وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پیروزی برابر بابلی ها و صعود به رده دوم جدول: سپیدرود برنده بازی بزرگ لیگ یک

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – شاگردان علی نظرمحمدی موفق شدند بازی مهم خود را در برابر خونه به خونه بابل با پیروزی به پایان برسانند، برد شیرینی که در بابل به دست آمد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از “ورزش سه”، از بازی های هفته بیست و دوم لیگ دسته اول، دیدار تیم های خونه به خونه بابل و سپیدرود رشت از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل آغاز شد در نهایت با برتری یک گله رشتی ها  به پایان رسید.

خونه به خونه ای ها که اخیرا تغییراتی را روی نیمکت خود داشته اند، برای اولین بار تحت هدایت نادر دست نشان در این بازی حاضر شدند تا پس از شوکی که به بازیکنان این تیم وارد شد، بتوانند به ناکامی های خود پایان دهند و دستی به سر و روی رتبه خود در جدول رده بندی بکشند.

بازی با حملات تیم میزبان آغاز شد، خونه به خونه ای ها که در این بازی سه بازیکن انزلی چی را در ترکیب ثابت خود داشتند با توجه به آشنایی کامل با زمین ناهموار ورزشگاه شهدای هفت تیر، از ابتدای بازی حملات خود را روی دروازه حریف آغاز کردند و حملات خطرناک آنها در حالی پیش می رفت که چند بار با فروپاشی دروازه حریف خود پیش رفتند اما در نهایت موفق به این کار نشدند.

شاگردان دست نشان نیاز به پیروزی در این بازی داشتند و به همین دلیل با ارائه یک بازی هجومی تمام تلاش خود را برای باز کردن دروازه سپیدرود به کار بستند.

در طرف مقابل شاگردان علی نظرمحمدی سعی کردند دقایق ابتدایی بازی را به دفاع از دروازه خود بپردازند تا حداقل در بیست دقیقه ابتدایی بازی، خود را به عنوان تیم مغلوب نبینند، پس از گذشتن از میانه های جدول رشتی ها ضدحملات خطرناک خود را آغاز کردند، هر چند آنها نتوانستند نتیجه ای در نیمه اول بگیرند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما نمی توان از بازی هجومی و پرخطر خونه ای به خونه ای ها و بازی منطقی سپیدرودی ها صحبت نکرد.

مطابق انتظار در نیمه دوم نیز این تیم میزبان بود که با تجدید قوا به دنبال باز کردن دروازه حریف خود بود، شاگردان دست نشان به طرق مختلف تلاش خود را به کار بستند تا بتوانند به گل برتری در این بازی برسند، در طرف مقابل تیم مهمان نیز به دنبال این بود تا بتواند بازی منطقی خود را به سمت ضدحملات خطرناک تر و بیشتر ببرد تا در صورت لزوم بتواند از آنها استفاده کند.

بازی با تساوی بدون گل پیش می رفت و به دقایق پایانی نزدیک می شد تا شوک به همه حاضرین در ورزشگاه وارد شد و این تیم مهمان بود که توانست به گل برتری دست پیدا کند، در دقیقه ۷۸ یکی از ضدحملات رشتی ها نتیجه داد و محمد نزهتی موفق شد با ضربه ای دقیق دروازه حریف خطرناک خود را باز کنند، حریفی که در نهایت نتوانست از حملات بی مهابای خود استفاده کند و در نهایت سپیدرودی ها موفق شدند بازی بزرگ هفته را در بابل با پیروزی به پایان برسانند و حالا با ۳۹ امتیاز به رده دوم جدول رده بندی برسند.

در طرف مقابل خونه به خونه ای ها که در این بازی هرگز در قامت یک تیم بازنده ظاهر نشدند، کماکان ۳۲ امتیازی باقی ماندند و در رده هشتم جدول قرار گرفتند.

از نکات بارز و مهم این بازی پرحاشیه می توان به زمین اسفناک ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل اشاره کرد، زمین ناهموار و خرابی که باعث پایین آمدن کیفیت فنی بازی و باعث شد تا بازی فیزیکی دو تیم باعث به هم ریختن برنامه های تاکتیکی شود.

علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرودی ها در این بازی برای دومین بار از روی نیمکت اخراج شد، او که به خطای یکی از بازیکنان حریف اعتراض داشت از سوی داور با جریمه روبه رو شد تا راهی رختکن شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

15 دیدگاه ارسال شده است

  • علی سینا گفت:

    خدایا شکرت
    اشتباهات خط دفاعی ما فاجعه‌ست
    دم حسینی گرم ، اشتباهات دفاع رو خوب پوشش داد
    به امید پیروزی های بعدی

  • علی گفت:

    زنده باد سپیدرود خروشان

    علی ۱۱ / بهمن / ۱۳۹۵ ساعت: ۱۸:۱۷ نظر شما در انتظار بررسی است
    دوستان سپیدرودی بازی بعدی با پارس جم شش امتیازی وبسیار تاثیرگذار است عین بازی با ملوان ورزشگاه را پر کنیم

  • محمد - نرم افزار گفت:

    به قول فردوسی پور: چه میکنه این نزهتی؟!!!
    عجب بازیکنیه این پویا؟

  • عماد گفت:

    از بازی هوشمندانه دروازبان حسینی لذت بردیم
    از همه بخصوص دروازبان سپیدرود متشکریم
    نمیدونی؟مازی نور بدجوری سوخت

  • فراز گفت:

    اینجوری پیش بره همه ی تیمای لیگ بدون تماشاگر میشن!
    آقای حسن زاده باید بفکر روش های درست حسابی تر باشه واسه تاثیر گذاری..
    همین خونه به خونه رو اخیرا ۳ جلسه محروم کرد!
    که چی؟
    دوباره تو بازی امروز انواع و اقسام فحاشیارو کردن اینا!
    خدا وکیلی این روش محروم کردن تماشاچیا خیلی ناکارامد و مضحکه.
    در عوض, توی انگلیس, تماشاگر تو فاصله ی ۱ متری خط کنار زمین نشسته آب از آبم تکون نمی خوره!
    درسته که نباید خودمونو با اروپاییا مقایسه کنیم,اما می تونیم نکات مثبتشونو یاد بگیریم و به نفع خودمون فرهنگمونو بالا ببریم که..
    هدف امثال حسن زاده و بقیه ی مسؤلینم باید چاره اندیشی برای بالا بردن فرهنگ تماشاگر باشه.
    همه جا هم هست دقیقا تو ایران:
    سر بازی پرسپولیس- استقلال, آجر و پرتقال پرت می کردن وسط زمین!
    تو انزلی , کیسه ی ادرار پرتاب کردن تو زمین+ فحاشی و…
    تو رشت, پرتاب بطری آب معدنی اپیدمی شده+ فحاشی..
    تو خوزستان که خون و خون ریزیه هر دفعه!
    تو اصفهان نارنجک می زنن تو چشم همدیگه..
    تو تبریز برف گوله می کنن و می زنن به داور+ صندلی پرتاب می کنن..
    تو مشهد که ماشالا فحش رکیکه که همه دارن می خورن..
    .
    .
    .
    .
    .
    می بینین ؟؟
    همه جای ایران اینطوریه!
    بعد آقایون فکر می کنن با محروم کردن چند جلسه ای تماشاگرا می تونن جو رو آروم کنن!
    کو؟؟ همین امروز!!!!!

  • sadegh گفت:

    گیله مردان شیمی غیرت قوربان.
    از علی نظر میخوام به این ترکیب فکر کنه تا در صورت صلاح دید ازش استفاده کنه:

    کعبی رو در نقش بازیساز و پشت مهاجم بازی بدید تا بتونیم از تجرش و جسارتش نهایت استفاده رو بکنیم.کاپیتان مهدویمونم میتونه تو این پست با توجه به تجربه توان بالای فنی و هوش سرشارش تعویضی استفاده بشه و حالا هرکدوم آمادن بازی کنن. قربانزاده یا فردوسی ونگر چپ. نزهتی یا دادرسی ونگر راست. مهاجم کاپیتان حق شناس بزرگ. هافبک دفاعی هم اگه عبدی آمادست کنار رستمی بازی کنه و اگه آماده نیست میری بازی کنه تا رستمی بتونه فضای حرکت رو به جلوتری داشته باشه. دفاع راست هم خداییش فقط حق امیر تیزروی باغیرت و عزیزمونه و دفاع چپم شایان مصلح بازی کنه. دروازه و دفاع وسطم که مشخصه دیگه. بازیکنای بزرگ موسوی و تامینی یا نظیفکار و سید حسینی که عشقمه این بشر.
    البته فقط به عنوان یه عاشق سپیدرود این پیشنهاد و دادم و بس وگرنه من کی باشم بخوام واسه آبرار باغیرت و بزرگمون علی چیلاورت عزیزمون تعیین و تکلیف کنم.
    این ترکیب اولاً ۴۲۳۱ هستش و دوماً تنها تفاوت محسوسی که نسبت به ترکیب فعلی سپیدرود داره حضور کعبی در نقش بازیسازه.
    یا حق

  • آبرار گفت:

