وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پیام ویژه از جنوب به شمال: سپیدرود بزرگ با خروش هوادارانش حماسه آفرید

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – بدون شک حضور و ادامه حیات تیم های ریشه دار و پرطرفدار در فوتبال کشور همواره پیام هایی متفاوت بدنبال داشته که اکثر آنها تاثیرات شکرف خود فراتر از ورزش بلکه در کالبد فرهنگی – اجتماعی منطقه خود اثر گذار بوده اند تا جائیکه پیر و جوان و زن و مرد از طبقات مختلف جامعه را درگیر خود کرده اند.

سپیدرود بزرگ  یکی از همان تیم هاست که اتفاقا تعداد این نوع تیم ها در کشور زیاد نیست، سپیدرود همیشه سپیدرود بوده و خواهد بود، چرا که مشتاقانش با عشق به ورزش گاه می آیند و نه از سر تفریح و با همین رمز در هر جایگاهی بزرگ و عزیز است.

فصلی که گذشت این تیم پرقدمت شمالی با خروش عاشقانه هوادارانش بار دیگر به همگان ثابت کرد که سپیدرود چقدر بزرگ و باعظمت است. نماینده شایسته شمال و استان گیلان با ورودش به لیگ دسته یک این رقابتها را گرمتر خواهد کرد.

حضور هم زمان شاهین بوشهر و سپیدرود رشت در لیگ دسته 2 این رقابت ها را اعتبار داد از همه لحاظ و این سپیدرود بود که با بازیهای چشم نوازش با صعود به لیگ دسته یک شایستگی خود را به اثبات رساند.

در این بین در کنار هدایت فکورانه فرشاد پیوس نباید از زحمات علی نظرمحمدی به سادگی گذشت زیرا هر دوی این عزیزان در صعود تیم نقش داشتند.

پیام تبریک بنده و هواداران شاهین بوشهر را خالصانه از کرانه خلیج فارس  و با احترام  تقدیم به باشگاه سپیدرود و هواداران دلسوز و صدیقش می نمایم و امید است در پناه الطاف حق تعالی و تلاشی مضاعف حماسه ای دیگر خلق کنید.

سربلند و منصور باشید.

عبدالرضا کللی / مسئول روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پانزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

8 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهاد گفت:

    درود بر شما
    از پیام مسرت بخش و مهرباتانه آقای کللی بسیار سپاسگزارم. بعنوان یک هوادار قدیمی سپیدرود از صمیم قلب امیدوارم تیم شاهین نیز به لیگهای بالاتر صعود کند.حضور تیمهایی مثل سپیدرود و شاهین و….. می تواند اعتبار این لیگ را بالا ببرد.

  • sadegh_asheri گفت:

    ممنون از باشگاه اصیل و پرهوادار شاهین.

  • omid گفت:

    شاهین خیلی پر طرفداره دم شهرداری بوشهر گرم که اون تیم رو سرپا کرد قابل توجه مسیولین بی غیرت شهرداری رشت که گفتن شهرداریا نمیتونن تیمداری کنن و علنا داماش رو نابود کردن

  • omid گفت:

    داماش هم هر لیگی باشه ما پشتشیم نمیذاریم بمیره همونجوری که نذاشتیم سپیدرود از بین بره

  • فرهادسپیدرود گفت:

    کلا استان گیلان جزئ ایران نیستش و قوانینش با استانهای دیگه متفاوت هستش..همه استانها شهرداریهاشون تیمداری میکنن ولی شهرداری رشت نمیتونه!!!!!!!!!!! به امید نابودی شهرداری رشت..شهرداری تعصب!!!

  • دنیا فقط رشت گفت:

    دم همه شاهینیهای بوشهر این تیم پر طرفدار جنوب گرم.یکی از با کلاس ترین حریفهای سپید رود شاهین بود.حیف که کم اوردن و نتونستن به لیگ 1 صعود کنن.

  • دنیا فقط رشت گفت:

    تیم هایی مثل سپیدرود داماش شاهین بوشهر نساجی قایمشهر با اصالت هستند.و تنور هر لیگی رو میتونن گرم نگه دارن.نه مثل این تیمهای که از شنیدن اسمهای عجیب قریب شون ادم چندش میشه.و نیومده میخوان ره صد ساله رو طی کنن.نمونش همین تیم منزل به منزل بابل.

  • دنیا فقط رشت گفت:

    این همه عوارض و مالیات و هزار کوفت و زهر ماری رو از مردم میگیرن.یا میشه پول پاداش های خودشون یا خرج میشه برای ساخت و سازهای اماکن زیر نظر شهرداری.خاک دو عالم بر سر این به اصطلاح مسولین شهرداری شهرمون رشت که عرضه تیمداری در شهر فوتبال دوستی مثل رشت رو ندارن یا بهتر بگم لیاقتش رو ندارن.