وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پیام تبریک استاندار گیلان: باید با کمک یکدیگر جایگاه سپیدرود در لیگ برتر را تقویت کنیم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – ‌استاندار گیلان با تبریک صعود تیم فوتبال سپیدرود به لیگ برتر گفت: همه باید کمک کنیم تا سپیدرود در لیگ برتر جایگاه مناسب داشته باشد.

محمدعلی نجفی که به منظور اعلام حمایت از تیم فوتبال سپیدرود در بازی سرنوشت ساز برابر نساجی قائمشهر‌ در ورزشگاه شهید عضدی رشت حضور یافته بود، در پایان بازی‌ صعود این تیم گیلانی به لیگ برتر را به بازیکنان، کادرفنی و هوادران باشگاه تبریک گفت و اظهار کرد: این صعود برای مردم رشت و گیلان مبارک باشد؛ بسیار خوشحالم که شادی مردم را می‌بینم.

وی افزود: صعود حق تیم سپیدرود بود و به این تیم دست مریزاد و خداقوت می‌گویم که به گیلانی‌ها در این ایام شعبانیه شادی هدیه دادند.

استاندار گیلان گفت: همه باید کمک کنیم تا سپیدرود در لیگ برتر جایگاه مناسب داشته باشد.

وی تاکید کرد: اگر تا دیروز کمک ما به سپیدرود ۵۰ بود از امروز باید ۱۰۰ باشد.

دکتر نجفی اظهار امیدواری کرد که سال آینده شاهد موفقیت بیشتر سپیدرود و صعود ملوان دیگر تیم ریشه دار فوتبال استان به لیگ برتر باشیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

10 دیدگاه ارسال شده است

  • علی گفت:

    دیروز به عینه دیدم بسیاری از هم استانیها که در رشت مغازه دارند و در حال کاسبی از جیب مردم رشت؛عزا گرفته بودند!!!!بهتره در خریدمان از هر مغازه داری نیز بیشتر دقت کنیم و همینطور در انتخابات شورای شهر

  • حسن سلیمی گفت:

    از همین الان باید یه اسپانسر برای خودمون دست و پا کنیم وگرنه موندن تو لیگ برتر سخت میشه.

  • فراز گفت:

    خواهش می کنم این صحبت من رو در سایت باشگاه منعکس کنید:

    آقای استاندار محترم
    دکتر نجفی عزیز

    شما چه کمکی به سپیدرود کردین توی این مدت؟
    چه تلاشی کردید واسه پیدا کردن یه اسپانسر قدرتمند و ماندگار؟
    شما و بقیه ی آقایون, فقط موقع شادی و موفقیت تیم هست که تشریف میارین و ابراز خوشحالی و همدلی می کنین.
    از کدوم 50 و 100 صحبت می کنید؟
    اگه اون به اصطلاح کمک هایی که شما در موردش از تفسیر 50 صحبت می کنید, مربوط به لیگ 1 بودن, الان واسه لیگ برتر حداقل 1000 لازمه تا بتونیم سرمونو بگیریم بالا آقای دکتر عزیز.
    وگرنه سرنوشت ماهم خیلی زود مثل ماشین سازی نگون بخت باسقوط به لیگ 1 رقم می خوره.
    با تشکر از ادمین محترم که صحبت های شفاف و انتقاد آمیز من رو بدون سانسور در سایت قرار میدن.

  • دختر سپیدرودی گفت:

    آقای علی حق با شماست یکی دوتا از سربازهایی که در خیابان بودن هم با ماشین ما بد رفتاری کردن که چرا پرچم سپیدرود تکان میدیم و جو میدیم!!!معلوم بود هم استانی حسود بود چون لهجه گیلانی داشتن.متاسفم

  • دختر سپیدرودی گفت:

    استاندار شما تاحالا کجا بودید؟تاحالا که چسبیده بودین به ملولن.الان واسه ما اخر بازی دور افتخار نیزنین با دوستانتون؟!!!

  • امین گفت:

    ایشون قابل احترامه ولی اینقدر کم لطفی کردن در حق تیم در این چند سال واقعا از چشم ما هوادارا دور نمونده! خودتون دیدید هوادارا جی کردن با ورودش به جشن صعودمون! نمیومد خیلی بهتر بود چرا باید در جسن ما باشه اون سال و سال قبل اینکه افشین ناظمی سرمربی بود ایشون کجا بودن!؟ نه اصلا همین امسال لیگ یک ایشون کجا بودن؟!به عنوان استاندار خیلی راحت میتونه یه اسپانسر مالی خیلی قوی جور کنه ولی کاری نکرد! چرا گیلان با این همه نعمت های للهی طبیعی ننیتونه از این نعمت ها استقاده کنه!؟ چون قدرت استاندار خیلی کمه که بخواد بخش اقتصاد استان رو که فلج شده جمع کنه! پس ما کسی که فقط اسم قدرت روشه و میاد میخواد دور افتخار دور زمین یزنه به اسم استاتدار ولی در اصل کار یک بخش دار رو میکنه نمبخوایم!کار اصلی استاتدار ایته قدرت اقتصاد استان بالا بره اقتصاد گیلان فقط شده کشاورزی! دروغ میگم؟ این همه استان در ایران که یکی از اقتصاد هاشون کشاورزیه! ولی گیلان مازندران فقط کشاورزی! رتیه دو بیکاری در کل کشور مال رشته بخاطر اقاصاد ضعیف! اگر بخش اقتصاد خل بشه بیکاری هم تا حدودی کنار میره! تیم داری هم یجوری وصله به اقتصاد! شرکت پارس جنوبی رو ببینید فقط! همه از رشت واسه کار میرن جم! یا شهر های دیگه! دریای هزر جقدر نفت داره و ما این اجلزه رو به روسیه دادیم لوله بزنه تمام نفت هایی که مربوط به ایران هست رو بدیم بهش! گیلان مازندران خیلی ضعیف اداره میشن با این تفاوت مازندارن داره از بخش گردشگری پول اقتصاد خودشو میجرخونه! باز خونه به خونه یه هایمر مارکت بذرگه که تیم داری میکنه و این پتانسیل رو داره در لطگ برتر تیم داری کنه ولی رشت جی؟ فکنم اخرش اسن اسمال مشتی در خواست تیم داری بده! این بذرگی استان !

  • کاوه گفت:

    اقای استاندار ما گیلانیها از مشهد و شیراز و اصفهان و تبریز و اهواز و ….استانهای دیگه کمتر نیستیمکه یه ورزشگاه مدرن و جدید 40 50 هزار نفری نداشته باشیم! …واسه گیلانی توهین که با اینهمه تماشاگر چند هزار نفر برگردن خونه هر بار و یا از روی سقف و در و دیوار فوتبال نگاه کنن! شهرهای که نصف تماشگر رشتهم ندارن چطور واسه مردمشون ورزشگاههای مدرن 50 هزار نفری میسازن؟

  • گیله مرد علوی گفت:

    استاندار انزلیچیها هستی استاندار رشتیها که نیستی

  • علیرضا گفت:

    هنوز یادم نرفته استاندار ان زلی چیا رفته بود مشهد برای بازی با سیاه جامگان:))

  • دختر سپیدرودی گفت:

    امسال سیاه جامگان قراره سقوط کنه ملوان و سیاه جامگان یه داربی برگزار کنن خخخخ