وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پورمحسن: از استاندار می خواهیم به سپیدرود توجه ویژه داشته باشند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – محمد پورمحسن مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت شنبه شب مهمان تلفنی برنامه با ورزش شبکه باران بود. وی در ابتدا ضمن برشمردن شرایط تیم سپیدرود از پایان فصل گذشته تا ابتدای فصل جاری گفت:

ما در اواخر فصل گذشته بعد از اینکه تیم را تحویل گرفتیم و علی رغم تمامی پشتیبانی هایی که صورت گرفت تیم به دسته سوم سقوط کرد و با توجه به اینکه سپیدرود جایگاه بزرگی در فوتبال ایران دارد و بنابه خواسته هواداران سعی کردیم که جایگاهش را در همان دسته دوم حفظ نماییم.

وی با اشاره به صحبت هایی که در طول هفته گذشته بر علیه سپیدرود گفته شده، گفت: باید بگویم که بله سپیدرود دارای سرمایه های بزرگی است. نخستین سرمایه سپیدرود هواداران آن هستند. دومین سرمایه اش مالک آن است که باید تشکر کنم از جناب آقای مهندس غلامی به دلیل پشتیبانی های همه جانبه ای که از سپیدرود کرده اند و همچنان ادامه دار هم هست.

پورمحسن در خصوص رابطه مسئولین با باشگاه سپیدرود گفت: درست است که باشگاه سپیدرود خصوصی است اما سپیدرود یک موقعیت اجتماعی منحصر به فرد در استان است و نیاز به کمک همه مسئولین وجود دارد. البته این برای داماش و ملوان هم صدق می کند که ظرفیت خوبی برای استان دارند.

مدیرعامل سپیدرود در خصوص کمک های مالی که گفته می شود از سوی مسئولین به سپیدرود شده است، عنوان کرد: دکتر تامینی در هیات مدیره سپیدرود حضور دارند و مهندس کوچکی نژاد هم به عنوان نماینده شهر رشت در کنار ما بودند. این عزیزان بیشتر از نظر معنوی پشتیبان ما هستند.

وی افزود: از همه مسئولین می خواهیم که چه برای سپیدرود و چه برای تمام باشگاه های استان قدم بردارند.

پورمحسن گفت: هفته آینده هم می خواهیم خدمت آقای استاندار محترم برسیم و از ایشان هم میخواهیم که به این تیم ریشه دار گیلان که ریشه در خانه تک تک مردم استان دارد توجه ویژه ای داشته باشند.

مدیرعامل تیم ریشه دار شمال کشور در ادامه ضمن تشکر از زحمات افشین ناظمی که در مدت کوتاهی توانسته سپیدرود را به آمادگی مناسب برساند گفت: ما دو بازیکن به نام های حسن جعفری و سامان نور محمدی به درخواست آقای افشین ناظمی جذب کرده ایم تا در پست هایی که احساس نیاز می کردیم بتوانیم با قدرت بیشتری ظاهر شویم.

وی در پایان با تشکر ویژه از مدیرکل سازمان ورزش و جوانان و رییس هیات فوتبال استان گیلان که در این مدت در کنار سپیدرود بودند، گفت: برنامه های اقتصادی برای پایداری منابع درآمدی باشگاه آماده کرده ایم که در موعد مقرر به اطلاع هواداران خواهیم رساند.

 

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + چهارده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • مجید گفت:

    درود ، تیم سپیدرود برندی است پایدار بدلیل اینکه در فوتبال ایران دارای حق نسق است بقول قدیمیها . اما قربان برای موفقیت پایدار علاوه بر وجود سازمان رشد دهنده مهارتهای جسمانی، گروه به یک سازمان پایدار برای تقویت مهارتهای روانی نیز احتیاج است چراکه وجود این دودسته مهارت به مدیران تیم ابزار رسیدن به هدف را میدهد. برای رساندن تیم به مهارتهای روانی پیشنهاد می نمایم با فراخوان از طریق همین سایت در زمان مشخص فضای فراهم نماید که در ان فضا روانشناسان دیدگاه ها و طرحهای خویش را در جهت تقویت مهارتهای روانی تیم در اختیار سازمان مطبوع فرار دهند تا اگر کادر محترم لازم دانستند بتوانند از ان روشها جهت حل بحران های احتمالی روانی منفی پیش روی تیم استفاده نماید و پیشگیری کنند از اتفاق منفی فصل قبل داماش و این فصل ملوان که در درماندگی آموخته شده قرارگرفتند و مطمئنا با تغییر سرمربی که در فوتبال ایران رایج است از این حال روانی منفی تیمی خارج نخواهند شد . چون قربان فوتبال فقط تقویت مهارتای جسمانی نیست . موفق باشید. سپیدرود نباشد رشت کیفش در فوتبال خالیست.

  • sadegh asheri گفت:

    عشق است سپیدرود

  • طهوری گفت:

    درود برمدیرعامل سالم و صادق و پر تلاش ارتش سرخ

  • احسانی گفت:

    فرمایش اقا مجید درسته سایت باید تبدیل به مرجع مقالات و اخبار و تحلیل های مختلف مرتبط با فوتبال بشه و با شناختی که از اقای دیدار و مدیرعامل محترم داریم این کار خواهد شد.