وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پنالتی – اخراج، هدیه تهیدست به ویسی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – بازیکن سپیدرود با دریافت کارت قرمز مقابل استقلال خوزستان، کار را برای برد تیمش سخت و دشوار کرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، در حالیکه سپیدرود رشت با تک گل محمد نزهتی در دقیقه ۲۸ از استقلال خوزستان پیش افتاده بود، میثم تهیدست با خطایی که انجام داد هم یک ضربه پنالتی را به آبی پوشان خوزستانی داد و هم با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

شاگردان علی کریمی که در صورت کسب سه امتیاز در این دیدار شرایط بسیار خوبی در جدول پیدا می کردند، با گلی که جونیور مارینی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند نیمه اول را با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

البته رشتی ها در دقیقه ۱۷ نیز یک فرصت مسلم گلزنی را توسط حسین ابراهیمی از دست دادند. شیخ ویسی با مهار ضربه پنالتی حسین ابراهیمی مانع از گلزنی این هافبک گلزن شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • وحید گفت:

    آقای به اصطلاح مالک سپیدرود جناب عالی فقط برای کسب شهرت آمدید
    عرضه نداشتید دو تا بازیکن در حد لیگ برتر به تیم تزریق کنید
    بازی های بعدی سپیدرود همگی دشوارند حتما در ادامه می خواهید معجزه کنید

  • مهدی گفت:

    آقای “وحید” محترم، شما خبر داری که مالک باشگاه نتونسته بازیکن در حد لیگ برتر به تیم تزریق کنه؟!
    مالک چطور باید بازیکن بیاره داداش من؟! کادر فنی جدید آورده و با شرایط زمانی که توش هستیم و معمولا این وقت از فصل بازیکنان خوب عموما تیم دارن و هیچ باشگاهی هم بازیکن خوب خودشو آزاد نمیکنه!! با همه این اوصاف علی کریمی بعنوان مسئول فنی تیم، محمد غلامی، رضا نورمحمدی، محمدرضا مهدوی رو خواست و مالک هم آوردشون. اینا لیگ برتری نیستن؟! الان هم رضا کاردوست داره با تیم تمرین میکنه و تونو هم کریمی خواسته.
    شما اگه مالک بودی خودت راسا بازیکن میگرفتی و تحویل کادر فنی میدادی؟! بی انصاف نباشیم. اینجا که کارخانه و صنایع بزرگ نداریم. حالا یه همشهری باغیرت هم که میاد برای فوتبال این شهر از جیب شخصی خودش هزینه کنه، دیگه شایسته نیست اونو هم فراری بدیم و بعد بگیم تیممون دست هیات فوتباله و پول نداره و و و !!!