وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پایان لیگ یک؛ کدام تیم قهرمان می شود؟

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودپرونده نیم فصل رقابت فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور امروز با برگزاری دیدارهای معوقه بسته می شود و چهره قهرمان نیم فصل هم مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، گل ریحان در حالی که بازی هایش تمام شده با ۳۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد اما قهرمانی نیم فصل این تیم از سوی سه مدعی دیگر می تواند به چالش کشیده شود.

نود ارومیه که ۳۲ امتیازی است و تیم های مس رفسنجان و فجر سپاسی که ۳۰ امتیازی بوده. تفاضل گل این دو تیم بهتر از گل ریحان است و در صورت پیروزی در بازی امروز شانس قهرمانی نیم فصل را خواهند داشت.

نود ارومیه امروز در یک بازی حساس میزبان فجر سپاسی است. این بازی یک بازی ۶ امتیازی برای هر دو تیم است. نود در صورت پیروزی در این دیدار با هر نتیجه ای به عنوان قهرمانی نیم فصل دست خواهد یافت.

در حالی که نود ارومیه تیم دوم جدول میزبان تیم چهارم جدول یعنی فجر سپاسی است مس رفسنجان تیم سوم جدول هم در خانه از تیم پنجم جدول یعنی خوشه طلایی پذیرایی خواهد کرد و در صورت پیروزی در این دیدار شانس قهرمانی نیم فصل را خواهد داشت.

البته به شرطی که نود ارومیه در خانه موفق به شکست تیم فجرسپاسی نشود.

گفتنی است دور برگشت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از ۱۷ دی آغاز می شود. در پایان تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی می شوند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.