    کل بازی یه طرف توی صحنه گل بعد از چیپ نزهتی مازیار بی … ولو شد رو زمین و از زمین پرت شد بیرون…بیشتر از برد توی خونه حریف خوشحالیم واسه داغ گذاشتنه مازیار بی .. و پژمان … و رافخایی …..مول وان سورااااااخ

  • دختر سپیدرودی گفت:

    یه جوک میگم بخندیم

    مازیار قایقران خخخخخخخخخخخخخ

  • مهدی گفت:

    آبایانی که هر روز اینجا پلاس بودن و چرندیات میبافتن پیداشون نیست!! آخه بعد از غفور جهانی و قایقران و بقیه اسطوره هاشون که با استقلال انزلی بدون نیروی دریایی دوامی نداشتن، اسطوره های امروزشون که مازیار و پژمان و جلال بودن هم جلوی سپیدرود کبیر به گل نشستن!! رفت و برگشت شدن آخییییییی . . . .

  • فريبرز گفت:

    حد خودتون و بدونیدرو دم شیر پا نزارید که گیلان ایران به ملوان مدیونه…..

  • محمد گفت:

    جدال ملوانیهای سابق رو ملوانیهای سابق رشت برد خدا ملوان رو واسه شما حفظ کنه.

  • پدرام گفت:

    آقا مهدی هنوزم هستن منتها چراغ خاموش با اسم بابلی وکابلی میان!!همونطور که تو این چندروز میش به اسم فومنی و لشت نشایی و صومعه سرایی میومدن کلا اینجا میلولن بعضی وقتاهم رشتی باغیرت و رشتی اصیل میشن به ما درس اخلاق میدن!کلا اصل و نسب ندارن دیگه مثل مازیار و پژمان و جلال خخخخخ

  • مهدی گفت:

    sadegh جان، داداش گلم، از پیشنهادت ممنونم و بهت تبریک میگم که اینقدر دقیق به تیمت نگاه میکنی. چندتا نکته میخوام جسارتا عرض کنم و از اینکه سایر دوستان هم توی این بحث کارشناسی کمک کنن استقبال میکنم. بنظر من سیدمحمد که حرفی توش نیست. من بهترین دفاع راست رو تیزرو میدونم و نفر دوم بعد از اون فقط و فقط حافظ یعقوبی. دفاع چپ شایان، علیرغم اشتباه وحشتناکش توی دربی، بهترینه و نفر دوم که درصورت نبودش باید بازی کنه تیزرو هست که اگه مجبور شد بره چپ، حافظ یعقوبی دفاع راستمون باشه. دفاع وسط هامون هم که دونفر از همون سه تا یعنی تامینی، موسوی و نظیفکار باید باشن. بهترین هافبکهای دفاعیمون رستمی و فردوسی هستن و من اینجا رو با sadegh موافق نیستم!! چون بنظرم فردوسی یه هافبک دفاعی مطلوب هست و نه وینگر! و عبدی اصالتا پلی میکره و نه هافبک دفاعی!! اگه یکی از بین رستمی و فردوسی نتونستن به هر دلیل توی یک بازی هافبک دفاعی باشن، بهترین جایگزین براشون میری هست. اما برای پست پشت فوروارد (پلی میکر) من یکی از بین مهدوی و عبدی رو پیشنهاد میکنم و چنانچه مجبور بشیم و هیچکدوم نباشن خوبه که کعبی رو بیاره اونجا. وینگرهای راست و چپمون هم دو نفر از بین کعبی و نزهتی و قربانزاده و حامد حاجتی باید انتخاب بشن و فوروارد هدفمون هم سهیل و درصورتیکه نباشه دلیر و اگه اونم نباشه از نظر من بهترین فرد حاجتیه که البته علی نظر نمیدونم چرا از پتانسیل این بچه استفاده بهینه نمیکنه؟!! بنظرم حاجتی بسیار باهوشتر، گلزنتر، چهارچوب شناستر و در یک کلام مهاجمتر از لطفیه و اگه تایمهایی رو که علی نظر به لطفی بازی داد به حاجتی میداد، بنظرم خیلی موثرتر بود. این ترکیب رو با سیستم ۱ ۳ ۲ ۴ نوشتم و پیشنهاد دادم و میشه با تغییراتی به ۲ ۴ ۴ تبدیلش کرد. ببخشید که سرتونو درد آوردم دوستان. به امید ارنج کردن تیم در لیگ برتر . . .

  • روزبه نوروزی گفت:

    مازیار قایقران – داداش قایقران مرد بود . مرام داشت – معرفت داشت . تو این مازیار هیچ نشانی از مردانگی نیست . مردانگی داداش به زور بازو و فحاشی نیست

  • omid گفت:

    اره به ملوان مدیونه چون انزلی ویلا داره