وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پرونده ویژه سقوط سپیدرود (۳۶)/ بلاتکلیفی مطلق در سپیدرود؛ هیچکس این تیم را نمی خواهد!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرودسپیدرود نه در ۲۶ اردی بهشت که از مدت ها پیش از آغاز فصل سقوط کرده بود. از همان زمان که هیات فوتبال و اداره و کل ورزش و سیاسیون شهر برای رسیدن به نان و نوایی بیشتر جنگ حیدری نعمتی راه انداختند و عزیز دردانه رشتی ها را به گروگان گرفتند و بلایی بر سر این تیم آوردند که امروز به جز آه و افسوس و حسرت کار دیگری از دست مان بر نیاید به جز آنکه بگوییم ما خیلی وقت پیش هشدار داده بودیم و گوش شنوایی نبود!

این یادداشت به نقل از خبرگزاری تسنیم در تاریخ ۱۱ اسفندماه ۹۷ در روزهایی که هنوز کار از کار نگذشته بود و امید بقا وجود داشت، در سایت سپیدرود منتشر شده بود که بار دیگر شما را به خواندن ان دعوت می کنیم:

بلاتکلیفی مطلق در سپیدرود؛ هیچکس این تیم را نمی خواهد!

تیم سپیدرود در حالی باید خود را برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده کند که هیچ‌کس حاضر به قبول مسئولیت این تیم نیست.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال سپیدرود رشت روز گذشته (جمعه) در هفته بیستم لیگ برتر در خانه خود با نتیجه ۲ بر یک مقابل استقلال خوزستان شکست خورد تا وضعیت این تیم بدتر از گذشته شود و سرخپوشان رشتی یک گام دیگر به سقوط نزدیک شوند.

سپیدرودی ها که پس از کناره‌گیری علی کریمی از مالکیت و سرمربیگری این تیم در بلاتکلیفی کامل به سر می برند،‌ روز گذشته با هدایت سهیل حق‌شناس، مربی خود به مصاف استقلال خوزستان رفتند و حالا پس از اتمام این مسابقه هیچ کس حاضر به قبول مسئولیت سرخپوشان رشتی نیست.

حق شناس که هدایت سپیدرودی ها را مقابل استقلال خوزستان بر عهده داشت،‌ دیگر حاضر به ادامه کار در این تیم نیست و از سوی دیگر هم اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان گیلان اعلام کرده اند علی کریمی مالک قانونی سپیدرود است و طبق قانون اداره کل و هیئت فوتبال به هیچ وجه اجازه دخالت در امور این باشگاه را ندارند.

با این وضعیت تیم سپیدرود در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد و مشخص نیست وضعیت این تیم تا دیدار هفته بیست‌و‌یکم مقابل صنعت نفت آبادان به چه شکل پیش خواهد رفت.

اگر سپیدرود بخشکد، ماهی‌ ها می میرند

سپیدرود تیم محبوب و دوست داشتنی شهر رشت، این روزها اوضاع خوبی ندارد و به مانند یک رود در حال خشک شدن است. سپیدرود تیم محبوب شهر رشت، این روزها در بلاتکلیفی به سر می‌برد و هیچ‌کس هم به داد این تیم پرهوادار نمی رسد.

از زمانی که علی کریمی، اسطوره ی پرسپولیس و تیم ملی ایران، سرمربیگری و مالکیت باشگاه سپیدرود را برعهده گرفت، خیلی‌ها بر این باور بودند که این تیم پس از مدت‌ها حضور در لیگ برتر می تواند مقابل حریفان خود قد علم کند؛ اما دیری نپایید که اوضاع بحرانی آنها شروع شد.

پس از باخت ۲-۰ تیم رشتی مقابل تیم آمادۀ این فصل پدیدۀ شهر خودرو، کلید بلاتکلیفی این تیم زده شد. جادوگر که به گفتۀ هواداران پرشور و دوست داشتنی همه چیز خود را گذاشت تا این تیم با مشکلات عدیده‌ای که دارد زانو و کم خم نکند، نشد تا خودش مجبور شود سپیدرود را تنها بگذارد و برای همیشه برود.

این بحران تا جایی ادامه داشت که در هفتۀ بیستم سپیدرود مقابل استقلال خوزستان سرمربی نداشت تا اینکه مربی این تیم (حق‌شناس) مجبور شود تا روی نیمکت بنشیند. این مربی هم در جایگاه کریمی نتوانست از تیم انتهای جدولی امتیاز بگیرد و در خانۀ خود ۲-۱ شکست خورد. این وضعیت آنقدر اسفناک است که تکلیف این تیم در هفتۀ بیست و یکم مقابل صنعت نفت آبادان هنوز مشخص نیست.

جالب است که مسئولان یا حتی می‌توان گفت که شورای شهر استان هم هر گاه از آنها کمکی خواسته شد خود را عقب کشیدند تا شعار سپیدرود این روزها به واقعیت بپیوندد. ((گر سپیدرود بخشکد، ماهی‌ها می میرند)).

تیمی که با هزار امید به لیگ راه یافته اما حالا خشکیده و کم‌کم در حال مرگ است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.