وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود مجوز ثبت قرارداد ندارد!

سپیدرود به همراه باشگاه دیگر مجوز ثبت قرارداد در فصل نقل و انتقالات زمستانی را ندارد!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – درحالی که ۲۰ روز تا پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است، فقط دو باشگاه لیگ برتری برای ثبت قرارداد مجوز دارند.

به گزارش سایت سپیدرود، فریبرز محمود‌زاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت باشگاه های لیگ برتری در فصل نقل و‌ انتقالات زمستانی, اظهار داشت:

با اینکه فصل نقل و‌ انتقالات از ۱۶ دی ماه آغاز شده است تاکنون فقط باشگاه فولاد خوزستان برای ثبت قراردادهایش به سازمان لیگ مراجعه کرده است و مابقی باشگاه‌ها هنوز تا این لحظه اقدامی در این خصوص انجام نداده اند.

وی ادامه داد: تمامی تیم های لیگ برتری به جز ذوب آهن و فولاد باید برای گرفتن مجوز به کمیته تعیین وضعیت مراجعه کنند.

همین طور شش باشگاه استقلال تهران، پرسپولیس تهران، پدیده مشهد، نفت مسجدسلیمان، نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز  به غیر از کمیته تعیین وضعیت باید از کمیته انضباطی نیز برای ثبت قرارداد‌های خود مجوز کسب کنند.

بنابراین تاکنون فقط باشگاه فولاد برای ثبت قرارداد‌هایش اقدام کرده و باشگاه ذوب آهن نیز مشکلی برای ثبت قرارداد ندارد و فقط هنوز اقدامی در این خصوص نکرده است.

بیشتر بخوانید:

گزارش از نقل و انتقالات زمستانی سپیدرود: فعلا شش خروجی و یک ورودی

شایعات نقل و انتقالات پیرامون باشگاه سپیدرود

مهاجم خارجی در لیست علی کریمی

رئیس کمیته نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ راجع به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال خوزستان، توضیح داد: متأسفانه پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه از سوی فیفا بسته شده است.

البته مسئولان این باشگاه در حال رایزنی هستند که این حکم را لغو کنند، اما تاکنون هیچ چیزی عوض نشده است و این باشگاه نمی تواند قراردادی به ثبت برساند.

فصل نقل و انتقالات زمستانی از ۱۶ دی آغاز شد و تا تاریخ ۱۳ بهمن ادامه دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.