وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پیام تبریک اسپانسر دوم باشگاه سپیدرود؛ طعم خوش صعود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – حدود نیم قرن از تاسیس تیمی در شهرباران می گذرد که نامش برگرفته از رودخروشان شمال و دومین رودخانه طویل ایران است…

تیم فوتبال سپیدرود رشت با آنکه سالهاست در فراموش خانه لیگ دو به سختی نفس می کشد از آن به عنوان شناسنامه فوتبال رشت یاد می کنند و هوادارانش معتقدند “اگر سپیدرود بخشکد ماهی ها می میرند”

رستوران نارنجستان رشت به عنوان حامی ورزشکاران و تیم های ورزشی شهرباران های نقره ای، صعود تیم ریشه دار سپیدرود رشت به مرحله دوم سری رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور رابه فوتبال دوستان دیار گیل و دیلم تبریک عرض می کند و قطعا با حمایت مسئولین شهری و درایت مدیریت، همت کادرفنی و تعصب بازیکنان سپیدرود ، آرزوی دیرینه فوتبال دوستان گیلانی تحقق می یابد.

لازم به ذکر است در نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، رستوران نارنجستان رشت به عنوان اسپانسر روی پیراهن سپیدرود، تیم ریشه دار فوتبال گیلان را حمایت کرد.

 رستوران نارنجستان کاسپین به مدیریت محمدرضا آبادیان، عضوی از مجموعه گروه هلدینگ فنـــــــی، مهندســــــــی، بازرگانی و گردشـــــگری “به سانا”  می‌باشد که با هدف ارائه خدمات پذیرایی با المان های مدرن و محلی در فضای مناسب در سال ۱۳۹۳ واقع در بلوار لاکان و کیلومتر یک بلوار پروفسور سمیعی راه اندازی گردیده است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی ساسانی// خشم و کینه ای همیشه فروزان و هزاران ساله از دشمنان ایرانزمین در سینه دارم که هر روز با خون دل آن را آبیاری میکنم تا آن همه گفت:

    اینجانب به عنوان یک هوادار سپیدرود و داماش از مدیریت رستوران نارنجستان رشت جهت حمایت از تیم سپیدرود رشت سپاسگزاری نموده و ایشان را یک فرد با غیرت رشتی میدانم و جهت قدردانی از وی،همه ی دوستان و آشنایان و همکاران رشتی و غیر رشتی ام را جهت صرف خوراک روزانه و شبانگاهی به این رستوران میفرستم.
    درود بر هر چی رشتی متعصب

  • ميلاد ق گفت:

    … اشكان غايبي

  • افشین رحیمی گفت:

    درود بر غیرت و تعصب مدیریت رستوران نارنجستان که در اوج بی خیالی مسیئولین استانی نیم نگاهی به فوتبال این شهر دارد. به نمایندگی از رشتی ها ازتون تشکر میکنم

  • فرامرز لشگری گفت:

    امکانش هست که بدونم تا چه مقدار نارنجستان به باشگاه کمک کرده؟
    البته حتی اگر ناچیز هم بوده برای هواداران سپیدرود قابل احترام و عزیز است

  • فرهاد شعباني گفت:

    درود بر رشتی های متعصب و با غیرت