وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پنالتی‌گیر ترین دروازه‌بان لیگ در راه اصفهان

وب سایت فرهنگی ورزشیسپیدرودکوروش ملکی دروازه‌بان سپیدرود رشت مورد توجه کادر فنی ذوب‌آهن برای جانشینی رشید مظاهری قرار گرفته است.

کوروش ملکی دروازه‌بان تیم سپیدرود رشت که در این فصل با سیوهای خود و گرفتن ۴ پنالتی لقب پنالتی‌گیر‌ترین دروازه‌بان لیگ را هم به خود اختصاص داد مورد توجه مسئولین ذوب آهن اصفهان قرار گرفته است.

مسئولین  ذوب آهن اصفهان که با عدم تمدید قرارداد رشید مظاهری رو‌به‌رو شده اند به فکر جانشینی شایسته برای او هستند و به همین علت طبق یک کفته منبع آگاه به سراغ کوروش ملکی جوان و باتجربه رفتند.

کوروش ملکی در این فصل با واکنش‌های خیره کننده در بسیاری از بازی های فصل دروازه تیم سپیدرود را نجات داد اما در پایان نتوانست یک‌تنه از سقوط این تیم جلوگیری کند تا همراه با این تیم به لیگ دسته یک سقوط کند.

بدترین تفاضل گل به سپیدرود رسید

تیم سپیدرود رشت بدترین تفاضل گل هجدهمین دوره لیگ برتر را به دست آورد. هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایطی به پایان رسید که تیم سپیدرود رشت یکی از بدترین رکوردها را به نام خود ثبت کرد.

شاگردان نادر دست‌نشان که این فصل را با خداداد عزیزی و علی کریمی به عنوان سرمربی تجربه کرده بودند و با دست‌نشان به پایان بردند با تفاضل گل منفی ۲۹ ضعیف‌ترین تفاضل را در کارنامه‌شان ثبت کردند.

غیبت گیلانی‌ها در لیگ برتر فوتبال

فوتبال گیلان بعد از سال‌های زیاد فصل آینده تیمی در لیگ برتر نخواهد داشت. استانی که همیشه بازیکنان و تیم‌های مختلفی در سطح اول فوتبال ایران داشته است.

بازیکنانی مانند سیروس قایقران، غفور جهانی و جلال حسینی و همچنین تیم‌هایی مانند ملوان، داماش و سپیدرود در سطح اول فوتبال ایران حضور داشتند. بعد از سقوط ملوان این تیم دیگری رنگ لیگ برتر را ندیده است اما سپیدرود با حضورش در سطح اول فوتبال ایران جای خالی این تیم را پر کرد.

اما امسال بعد از سقوط سپیدرود هیچ تیمی از استان گیلان فصل آینده در لیگ برتر حضور ندارد تا بعد از سال‌ها تیمی از این دیار در سطح اول فوتبال ایران نداشته باشیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 12 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.