وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پرونده ویژه سقوط سپیدرود (۱۴)/ چه کسی پاسخ گوست؟

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرودسپیدرود نه در ۲۶ اردی بهشت که از مدت ها پیش از آغاز فصل سقوط کرده بود. از همان زمان که هیات فوتبال و اداره و کل ورزش و سیاسیون شهر برای رسیدن به نان و نوایی بیشتر جنگ حیدری نعمتی راه انداختند و عزیز دردانه رشتی ها را به گروگان گرفتند و بلایی بر سر این تیم آوردند که امروز به جز آه و افسوس و حسرت کار دیگری از دست مان بر نیاید به جز آنکه بگوییم ما خیلی وقت پیش هشدار داده بودیم و گوش شنوایی نبود!

این یادداشت به قلم محسن شیخ محمدی در تاریخ ۲۳ امرداد ۹۷ در اوج جنگ فرسایشی مالکیت در سایت سپیدرود منتشر شده بود که بار دیگر شما را به خواندن ان دعوت می کنیم:

یادداشت وارده – چه کسی پاسخ گوست؟

در این روزهای وانفسا و گرمای امردادی و بالا رفتن قیمت طلا و دلار و افزایش قیمت مسکن و اجاره و مایحتاج زندگی مردم و بیکاری و ترافیک و سرازیر شدن مسافران به گیلان برای بهره مندی از مواهب طبیعی و … می توان گفت مهمترین دغدغه مردم رشت، سرنوشت تیم سپیدرود است که این روزها خبرهای ناگواری از آن به گوش می رسد و در حال حاضر هم گرمابخش رسانه ها است.

شاید تکراری باشد که گفته شود سپیدرود یک تیم مردمی است و ریشه در جان مردم دارد و در گرما و سرما و سختی ها هم در کنار این تیم بوده اند و اجازه نداده اند که سرنوشت دیگر تیم های باسابقه فوتبال ایران مبتلا شود و از یادها برود.

سپیدرود با همه دست به دست شدن ها و تغییر مکرر مالکیتی و مدیریتی، حسادت ها، سومدیریت ها و خودخواهی ها، هم چنان به راه خود ادامه می دهد اما نمی شود نسبت به رنج ها و ظلم هایی که بر سپیدرود می رود سکوت کرد و چیزی نگفت و اجازه داد چنین وضعیتی ادامه یابد و آن چه نباید بشود اتفاق افتد.

مردم باید در جریان مسایلی که علیه سپیدرود اتفاق افتاده و  هم چنان در حال وقوع است قرار بگیرند.

هواداران سپیدرود باید بدانند که چه بر سر تیم محبوبشان آمده و کارگزارانی که چنین سرنوست رقت باری را برای سپیدرود رقم زده اند را بشناسند.

نگارنده به عنوان عضوی از جامعه هواداری سپیدرود و با هدف تبیین مشکلات این تیم، از مخاطبان این یادداشت می خواهم به پرسش های زیر پاسخ دهند و برای ابهام زدایی پیش قدم شوند و از شفاف سازی نترسند و اجازه دهند افکار عمومی داور نهایی ماجراهای سپیدرود باشد.

۱-چرا مالکیت سپیدرود رشت به پورمحسن واگذار و در کمتر از ۳ ماه خلع ید شد؟

چرا وقتی سپیدرود در لیگ ۲ حضور داشت هیات فوتبال و اداره ورزش حساسیتی نسبت سرنوشت آن نداشتند اما وقتی به لیگ یک صعود کرد مدعی آن شدند؟

۲- چرا پس از خلع ید غیرقانونی و یک طرفه پورمحسن، مالکیت تیم در اختیار هیات فوتبال قرار گرفت و هیات فوتبال صریحا بگوید بر اساس کدام وظیفه قانونی تیمداری کرد؟ چرا برای عبور از تله قانونی مالکیت را به نایب رییس هیات فوتبال منتقل کردن؟

۳- چرا مالکیت تیم به بیات رییس هیات شطرنج واگذار شد و مجددا کمتر از یک ماه از وی گرفته شد؟

۴- چرا مالکیت سپیدرود به تن زاده واگذار شد و کمتر از ۶ ماه ا خلع ید شد ؟ آیا براساس ان چه رییس هیات فوتبال گفت هرکسی بیاید و بگوید من دلار  و سکه دارم و از مابه التفاوت نرخ آنان سپیدرود را اداره می کنم مالکیت سپیدرود را واگذار  می کند؟

۵- چرا مالکیت سپیدرود به نوین واگذار شد و کمتر از دوماه عدم کفایت مالی وی مطرح شده است؟

اگر توانایی نوین راستی آزمایی شده بود چرا امروز از تسویه هزینه هتل و اتوبوس ناتوان است و با آبروی یک استان بازی شده است؟

۶- آیا با توجه به پرسش های بالا و ده ها پرسش بی جواب دیگر، اداره ورزش و هیات فوتبال می تواند مدعی شود دستگاه واگذاری مالکیت سپیدروش درست کار می کند؟

آیا واقعا هیات فوتبال و اداره ورزش صلاحیت خود را برای انتخاب مالک جدید تایید می کنند؟

۷- آنانی که هر روز در مقابل اداره کل ورزش و دفتر نماینده و هیات فوتبال و دفتر باشگاه تجمع می کردند و علیه تن زاده شعار می دادند و در گروه های تلگرامی و سایت های منتسب به تن زاده و همکارانش اهانت می کردند چرا دیگر تجمع نمی کنند؟

چرا صدایی از آنان در نمی آید؟

چرا از افتضاحی که ببار آور ه اند در پستویی پنهان شده اند؟

اگر همه این هزینه ها برای این بود که به ملک ری برسند که الان رسیده اند چرا هم خودشان و هم فجایع کنونی را بازتاب نمی دهند؟

هواداران اینک می پرسند کجایید؟ دقیقا کجایید ؟

این روزها می گذرد اما شمایان فراموش نمی شوید و باید هزینه هایی که به اعتبار سپیدرود و یک شهر وارد کردید بپردازید و …

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.