وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پدیده شهرخودرو – سپیدرود رشت؛ بقا و قهرمانی در جنگ پرسپولیسی ها!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود هفته نوزدهم روز آدینه با انجام ۴ مسابقه ادامه پیدا می کند.

به گزارش سایت سپیدرود، یک بازی زیبا را در مشهد شاهد خواهیم بود جایی که میزبان برای قهرمانی می جنگد و سپیدرود برای بقا در لیگ برتر، از سویی دیگر سرمربی هر دو تیم ملی پوشان سابق و عضو تیم پرسپولیس بودند.

تقابل گل محمدی آرام با علی کریمی جنجالی دیدنی است. البته روی کاغذ شانس تیم پدیده برای پیروزی خیلی بیشتر از سپیدرود خواهد بود. سپیدرود با ۳۲ گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و ۶ مسابقه است که پیروز نشده است.

پدیده هم دوشنبه مقابل پرسپولیس در جام حذفی شکست خورد با این حال در لیگ برتر همچنان در جمع سه تیم مدعی قهرمانی قرار دارد. شاگردان گل محمدی لیگ را جدی تر از قبل دنبال خواهند کرد تا حداقل در این مسابقات سهمیه آسیایی بگیرند.

سپیدرود با یک محروم به مصاف پدیده می رود

تیم فوتبال سپیدرود رشت پنجشنبه و با یک محروم راهی مشهد می شود. با وجود تلاش‌های مسئولان باشگاه پدیده برای تعویق بازی با سپیدرود، این بازی طبق برنامه قبلی روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام مالک باشگاه مشهدی این بازی برای تماشاگران رایگان خواهد بود. این در حالی است که رایگان اعلام کردن مسابقات برخلاف قوانین است اما شاید مالک این باشگاه ترفندی را برای این کار در نظر گرفته است.

سپیدرودی ها هم پنجشنبه راهی مشهد می شوند تا در دیداری خارج از خانه به مصاف پدیده بروند. میثم تهی دست تنها محروم سپیدرود در این بازی است. او چهار اخطاره است و نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

دستور علی کریمی به سپیدرودی ها؛ حرف ممنوع! به دنبال امتیاز بقا باشید

یکی از مشکلات علی کریمی سرمربی سپیدرود برای حضور در کنفرانس قبل و بعد از بازی‌ها نداشتن مدرک مربیگری A آسیا بود.

یکی از مشکلات علی کریمی سرمربی سپیدرود برای حضور در کنفرانس قبل و بعد از بازی‌ها نداشتن مدرک مربیگری A آسیا بود که همیشه علیرضا امامی‌فر را به نشست های خبری می فرستاد.

این اتفاق در حالی رخ می‌داد که کریمی مدرک A را نداشت و چند روز پیش این مدرک را گرفت و برای حضور در نشست ها مشکل خاصی ندارد و می تواند خودش به کنفرانس برود.

این‌طور که از باشگاه سپیدرود خبر می رسد خود کریمی تصمیم گرفته تا روزی که تیمش نتایج لازم را نگرفته، به کنفرانس قبل و بعد از بازی های تیمش نرود و کمکش را بفرستد.

ظاهرا او همانطور که به شاگردانش گفته حق مصاحبه ندارند، خودش را هم ممنوع المصاحبه کرده تا در آرامش به فکر تیمش باشد. شرایط سپیدرود برای بقا در لیگ بسیار خطرناک است که علی کریمی به خوبی به آن پی برده و تلاش می کند سهمیه گیلان را در لیگ برتر حفظ کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.