وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پیام شاد باش باشگاه سپیدرود به مدال آوران گیلانی کاروان المپیک آسیایی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – ورزشکاران گیلانی های حاضر در بازی های آسیایی اینچئون متشکل از چهارده مرد و سه زن بودند که در شش رشته ورزشی در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند و با کسب یک مدال طلا، پنج مدال نقره و سه مدال برنز با درخششی قابل قبول به میهن بازگشتند.

بنابراین گزارش در جمع گیلانی های کاوران آسیایی کشورمان ده ورزشکار حضور داشتند که متشکل از دو زن و هشت مرد بودند و هفت سرمربی که از یک زن و شش مرد تشکیل شده بود، حضار بودند.

بهترین نتیجه را در این میان کاراته کسب کرد که سعید حسنی پور کاراته کای گیلانی موفق به کسب مدال طلای مسابقات شد. لازم به توضیح است که حسنی پور خواهرزاده سرمربی خودش یعنی استاد مسعود راهنما هم می باشد.

گیلانی هایی که موفق به کسب مدال نقره شدند عبارتند از: اصغر کاردوست در رشته بسکتبال، فرهاد رحیمی در رشته کبدی، محمد رهبری در رشته سابر شمشیربازی، علی آقا میرزایی و سعید فضل اولی در رشته کایاک دونفره مردان. که در مجموعه موفق به کسب دریافت پنج مدال نقره شدند.

همچنین امیر رهنما در رشته روئینگ دو نفره مردان، حمیرا برزگر و نازنین ملایی در رشته روئینگ چهار نفره قایقرانی بانوان موفق به کسب سه مدال برنز شدند.

ده ورزشکار اعزامی از گیلان در شش رشته قایقرانی، کاراته، بوکس، بسکتبال، کبدی و شمسیربازی در اینچئون حاضر بودند و همچنین هفت سرمربی گیلانی در چهار رشته کاراته، وزنه برداری، ووشو و قایقرانی حضور داشتند که در راس آنها چهره شاخص ورزش گیلان، مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان هم، در این مسابقات حاضر بود.

روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت کسب این افتخار را به جامعه ورزشی استان گیلان به خصوص متولی اول ورزش استان، جناب آقای استاد مسعود راهنما شاد باش می گوید.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی – ورزشی سپیدرود رشت

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.