال خیرى، ایمان شوریابى، جواد آقایى پور و رضا عاشورى (مجتبى محبوب مجاز) نفرات سپیدرود در نیمه دوم بودند.

دو تیم سپیدرود رشت و شهدای رزکان البرز در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی دو بر دو دست‌یافتند، گل‌های سپیدرود در این دیدار توسط جواد آقایی پور و امید سامکن به ثمر رسیدند.

جواد آقایی پور در یک فرار با دروازه بان تک به تک شد و گل اول را زد و امید سامکن با روی یک سانتر مجتبی محبوب مجاز با ضربه سر گل دوم را به ثمر رسانید.

سپیدرود رشت در اردوی تدارکاتی هشت‌روزه خود در پایتخت، چهار دیدار تدارکاتی برگزار کرد، این تیم مقابل خوشه طلایی ساوه به تساوی یک‌بریک و مقابل شهدای رزکان البرز به تساوی دو بر دو دست‌یافت و مقابل سرخ پوشان پاکدشت با برتری دو بر یک زمین مسابقه را ترک کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 11 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.